Tor P Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Noen som har krysset der i går eller i dag? Når på dagen? Er vaksinert og trenger således ikke test på tur inn i landet igjen...
Tror og ser det Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 I går ! 1 time bilkø Kl 16. Jeg tipper de stopper 1 av 10. De fleste blir vinket forbi uten kontroll eller test. Fullvakset selv, så hadde gått fort om jeg ble tauet inn i kontrollfilen.
Tror og ser det Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Bør nevnes at køen frem til tollkontrollen er på minst 1 time og jeg ville aldri stått i den igjen frivillig for en harryhandel eller noe unyttig. Jeg kom hjem fra ferie så hadde ikke noe valg.
Djungelvrål Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Holder det å bare ha en screenshot av vaksinekortet?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Vi kjørte inn i natt. Alle ble stoppet og vi ventet vel ca 20min. hade kanskje 10 biler foran oss Anonymkode: ad45b...8d9
Tor P Skrevet 3. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2021 Hmm, ok... Men ingen som har vært over etter helga? (dvs etter at fellesferien er over)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå