AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg får helt sikkert negative reaksjoner, derfor skriver jeg som anonym... Min største fantasi er å ha sex med flere menn samtidig. Har allerede hatt trekant med to menn jeg kjenner og som jeg kunne stole på. Det var en fantastisk opplevelse og det ga mersmak. Ønsker å ha sex med minst 3-4 menn. Men det er jo ikke bare å gå på byen en kveld og finne en gjeng med menn som er interessert i det? Eller? Hvor kan jeg finne flere menn som vil tilfredsstille meg? Ønsker seriøse svar, gjerne fra damer (eller menn) som har prøvd noe lignende. Anonymkode: 10755...6ab 3
Swing Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Vil anbefale en swingersklubb for å få til dette på en trygg og sikker måte. Har gjort dette endel ganger med samboer! 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Støtter den med klubb. Hvis det ikke lar seg gjøre, kan du eventuelt bruke de to du allerede stoler på, og utvide derfra? Mulig de har noen i kretsen sin, som de kan gå god for, eller at du kan ta dem med i prosessen med å finne noen. Jeg har aldri vært med på sånne opplegg, men jeg hører og leser, at det er mange som er tøffe i trynet, men ikke dukker opp til avtalte gangbang, og gruppesex. M51 Anonymkode: 58872...12d
Johnny Bravo Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Hører jeg et tog komme? KG toget 😛 all aboard! *tjshu tjshu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå