Gå til innhold

Bivirkninger av vaksinen - hvor raskt

Sirah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vond arm i 3 dager, vond å løfte og ligge på. Litt kvalm og uvel på dag 2, men ingenting å snakke om. Normale reaksjoner. Tar heller noen lette bivirkninger enn korona. Men, ikke tenk så mye på det. Psyken må ikke få ta overhånd. Mensforstyrrelser og større pupper, har jeg ikke sett noe til 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ingen bivirkninger bortsett fra jævlig øm og vond i arm til første dose og andre dose så ble jeg bare litt øm.

Har en bekjent og hun ble dårlig mens vi var på vaksinekontoret. Ble varm og uggen sånn 10 minutter etter vaksinen var satt. Hun måtte bli litt lenger for å sjekke at det ikke var noe alvorlig, så kom hun hjem, spydde og var skikkelig dårlig i et par dager. Hun har kronisk sykdom som gir mange av de samme bivirkningene så hun var forberedt på dette. Hun ble like dårlig etter begge dosene. 

Vi fikk begge pfizer sin...og hadde tatt den om igjen. 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øm arm dagen etter vaksinen med både dose 1 og 2 av Pfizer. Utover det, ingenting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var slapp på dag to. Ikke verre enn at han ikke koblet det med vaksinen. Han synes armen var så bra at han ble nesten redd han ikke har fått den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte bare å oppdatere dere på hvordan det gikk :)

Litt øm i armen og litt trøtt, men ellers gikk alt supert! Planene kan gjennomføres uten problemer! Tusen takk til alle som har svart :) Håper tråden kan hjelpe noen andre som kanskje sitter med de samme spørsmålene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk moderna som andre dose og pfizer som første.
Fikk feber,utmattelse,vond arm og hodepine samme kveld.Varte i en dag.

På dag 3 fikk jeg veldige magesmerter og blødninger(ikke mensen)Disse har jeg enda desverre på dag 5.Hørt flere får dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (37 minutter siden):

Jeg lurer dog på når de store puppene kommer merker jeg? 🤔😅

Skulle tatt vaksinen bare for å sjekke 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

student86 skrev (23 minutter siden):

Skulle tatt vaksinen bare for å sjekke 🤣 

Kan i det minste fortelle at de ikke har vokst en millimeter på de siste dagene her iallfall 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...