Gjest Revenka Skrevet 19. september 2005 #21 Skrevet 19. september 2005 Ja Touranen er kjempefin!!! Vi bestilte den i desember på Møller. Fikk den ikke levert før i slutten av april pga stor etterspørsel og liten kvote til norge. Hold ut, den er verdt å vente på
Montezuma Skrevet 20. september 2005 #22 Skrevet 20. september 2005 Jeg har en liten fjert av en bil, og liker den godt. Sitter høyt, den kjører stille, bruker lite på mila, lett å vedlikeholde + at det er plass til den nesten hvor som helst. Jeg har en sånn her ca. Men jeg ønsker meg en sånn her... Føler det er en ganske mild overgang liksom. ← Det er vel dette som kalles å stige i gradene......!? Gode valg begge to! Jeg liker min Delfingrå Audi A4 stasjonsvogn
exita Skrevet 20. september 2005 #24 Skrevet 20. september 2005 Liker mercedesen min jeg, synes den er fin å kjøre langturer med. Eneste negative er at den er litt for lav til hompete veier,noe det er nok av her jeg bor.
Elbereth Skrevet 20. september 2005 #25 Skrevet 20. september 2005 Har V70, ønsker meg XC90. Fantastisk bil med enormt bagasjerom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå