Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #41 Skrevet 4. oktober 2005 Nei. Den eneste forskjellen er at det ikke kommer sæd ut av deg. ← .....det kommer fremdeles prostatasekret, men det er ikke sædblandet. I mine øyne er du ikke mindre mann om du er sterilisert. Faktisk ville det være deilig å slippe å tenke på at man kan lage barn.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #42 Skrevet 5. oktober 2005 Næh... man blir ikke mindre mann... dersom ikke legen er usedvanlig skjelven under inngrepet da...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #43 Skrevet 6. oktober 2005 Absolutt ikke! Min samboer har gjort det, vi er ferdig med barn, og det er fantastisk deilig å slippe å stresse med prevansjon og hormoner av ymse typer! Jeg har aldri tenkt over at han er "mindre mann", bare deilig å kunne ha sex hvor som helst, når som helst, uten å tenke over hvor kondomen er!
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2005 #44 Skrevet 15. oktober 2005 Mens jeg tenner kraftig på jenter som kan skrive intelligens riktig. Bruk heller uttrykket forstand, så slipper du de vanskelige fremmedordene. ← Men du fikk med deg poenget? Pedante menn er avtenning.
Gjest Bertine Skrevet 15. oktober 2005 #45 Skrevet 15. oktober 2005 Syns det er flott at du gjør det jeg. Inngrepet er jo relativt lite for en mann, mens om kona di skulle gjøre det er det mye mer omfattende. Så jeg syns det er ganske mandig gjort jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå