Gå til innhold

Effekten av sobril

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar 1/2 - 1 sobril en gang i blant, maks et par ganger i uken. Vil dette føre til at den mister sin effekt etter hvert? Eller vil det ikke ha noe å si når det ikke er hver dag? 

Anonymkode: 735cf...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja… stor forskjell på EN gang i uka og 3-4 ganger i uka.

Det er vel også begrenset hvor ofte legen vil skrive ut resept på B-preparater. Så vil jo tro det er en dialog og kontroll der? Bruker du plutselig,opp alle innen kortere tid enn forventet BØR og SKAL legen revurdere å skrive ut flere.

situasjonen har også en del å si: er det slik at det har skjedd noe nå nylig slik at Sobril hjelper deg,gjennom dagene i et begrenset tidsrom eller er dette noe,som foregår,over tid?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr 1/2 Sobril? Hvor mange mg? Det høres ikke ut som at du tar for mye hvis det er to ganger i uken. Men oftere enn det vil kanskje føre til at man mister effekt

Anonymkode: 9300f...f98

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Tror ikke så lite vil gjøre at det mister effekten nei. Jeg brukte sobril i små doser et par ganger i uka for mange pr siden, merket ikke noe endring i effekt. Var like « digg» hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Brukt det i mange år, ikke merket forskjell eller "utvanning" av effekt. Jeg vil anbefale og la alle virkestoffer gå ut av blodet før du bruker det igjen. Dette er ikke er produkt som bør brukes hver eneste dag. Jeg har selv ikke blitt avhengig etter 8 år, men jeg får alltid alltid en nedtur dagen etter bruk og og dette må man lære seg å håndtere uten at man bare tar ny for hver gang. Sobril bør etter min erfaring brukes kun knyttet til situasjonsbestemte tilfeller og planlegges til en viss grad. Man bør ha respekt for virkningen og lytte til hva helsepersonell anbefaler.

Anonymkode: 33d3d...c20

Skrevet

Ryddet for diskusjon om medisindosering og svar til det. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...