AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #21 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 200 kr for en uke? Det er ikke noe jeg hadde vært stolt av akkurat Anonymkode: a0fab...7a2 Nei. Vi var 63 stykker vi og vi brukte 2 kroner og 45 øre per pers på mat! Vi var flinkest. Vi vant! Anonymkode: 03bd6...232 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #22 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 200 kr for en uke? Det er ikke noe jeg hadde vært stolt av akkurat Anonymkode: a0fab...7a2 Per person for 4 dager. Poenget er at man ikke må gjøre det dyrt. For oss ble det rimeligere fordi vi reiste sammen med andre. Jeg er alene med 4 barn, så hadde ikke mulighet å reise alene med de. Viss du synes det høres ille ut med egg, pålegg, brød/polarbrød, pizza, taco, hamburger og masse snacks på ferie så sier det mer om deg:) Anonymkode: bc32a...df3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #23 Skrevet 4. august 2021 Hunderfossen er en ganske dårlig park. Det er for lite som skjer der og for mye kø. Jeg var der en gang som barn og savnet det aldri. I fjor var jeg der med egne barn og det var ikke mye de kunne gjøre heller. Lekeplassen (som man finner gratis over alt) var morsom for barna, en minikarusell på lekeplassen som varte i 3 minutter, kjøre minilastebil og få "lappen", sitte på en traktor, kjøre radiostyrte biler og se på noen radiostyrte båter som ikke virket, var det barna mine synes var gøy å gjøre. Ellers var det et eventyr (teater) som faktisk var litt allright. De var for små til de største karusellene. Om det er verdt 6000? Ikke for meg. Anonymkode: 02b8b...a09
Kjetil E Skrevet 4. august 2021 #24 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 11.14): Fant ut at to dager der (en helg) inkludert hotell for en voksen med to barn vil koste over 6000 kr., sikkert mer også når man skal kjøpe lunsj, is og annet i parken i tillegg. Så jeg lurer på om det er verdt det.. Det er ikke bare bare for en som er alene med barn på deltid å punge ut så mye for en helg. Tenker på andre alternativer som er rimeligere. Kanskje like greit å ta barna med på turer i naturen. Anonymkode: 293e5...384 Velg et hotell i Lillehammer i stedet. Finnes mange hoteller i alle prisklasser der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå