AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Føler meg så ufattelig ensom til tross for mange venner under corona. De fleste har blitt et annet menneske etter ekteskap eller barnefødsel. Spesielt mange fødsler i 2020/2021 hmmm… de har aldri tid og den tiden som er ledig vil de bruke med andre som har jevnaldrede barn. Kun et fåtall tilgjengelige mennesker uten barn i kretsen nå men det er begrenset hvor gøy det blir når det konstant de samme 2-3 man kan møte jeg har ingen planer om barn de neste 3 årene i livet og heller ikke noe ekteskap. Jeg orker heller ikke å bli kjent med nye pga corona for tiden men føler at de på samme stadiet som meg er mange år yngre og det blir litt feil…føler ikke at jeg har så mye tilfelles med en nyutdannet 25 åring egentlig da jeg er godt etablert i 30-årene… Anonymkode: c0226...9dc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Det livet du hadde i 20-årene kommer aldri tilbake. De fleste får fokus på familie og barn i langt større grad fra 30-åra og utover. Å gå på byen og konserter etc er ikke det som fyller folks liv. Kanskje kan du prøve å finne flere venner som er evig single og barnløse? Så kan dere finne på ting sammen? Anonymkode: 11024...645
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det livet du hadde i 20-årene kommer aldri tilbake. De fleste får fokus på familie og barn i langt større grad fra 30-åra og utover. Å gå på byen og konserter etc er ikke det som fyller folks liv. Kanskje kan du prøve å finne flere venner som er evig single og barnløse? Så kan dere finne på ting sammen? Anonymkode: 11024...645 Jeg er ikke singel. Er etablert som tidligere nevnt. Men har ikke barn. Jeg vet ikke hva annet enn jobb og sosiale sammenkomster som kan fylle folks liv egentlig. Har nok av hobbyer men man har vel behov for å snakke med flere mennesker enn mannen sin … eller har jeg misforstått livet helt. Jeg hadde jo ikke noe «liv» i 20 årene. Det er jo etter et par år i jobb folk flest har økonomien til å leve helt ut. Anonymkode: c0226...9dc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke singel. Er etablert som tidligere nevnt. Men har ikke barn. Jeg vet ikke hva annet enn jobb og sosiale sammenkomster som kan fylle folks liv egentlig. Har nok av hobbyer men man har vel behov for å snakke med flere mennesker enn mannen sin … eller har jeg misforstått livet helt. Jeg hadde jo ikke noe «liv» i 20 årene. Det er jo etter et par år i jobb folk flest har økonomien til å leve helt ut. Anonymkode: c0226...9dc Jeg er barnløs og treffer stort sett folk i forbindelse med hobbier og aktiviteter. Sosiale sammenkomster er jeg sjeldent på, synes det er kjedelig. Om du har mange hobbier kan du jo søke likesinnede? Anonymkode: 7e7cd...ccb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke singel. Er etablert som tidligere nevnt. Men har ikke barn. Jeg vet ikke hva annet enn jobb og sosiale sammenkomster som kan fylle folks liv egentlig. Har nok av hobbyer men man har vel behov for å snakke med flere mennesker enn mannen sin … eller har jeg misforstått livet helt. Jeg hadde jo ikke noe «liv» i 20 årene. Det er jo etter et par år i jobb folk flest har økonomien til å leve helt ut. Anonymkode: c0226...9dc Som noen nevner her, så endrer livene til folk seg når man får mann og barn. Jeg syns du er heldig som har en partner, en bestevenn å dele både hverdager og ferier med. Selv er jeg ufrivillig singel og ufrivillig barnløs, og i den alderen der jeg må innse at jeg aldri skumle få barn. Det føles veldig ensomt til tider, nå i ferien kan det fort gå en uke av gangen uten at jeg treffer venner eller familie, gjerne lenger også. Men jeg har blitt vant til å være mye alene, og innimellom syns jeg det er ok, mens jeg andre ganger føler meg ekstremt alene. I 20-årene og tidligere var jeg fullt opptatt med skole, hobbyer og masse sosialt, så kontrasten er stor. Men sånn er det bare🤷♀️ Anonymkode: 2c29f...629 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Finn venner på samme alder og i samme situasjon eller få barn dere også.. Anonymkode: 14883...d09
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finn venner på samme alder og i samme situasjon eller få barn dere også.. Anonymkode: 14883...d09 De er i ca samme alder. Det er nesten sånn at kollegaer og til og med sjefen spør når jeg får barn snart. Jeg er ikke ferdig med meg selv og vil leve før jeg får barn hehe. Det å gå fra femårig utdanning og rett i jobb tok for mye av min fritid dessverre. Anonymkode: c0226...9dc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som noen nevner her, så endrer livene til folk seg når man får mann og barn. Jeg syns du er heldig som har en partner, en bestevenn å dele både hverdager og ferier med. Selv er jeg ufrivillig singel og ufrivillig barnløs, og i den alderen der jeg må innse at jeg aldri skumle få barn. Det føles veldig ensomt til tider, nå i ferien kan det fort gå en uke av gangen uten at jeg treffer venner eller familie, gjerne lenger også. Men jeg har blitt vant til å være mye alene, og innimellom syns jeg det er ok, mens jeg andre ganger føler meg ekstremt alene. I 20-årene og tidligere var jeg fullt opptatt med skole, hobbyer og masse sosialt, så kontrasten er stor. Men sånn er det bare🤷♀️ Anonymkode: 2c29f...629 Kan fort gå en uke uten jeg treffer noe jeg også. Som sagt liker jeg noe variasjon hehe..det å snakke med samme person i tøf og så møtes hver uke blir litt intenst for meg. Anonymkode: c0226...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå