Gå til innhold

hvilke bil type foretrekker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke bil typer foretrekker dere?

- store biler (volvo 240, audi 100 osv...

- sportsbiler

- mellomstore (passat, toyota carina osv......

- småbiler..... (toyota starlett, nissan micra osv

- golfklassen (golf, audi a3 osv...

- familiebusser (vw caravelle osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, begge deler. Skulle gjerne hatt en liten sportsbil til sommeren og en stasjonsvogn med 4WD i tillegg...

Skrevet

Er helt klart glad i tyske biler (unntatt Opel).

Med stor familie sier det seg selv at man trenger en stor bil, vi kjører en Volkswagen Touran. Er veldig fornøyd med den. Vi har også en veteranbil.

Er glad i biler og liker sterke, fine biler. :)

Skrevet

Er ikke så kravstor jeg.

Er glad om den homper og går, uten store verkstedregninger og bringer meg fra A til B, og ikke gjør meg ruinert på utgifter eller avbetalinger.

Skrevet

Jeg liker biler hvor jeg sitter høyt når jeg kjører, kan gjern evære litt størrelse på bilen og.

Har en Suzuki Grand Vitara, og er strålende fornøyd med det, skal jeg bytte den inn skal den nok byttes inn i nyeste modell Vitara.

Skrevet (endret)

Kunne godt tenkt meg en av de fleste jeg.

Stor bil: Audi A6

Sportsbil: Ferrari er jo drømmen, men en Mercedes SLK kunne også gjort seg!:)

Golfklasse: A3

4WD: Mercedes AMG / BMW X5

Akkurat nå har jeg en mellomstor bil omtrent som denne!

Endret av *MissS*
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg foretrekker biler med mye plass til bagasje o.l. sånn som kassebiler. Har en Nissan King Van selv. Og kommer nok til å kjøpe en bil på den størrelsen når jeg skal kjøpe neste gang også. Også liker jeg at jeg sitter litt høyt, får liksom mer oversikt da :)

Skrevet

Jeg har hatt to forskjellige Nissan Primera, det er bilen for meg.

Kjører nå en liten dritt bil, men det var mest praktisk sånn akkurat nå, så kan ikke klage, har jo bil.

Skrevet

Liker godt Golf, gjerne st.vogn. Hvis jeg skal se bort fra prisen så hadde en Audi allroad eller Toyota Landcruiser vært ok :)

Julie

Skrevet

Jeg har en liten fjert av en bil, og liker den godt. Sitter høyt, den kjører stille, bruker lite på mila, lett å vedlikeholde + at det er plass til den nesten hvor som helst.

Jeg har en sånn her ca. Men jeg ønsker meg en sånn her... Føler det er en ganske mild overgang liksom. :ler:

Skrevet

Spiller ingen rolle hva det er så lenge det er mye bagasjeplass. Har en liten bil nå i forhold til tidligere (dog nyere og uten alle mulig feil og skavanker) og det er merkbart hvor mye jeg savner det at en kan stappe omtrent hva som helst inn.

Skrevet

Jeg foretrekker store og mellomstore biler, og det må være sedan, kan ikke fordra stasjonsvogner.

Skrevet

Ultimate bilen for meg er faktisk Mitsubishi Galant,- svært disret stylet. (Da er den råfin, men ser likevell orginal ut). :sjarmor::hjerter::wow::sikle:

Likevell,- av praktiske hensyn: En eller annen 7 seter. :roll: Sånn er livet. :ler:

Skrevet

Jeg har veldig sansen for mini, spesielt mini cabriolet.

Den nye opel astra er også ganske stilig.

Skrevet

Akkurat nå liker jeg veldig godt den bilen jeg har, en liten toyota corolla.. den er akkurat sterk nok (1,6l), og akkurat stor nok til det jeg trenger.. har verken barn, eller annen bagasje så det holder..

har hatt bilen i 2 år, og i forrige mnd fant jeg ut at baksetene kan legges ned, og nå har jeg en bitteliten varebil også.. hihi :) elsker bilen min, selv om den gjerne kunne vært av en noe nyere modell... :)

ellers ville jeg gjerne hatt en 4wd i vinternorge.. og antispin er en genial oppfinnelse..

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg en kremfarget mini.... syns de er råfine...

-- Nå kjører jeg en 7 seter....

Vel,vel, min tid kommer vel :ler2::lol:

Skrevet

BOBLE!!!! :hoppe: jeg vil ha ei søt rosa boble!

eller en porsche... 911 :sjarmor:

i svart...

Skrevet
Vi kjører også en VW Touran. En lekker bil!

Vi skal kjøpe den snart vi og.Synes den er veldig fin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...