AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg kjøpte en kjole fra en nederlandsk nettbutikk tidligere i sommer. Fikk kjolen, men den passet dessverre ikke. Da jeg skulle returnere kjolen måtte jeg (naturligvis) betale frakt. Frakt kom på 350 kroner og de anbefalte de siden verdien av pakken var over 1000 kroner. Nå får jeg en regning i posten på at pakken er fortollet inn i Nederland og dette koster meg altså 602 kroner. Er dette riktig? Hadde jeg visst at det kom til å koste meg nesten 1000 kroner å returnere kjolen hadde jeg jo heller prøvd å selge den på Tise eller tilsvarende. Kjolen kostet 1400 kroner inkludert frakt fra nettbutikken. Dette har vært en dyr lekse og jeg skal i hvert fall ikke kjøpe noe fra små utenlandske nettbutikker igjen. Anonymkode: 09868...b3d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Her finner du litt informasjon om tilbakebetaling av merverdiavgift og toll for varer som er sendt i retur eller byttet. Anonymkode: b271b...b5a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her finner du litt informasjon om tilbakebetaling av merverdiavgift og toll for varer som er sendt i retur eller byttet. Anonymkode: b271b...b5a Nydelig takk skal du ha! Anonymkode: 09868...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå