AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Kan man gjøre det selv? Jeg er 39+5 idag, og dør snart av bekkensmerter og vondt i symfysen. Har lest litt på engelske forum, men er litt redd for å "ødelegge" noe oppi der 😅 Anonymkode: e8561...7cd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Først og fremst må det være en åpning der for at du skal kunne tøye. Må være jævelig vanskelig å nå frem også. Jeg hadde ikke turt. Hvorfor ikke bare bestille en time hos feks en privat jordmor for å få sjekket åpningen og tøyet? Eventuelt kan du også spørre kommunal jordmor eller på kontroll på føden om det samme. Anonymkode: ec800...929 1
Cer3s Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Tror nok du bør la det være i fred. Uten at jeg vet helt sikkert så kan du jo i verste fall få en skikkelig infeksjon feks som kan være uheldig for deg og baby. Ha heller masse sex, sov mest mulig og utnytt sjangsen til å slappe av 😊 jordmor fortalte meg at fødsler gjerne starter litt raskere dersom man er uthvilt
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først og fremst må det være en åpning der for at du skal kunne tøye. Må være jævelig vanskelig å nå frem også. Jeg hadde ikke turt. Hvorfor ikke bare bestille en time hos feks en privat jordmor for å få sjekket åpningen og tøyet? Eventuelt kan du også spørre kommunal jordmor eller på kontroll på føden om det samme. Anonymkode: ec800...929 Hei og takk for svar. Jeg bor ganske langt fra sykehus / jordmor, så jeg får nok ikke noe time nå så nærme 😕 Tror ikke jeg klarer å nå opp selv heller, så kanskje jeg bare lar det være. Er jo snart ferdig og har premien min uansett ❤️ Anonymkode: e8561...7cd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Cer3s skrev (1 time siden): Tror nok du bør la det være i fred. Uten at jeg vet helt sikkert så kan du jo i verste fall få en skikkelig infeksjon feks som kan være uheldig for deg og baby. Ha heller masse sex, sov mest mulig og utnytt sjangsen til å slappe av 😊 jordmor fortalte meg at fødsler gjerne starter litt raskere dersom man er uthvilt Takk for svar. Skal heller prøve å sove mye, sex blir det verre med da jeg er alene 😊 Anonymkode: e8561...7cd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Jeg leste en del om dette med tøying/stripping i forrige svangerskap og konklusjonen var stort sett at det ikke hadde noe for seg hvis kroppen ellers ikke var klar for fødsel, men kunne trigge lurerier/sterke kynnere. Så det droppet jeg 😅 Anonymkode: d0d48...76c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå