Gå til innhold

Flere som er lei av folk under pandemien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker at nå når smitten er på vei opp igjen, så minker min toleranse for hvilke mennesker jeg orker å omgås.

Jeg bruker så mye energi selv på å «holde hodet over vannet, og leve så normalt, sunt, og optimistisk (men realistisk) som mulig, at jeg har ikke noe til overs for å takle mennesker som er dømmende, negative, overfladiske, og hysteriske. Taklet det helt fint før, men nå er det en glede hver dag jeg er ferdig på jobb og kan være i fred… og jeg jobber ikke i helsesektoren én gang!

Er bekymret for å bli «folkestygg», og ønsker jo å være der for de rundt meg og heller løfte de opp når de sliter, men jeg er seriøst helt tappet. Hvordan får dere andre det til? 

Anonymkode: 1e09b...1a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe jeg har lært gjennom tiden med hjemmekontor, så er det at tiden med meningsløse samtaler med kollegaer som jeg ikke har noe til felles med, den tiden er over. Pandemien har lært meg å bruke tiden min bedre, mye bedre. 

Anonymkode: e0e7c...653

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noe jeg har lært gjennom tiden med hjemmekontor, så er det at tiden med meningsløse samtaler med kollegaer som jeg ikke har noe til felles med, den tiden er over. Pandemien har lært meg å bruke tiden min bedre, mye bedre. 

Får jeg hjemmekontor, så kommer jeg ikke til å se noen!🙈 Nå har jeg heldigvis greie kolleger, det er mer enkelte i familien, kjørestens familie og venner som ikke har taklet pandemien så bra… 

Anonymkode: 1e09b...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er møkk lei Norge og nordmenn, trenger en ferie utenlands. Andre året på rad nå hvor jeg er tvunget til å holde ut med det norske overformynderiet. Får lyst til å dra til utlandet og begynne å røyke. Bare på trass. 

Anonymkode: ede40...e3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble satt på trygd for noen år siden, så isolasjon er ikke noe nytt for meg. Men ja, man blir folkevond av å leve isolert og dette ser man jo nå under pandemien. Har folk hatet hverandre så jævlig som de gjør nå siden krigen egentlig? Tror f... meg det nesten hadde vært bedre å leve hjemløs i USA enn å bare bli satt på trygd sånn som jeg ble. Men man ser at pandemien påvirker folk til det værre ja. Velkommen etter sier jeg. 

Anonymkode: 6bcb8...325

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hehe. Jeg har ikke savnet kollegaene mine et sekund! Det aller beste med hjemmekontor var å slippe den dørgende kjedelige lunsjpraten.

Anonymkode: a20dc...ec3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...