AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg har store problemer når jeg drikker. Lider av ptsd og disioative anfall. Men noen ganger lurer jeg på om jeg også blir manisk Det skal svært lite alkohol til (1 flaske vin). Og plutselig svartner det helt for meg. Jeg husker ingenting, og blir fortalt dagen etter at jeg er helt borte, gal, aggressiv, burde blitt lagt inn, får spørsmål om jeg er schizofren ect. Jeg blir såpass borte at jeg kan tisse på meg selv, eller bare sovner og folk får ikke kontakt med meg Jeg har anfall i edru tilstand også, og det er ikke slik som det som skjer på fylla (tror jeg, for jeg husker jo ikke noe). Om jeg får anfall edru, så husker jeg det jo Jeg vet jeg ikke burde drikke, og det er ikke det jeg vil ha som svar. Anonymkode: 38a62...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. august 2021 #2 Del Skrevet 3. august 2021 Du reagerer kanskje mer på alkohol enn det andre gjør, men for at det skal kvalifisere til hypomani eller mani så må det vare mer enn noen timer. Jeg kan også virke hypoman når jeg drikker og slikt, men når jeg har hypomani så varer det selvsagt lenger enn den tiden jeg er full. Men mange med bipolar lidelse reagerer ekstra sterkt på rusmidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har store problemer når jeg drikker. Lider av ptsd og disioative anfall. Men noen ganger lurer jeg på om jeg også blir manisk Det skal svært lite alkohol til (1 flaske vin). Og plutselig svartner det helt for meg. Jeg husker ingenting, og blir fortalt dagen etter at jeg er helt borte, gal, aggressiv, burde blitt lagt inn, får spørsmål om jeg er schizofren ect. Jeg blir såpass borte at jeg kan tisse på meg selv, eller bare sovner og folk får ikke kontakt med meg Jeg har anfall i edru tilstand også, og det er ikke slik som det som skjer på fylla (tror jeg, for jeg husker jo ikke noe). Om jeg får anfall edru, så husker jeg det jo Jeg vet jeg ikke burde drikke, og det er ikke det jeg vil ha som svar. Anonymkode: 38a62...492 Enkelte mennesker tåler bare ikke å drikke alkohol. Psykisk syk eller ikke Anonymkode: 32d3b...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Del Skrevet 3. august 2021 1 flaske er da ikke lite!? Anonymkode: d4def...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Del Skrevet 3. august 2021 Det høres i grunn bare ut som en person som blir drita - lite flatterende, men lett å gjøre noe med. Anonymkode: 1b902...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Del Skrevet 3. august 2021 Du burde slutte å drikke før du skader deg selv eller andre. Anonymkode: c0243...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Del Skrevet 3. august 2021 1 flaske vin er vel 5 enheter eller noe, 5X mer enn anbefalt daglig forbruk. Anonymkode: 3fbc5...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå