AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Del Skrevet 3. august 2021 Når man er to voksne, hvor ofte må man tømme toalettanken i en vanlig bobil? Anonymkode: d4c7a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Del Skrevet 3. august 2021 Vi tømmer vel minst annenhver dag. Gidder ikke å vente til det er fullt. Tar det når vi kjører forbi en tømmestasjon eller drar fra en campingplass. Anonymkode: 6c46c...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Del Skrevet 3. august 2021 Takk for svar! Jeg spurte egentlig fordi jeg var litt nysgjerring og selv ikke har noen som helst erfaring med bobil. Da vi var på telttur i sommer lå vi flere netter på steder der det også var flere bobiler. Mange av dem tror jeg var der i flere dager. Jeg la merke til at en del av de i bobil gikk på do i buskene selv om de nokså sikkert hadde toalett i bilen. Tenkte meg kanskje at dette kunne skyldes at kapasiteten på oppsamlingstanken i bilen ikke var så stor. Anonymkode: d4c7a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 3. august 2021 #4 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for svar! Jeg spurte egentlig fordi jeg var litt nysgjerring og selv ikke har noen som helst erfaring med bobil. Da vi var på telttur i sommer lå vi flere netter på steder der det også var flere bobiler. Mange av dem tror jeg var der i flere dager. Jeg la merke til at en del av de i bobil gikk på do i buskene selv om de nokså sikkert hadde toalett i bilen. Tenkte meg kanskje at dette kunne skyldes at kapasiteten på oppsamlingstanken i bilen ikke var så stor. Anonymkode: d4c7a...a35 De fleste campinger kan man tømme doen på, så det er neppe problemet. Men mange mannfolk, min inkludert, er som hannbikkjer, de må markere der de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Del Skrevet 3. august 2021 smilo skrev (6 minutter siden): De fleste campinger kan man tømme doen på, så det er neppe problemet. Men mange mannfolk, min inkludert, er som hannbikkjer, de må markere der de er. Ja, vi så mange slike!! Anonymkode: d4c7a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå