*Stylish* Skrevet 4. oktober 2002 #1 Del Skrevet 4. oktober 2002 Er det noen her som har sett Smilet I Øyet???? i så fall.. Hva synes dere om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Hei TS😀 Vet tråden din er over 20(!) år gammel og du ser nok ikke dette😉, men googlet "Smilet i øyet" nå nettopp. Jeg så den da den kom på kino for 20 år siden, og så den igjen i på youtube i går. Synes den portretterte rave/housemiljøet i Oslo på 90 tallet på en fin måte. Veldig fin film synes jeg! Er det forresten noen som vet hvordan det gikk med jentene som var med i filmen? Håper de har klart seg bra❤️ Anonymkode: fdeca...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar On 2/26/2023 at 1:58 PM, AnonymBruker said: Hei TS😀 Vet tråden din er over 20(!) år gammel og du ser nok ikke dette😉, men googlet "Smilet i øyet" nå nettopp. Jeg så den da den kom på kino for 20 år siden, og så den igjen i på youtube i går. Synes den portretterte rave/housemiljøet i Oslo på 90 tallet på en fin måte. Veldig fin film synes jeg! Er det forresten noen som vet hvordan det gikk med jentene som var med i filmen? Håper de har klart seg bra❤️ Anonymkode: fdeca...0a4 Jeg lurer på det samme. 22 år siden dokumentaren kom på kino. Anonymkode: ae3ea...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå