Lottelise Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Minstemor starter snart i barnehagen, og har lyst å kjøpe sekk i 1-årsgave. Kan ikke forvente at hun klarer å bære den selv helt enda, men ønsker en hun kan ta i bruk om ikke så altfor lenge. Storebror har Bergans sekk, og vi er fornøyd med den, men liker ikke fargekombinasjoner på jentesekkene, så jeg lurer på om noen har tips til like gode sekker fra andre merker 😄 Kriterier: lett og sitter godt på ryggen (med stropper), praktisk å åpne/lukke.
Piruette Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Vi har sekk fra Kaos. Den er vi veldig fornøyd med til 3 åringen som har brukt den fra hun var 1,5 år. 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Glem da fargen. Velg den sekken som sitter godt. Sekken mini brukte i bhg var heller ikke fin, men det var en god sekk for småbarn. Anonymkode: 384fd...f9d 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Beckmann har veldig fine barnehagesekker syns jeg. Anonymkode: 24e40...438 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Forresten er det ikke forskjell på jente- og guttemodeller. Det er først hos voksne at det er egne lady-tursekker (damer har typisk kortere rygg og bærer mer ergonomisk på hoftene, enn menn som bærer på skuldrene - men dette er det ingen forskjell på i barnesekker som sagt :-)) Anonymkode: 24e40...438 1
Gjest Lija Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Det er jo veldig lite de minste trenger å bære egen sekk, men vi har vært veldig fornøyd med Beckmann. Lurt å velge en sekk som kan vaskes. Hadde Blafre først, men den ble både møkkete og ødelagt.
Sinte-my Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Min kar hadde både Beckmann og Bergans. Etterhvert som han bar sekken selv foretrakk han Berganssekken. Den satt best på ryggen, selv om han syntes utseendet på Beckmannsekken var tøffest. De gikk mye på tur etterhvert som de ble større, og da valgte han alltid Bergans.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Lottelise skrev (1 time siden): Minstemor starter snart i barnehagen, og har lyst å kjøpe sekk i 1-årsgave. Kan ikke forvente at hun klarer å bære den selv helt enda, men ønsker en hun kan ta i bruk om ikke så altfor lenge. Storebror har Bergans sekk, og vi er fornøyd med den, men liker ikke fargekombinasjoner på jentesekkene, så jeg lurer på om noen har tips til like gode sekker fra andre merker 😄 Kriterier: lett og sitter godt på ryggen (med stropper), praktisk å åpne/lukke. Skal du kjøpe en SEKK i gave til ditt eget barn? Nei vet du hva, det er noe du må kjøpe utenom bursdager. Barn skal ha leker, ikke en ryggsekk, klær og sko😔 Anonymkode: 62dc7...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Vet du at de får bruke sekk i barnehagen? Anonymkode: f2d60...76f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Skal du kjøpe en SEKK i gave til ditt eget barn? Nei vet du hva, det er noe du må kjøpe utenom bursdager. Barn skal ha leker, ikke en ryggsekk, klær og sko😔 Anonymkode: 62dc7...6ac Ooookiiiiiiiii Anonymkode: 2c8ef...6f9 5
Lottelise Skrevet 3. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2021 TS her. Ja, de går mye på tur, jeg har hatt barn på samme avdeling, og vet at så fort de klarer å bære sekk så bærer de selv. Det synes de små er veldig stas 🙂 Ja, jeg har tenkt å gjerne gi sekk i bursdagsgave. Leker har vi plenty av, og mer skal det nok bli, så noen fornuftige gaver i ny og ne synes jeg er helt innafor. Takk for gode tips, dere som har kommet med det 🙂 Tar gjerne imot flere! 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 Syntes også Bergans eller noe lignende praktisk tursekk med litt størrelse er best, fremfor de mindre, "søte"/"tøffe" ryggsekkene . Vi har en Bergans til vår og hun bruker den også når hun skal på overnatting til besteforeldre og når vi er på tur, i tillegg til som barnehagesekk hver dag. Vi fikk en sånn søt/kul barnehageryggsekk som gave også, men den bruker hun bare til å leke med, for den er ikke like praktisk. Anonymkode: 62cf5...0cf 2
Anonymbk Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Vi har kjøpt en fra beckmann til datteren vår som også skal begynne i barnehagen. Syns den virker helt topp, og har veldig god polstring i ryggen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Du må ikke finne på å kjøpe blafre hvertfall. Kjempe misfornøyd , kronglete å åpne og lukke🥵 Har kjøpt beckmann nå til min 3 åring og tror det blir veldig mye bedre!:) Anonymkode: 640b5...020 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 Har 10 liters sekk fra pure Norway som vi kjøpte til vårt barnehagebarn. Den har vært med på mange turer og er også kjørt noen ganger i vaskemaskin ved behov. Anonymkode: 784ef...dcb 1
Gjest 96erjente Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Vi har beckmann barnehagesekker til jentene våre og er veldig fornøyd med de.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Jeg aner ikke hvor gode de er, men i barnehagen vår har ALLE ungene Fjällräven-sekker. Ikke kjempestor barnehage, men allikevel... rundt 30 barn og alle hadde en fargevariasjon av den samme sekken. Så vi "tok hintet" og kjøpte den samme, så får vi se hvor bra de er. Anonymkode: 4db5b...31d 1
Juni15 Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg aner ikke hvor gode de er, men i barnehagen vår har ALLE ungene Fjällräven-sekker. Ikke kjempestor barnehage, men allikevel... rundt 30 barn og alle hadde en fargevariasjon av den samme sekken. Så vi "tok hintet" og kjøpte den samme, så får vi se hvor bra de er. Anonymkode: 4db5b...31d Vår på 2,5 år har brukt Fjellreven-sekk siden hun begynte i barnehagen i fjor høst. Synes ikke den sitter noe bra på henne, selv om vi har kjøpt bryststropp og ekstra polstring til stroppene. Har dog ikke fått noen klager fra barnehagen, vet ikke hvor mye hun bærer den selv på tur. Men planlegger å gi eller ønske henne ny sekk til jul/bursdag. Kan hende den sitter bedre på ditt barn da, og uansett kan den brukes 1
Skeeter Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 Vil definitivt slå et slag for barnehagesekkene til Troll! Vi har hatt både de og Bergans, men Troll ble favoritten! Sitter veldig godt, gode rom å pakke i og fine design 😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 Deuter waldfuchs 10l er vi fornøyde med, rolige farger og søt rev på litt smalere enn mange andre og god rem fremme. Er med sitteunderlag i de også. Har en rød/rosa til minste på 2 nå. Anonymkode: 2d1d2...fe4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå