Et hen Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 (endret) Filosofikum: Drag er der for menn som vil opptre som damer. (Og tildels damer som vil opptre som menn). Burlesque er der for damer som vil opptre som damer, og hylle kvinnen og kroppspositivisme mm. Men hvilke arenaer finnes for menn som vil lage show, og opptre som mann? Endret 3. august 2021 av Et hen
Fjollefyr Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Chippendales. Bare ett av sikkert mange eksempler.
Et hen Skrevet 3. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2021 (endret) Hvordan ser dere på mannlige strippere? Er det mer "sleazy" å være mannlig stripper (ha det som jobby) enn å være en kvinne som har burlesque som hobby på deltid? Mine tanker rundt dette med drag/burlesque/stripp: Hvor opplever man det? Dragshow oppleves ofte på klubber for de skeive. Men også på vanlige nattklubber av og til? Burlesqueshow kan oppleves på kulturscener. Men på samme kulturscene så setter de ikke opp mannlig stripping så ofte eller? Strippeshow der menn opptrer er på disse stedene: - Chippendales på store scener - innleid på utdrikningslag - strippeklubb. Er det mannlige strippeshow på strippeklubber i Oslo? Poenget mitt er : som mann savner jeg en arena der jeg kan feire og vise fram min dans og sensualitet, og dra i gang et tøft show med erotiske aspekter. Endret 3. august 2021 av Et hen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå