Orphee Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 (endret) November i fjor fikk jeg BJ for siste gang. Min dame har sagt at jeg aldri igjen skal få. Jeg gjorde dette fordi jeg syntes det var sexy der og da, og på en måte er deg fortsatt hett å bli nektet noe godt, men jeg savner det veldig også. Hva synes dere om oralsex generelt? Kunne dere levd uten? Er det gøy å gjennomføre eller bare tiltak? Jeg har lyst å leve gjennom andre siden jeg selv skal være uten Endret 3. august 2021 av Orphee 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Skjønte jeg ingenting av? Anonymkode: de87b...295 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Hvorfor får du ikke mer? Anonymkode: f6748...550
SlemUlv Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Da må du nesten snakke med henne.. Ting forandrer seg, og da må man prate og finne en ny løsning.
Troyamin Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Hva med å fortelle kjæresten din at du likte det godt og kunne tenke deg å utforske litt mer? Kommunikasjon er et viktig nøkkelord i et forhold. Hvis hun ikke liker å utføre og/eller motta oralsex, må du respektere henne. Men du må selv vurdere om du klarer å leve uten oralsex så lenge du er i et forhold med henne. Kan du det? Hvis ikke er det mest rettferdig å gå ut av forholdet og finne deg ei som liker oralsex. Utroskap fører sjeldent noe godt med seg. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Jeg lever helt fint uten, og jeg har sluttet å gi fordi jeg aldri får noe tilbake. Anonymkode: 93dd5...d08
Orphee Skrevet 3. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lever helt fint uten, og jeg har sluttet å gi fordi jeg aldri får noe tilbake. Anonymkode: 93dd5...d08 Er du mann eller kvinne? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Ts, det høres ut som du har en samtale med noen andre vi ikke ser. Anonymkode: 322de...031 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Dumt at du ikke får BJ. Men får du sex ellers av dama? Anonymkode: 2454d...13e
Orphee Skrevet 3. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dumt at du ikke får BJ. Men får du sex ellers av dama? Anonymkode: 2454d...13e Noen ganger, ja.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 Hva skjedde der siden hun aldri mer vil gjøre det? Anonymkode: e7b1c...692
T-Rex Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Jeg har aldri fått det, og jeg er 60. Vær glad for det du har. 1
Hr. Aktiv Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 For meg er det viktig. Problemet er å finne noen som er villige til å bli god på det. 2
Orphee Skrevet 3. august 2021 Forfatter #15 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skjedde der siden hun aldri mer vil gjøre det? Anonymkode: e7b1c...692 Hun fant bare ut at det var gøy å nekte, og så ballet det på seg og til slutt bestemte hun seg for at jeg aldri skal få
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): For meg er det viktig. Problemet er å finne noen som er villige til å bli god på det. Innbiller meg at med det mener du at det ikke er bra nok å kun være god på å suge penis Anonymkode: a1c73...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #17 Skrevet 3. august 2021 Orphee skrev (7 minutter siden): Hun fant bare ut at det var gøy å nekte, og så ballet det på seg og til slutt bestemte hun seg for at jeg aldri skal få Synes du det er gøy å bli nektet, da? Du skriver jo at det er litt hett.. De fleste andre ville syntes det var ganske teit.. Jeg vet det finnes seksuell lek hvor man nekter hverandre eller teaser hverandre eller kontrollerer hverandre, men at du aldri skal bli sugd igjen.. Sorry mac - det er ikke dama de som synes det er gøy å nekte, hun liker ikke å gjøre det og nå slapp hun fordi du er en tøffel. Jeg kunne aldri levd uten oralsex, hverken å gi eller få. Livet hadde vært fattigere. Anonymkode: f5bf7...313
Orphee Skrevet 3. august 2021 Forfatter #18 Skrevet 3. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Synes du det er gøy å bli nektet, da? Du skriver jo at det er litt hett.. De fleste andre ville syntes det var ganske teit.. Jeg vet det finnes seksuell lek hvor man nekter hverandre eller teaser hverandre eller kontrollerer hverandre, men at du aldri skal bli sugd igjen.. Sorry mac - det er ikke dama de som synes det er gøy å nekte, hun liker ikke å gjøre det og nå slapp hun fordi du er en tøffel. Jeg kunne aldri levd uten oralsex, hverken å gi eller få. Livet hadde vært fattigere. Anonymkode: f5bf7...313 Jo jeg synes det er litt hett når ei kvinne bestemmer, tar styring og nekte meg goder. Jeg syntes det var sexy der og da. Men jo lenger jeg går uten BJ jo vanskeligere blir det. 8 måneder begynner å kjennes lenge. Endret 3. august 2021 av Orphee
Troyamin Skrevet 3. august 2021 #19 Skrevet 3. august 2021 Orphee skrev (6 minutter siden): Jo jeg synes det er litt hett når ev kvinne bestemmer, tar styring og nekte meg goder. Jeg syntes det var sexy der og da. Men jo lenger jeg går uten BJ jo vanskeligere blir det. 8 måneder begynner å kjennes lenge. Så det er egentlig ikke et problem? Du ønsker bare å dele din fetisj for å bli kontrolert av henne, sånn egentlig? 2
Orphee Skrevet 3. august 2021 Forfatter #20 Skrevet 3. august 2021 Troyamin skrev (22 minutter siden): Så det er egentlig ikke et problem? Du ønsker bare å dele din fetisj for å bli kontrolert av henne, sånn egentlig? Som jeg sa i det som jeg opprinnelig skrev - det var sexy i utgangspunktet men nå savner jeg det og har lyst å leve gjennom andres tanker om oralsex. Det var ganske tydelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå