AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Hei! Jeg har stordag i ferien, og driver å planlegger noe å gjøre. Trenger dermed tips fra deg som er kjent på Helgeland Min samboer og jeg er sannsynligvis på ei hytte når jeg har bursdag. Den er litt øde, med utedo, uten innlagt vann og veldig kjedelig. Til bursdagen min kunne jeg veldig tenkt meg å sitte på restaurant, spisse god pizza og drikke vin helt til stengetid. Dermed tenker jeg at vi bør "rømme" fra hytta et døgn, for å spise og overnatte et annet sted. Men jeg aner ikke hvor!! Jeg har googlet og googlet, uten noen treff. Men jeg tenker at det handler mer om at bedriftene er dårlig på Google, og ikke at det ikke finnes en eneste italiensk restaurant på hele Helgeland - eller andre som selger pizza. Helt nord i Trøndelag går også fint, men siden vi skal til Trondheim helga etter, orker vi ikke kjøre helt dit. Tips på gode restauranter på Helgeland som selger pizza mottas med stor takk! 😃👇 Anonymkode: e45b2...215
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Nå tøyser du. Pizza finner du vel alle steder på Helgeland? De har til og med pizzarestaurant på mitt lille tettsted, med knappe 500 innbyggere. Prøv google map og restaurant og sjekk menyene du. Anonymkode: 5d016...74d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Prøvde google maps med utsnitt Helgeland og søkeord pizza og fikk over tyve treff. Flere med tydelig italienskklingende navn. Jeg tror du er på tråletur jeg. Anonymkode: 5d016...74d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Du kan forsøke Blomsterbua i Mosjøen men ikke gå alene. Anonymkode: 9a229...9c3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå tøyser du. Pizza finner du vel alle steder på Helgeland? De har til og med pizzarestaurant på mitt lille tettsted, med knappe 500 innbyggere. Prøv google map og restaurant og sjekk menyene du. Anonymkode: 5d016...74d AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvde google maps med utsnitt Helgeland og søkeord pizza og fikk over tyve treff. Flere med tydelig italienskklingende navn. Jeg tror du er på tråletur jeg. Anonymkode: 5d016...74d Jeg er ute etter en ordentlig restaurant med stearinlys, pizzaovn og vinkart, skjønner dere vel. Ikke gatekjøkken og fotball på storskjerm, der man er innom i joggeboksa "dagen derpå". Anonymkode: e45b2...215 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan forsøke Blomsterbua i Mosjøen men ikke gå alene. Anonymkode: 9a229...9c3 Takk for tips! Hvorfor ikke alene? Anonymkode: e45b2...215
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ute etter en ordentlig restaurant med stearinlys, pizzaovn og vinkart, skjønner dere vel. Ikke gatekjøkken og fotball på storskjerm, der man er innom i joggeboksa "dagen derpå". Anonymkode: e45b2...215 Kreo på Mo i Rana! Anonymkode: 779d9...c89
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Takk for tips! Hvorfor ikke alene? Anonymkode: e45b2...215 Dårlig miljø, men forhåpentligvis merker du ikke det som turist med mindre du er veldig uheldig. Anonymkode: 9a229...9c3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kreo på Mo i Rana! Anonymkode: 779d9...c89 Tusen takk! 😃😃 Anonymkode: e45b2...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå