Gå til innhold

Hvorfor blir menn sure når man ikke vil flytte samtalen fra Tinder til snap etc?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært utsatt for en veldig ufin fyr jeg chattet med på Tinder og deretter snap, er jeg veldig skeptisk til å dele mine sosiale medier til menn jeg chatter med på Tinder. Prøvde å forklare dette på en høflig måte til en jeg chattet med i dag, og han virket forståelsesfull. Men poof så var han borte gitt. Hvorfor er menn er så utålmodige med å legge til damer på snap etc ? Og hvorfor ikke respektere at man vil se an folk litt før man legger de til? Er det bare for å sende runkevideoer tro? 

Man får jo opp notifications fra Tinder og, så jeg skjønner ikke greia. 

Anonymkode: 32c18...328

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har motsatt problem jeg da 🤷🏻‍♀️ Alle vil bare chatte på Tinder 😂

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de vil se hvordan du ser ut. Mange "lyver" på tinderbildene eller bruker gamle bilder.

Ellers kan det være at de føler de får et fortrinn ved å ha deg der i stedet for på tinder. At det liksom er mer viktig? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ecebf...b19

Skrevet

Har dårlig erfaring med å flytte samtalen fort over på snap eller messenger. Så og si alltid kommer det penisbilder eller mas om dristige bilder fort. Og jeg datet menn på 45+

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sikkert fordi de vil se hvordan du ser ut. Mange "lyver" på tinderbildene eller bruker gamle bilder.

Ellers kan det være at de føler de får et fortrinn ved å ha deg der i stedet for på tinder. At det liksom er mer viktig? 🤷🏼‍♀️

Men når man forklarer at man har hatt noen skikkelig negative opplevelser med å legge til folk fra Tinder så bør de jo respektere det? Jeg kan godt legge til folk etterhvert, men liker å bli litt bedre kjent først. Ble veldig lei meg da jeg hadde en god tone med en fra Tinder på snap, og da han spurte om jeg ville suge han (!) og svarte nei, så skrev han at jeg var en udugelig hore som burde vært abortert. Er jo ikke rart vi damer blir skeptiske? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men når man forklarer at man har hatt noen skikkelig negative opplevelser med å legge til folk fra Tinder så bør de jo respektere det? Jeg kan godt legge til folk etterhvert, men liker å bli litt bedre kjent først. Ble veldig lei meg da jeg hadde en god tone med en fra Tinder på snap, og da han spurte om jeg ville suge han (!) og svarte nei, så skrev han at jeg var en udugelig hore som burde vært abortert. Er jo ikke rart vi damer blir skeptiske? 

Da er det jo bare å blokkere og slette da. Jeg legger ofte til tidlig på Snap. Og liker jeg de ikke så bare sletter jeg igjen. Får bedre connection på Snap, syns jeg da. Jeg er også dame, forresten, og har blitt utsatt for penisbilder og uønskede tilnærminger på Snap, men de bare sletter jeg.

Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke. Jeg har ikke snap engang og det virket det som flere ikke trodde på og fortsatte å mase om det. Kommer ikke til å opprette konto der heller. 

Jeg foretrekker å starte på Tinder eller hvor det nå enn man er og så flytte det til et annet. Forstår faktisk ikke problemet med å chatte i et par dager på Tinder eller på andre datingsider, men folk har vel dårlige unnskyldninger for hvorfor man må flytte det over med engang. 

Endret av TheCatLady
Skrevet

Liker ikke snap. Teksten forsvinner 🤣

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en eks som opprettet konto på tinder en kort periode. Her fikk han napp hos flere damer som han la til på snap etter kort tid. For så slette Tinder kontoen og bare bruke snap videre. Alle damene følte seg nok spesielle fordi de sikkert trodde han slettet Tinder kontoen pga dem. Og jeg på min side fikk problemer med å bevise hans utroskap på snap fordi ingenting ble dokumentert.

Kan det være noe sånn tilsvarende som står bak? At de egentlig ikke er single og syns det er lettere å skjule flørt og sjekking  på snap?

Anonymkode: 31f70...994

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 92b8c...26e

Skrevet

jeg tenker at om de ikke respekterer at man har lyst til å vente så er det ikke seriøse uansett. Det kan hende de er interessert i bilder fordi de vil se om du virkelig ser ut som på bildene, det kan også være at de ønsker å sende bilder av seg selv... Selv har jeg forsåvidt ingen dårlige erfaringer der, men jeg liker generelt ikke å ha samtaler på Snap siden teksten forsvinner.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da er det jo bare å blokkere og slette da. Jeg legger ofte til tidlig på Snap. Og liker jeg de ikke så bare sletter jeg igjen. Får bedre connection på Snap, syns jeg da. Jeg er også dame, forresten, og har blitt utsatt for penisbilder og uønskede tilnærminger på Snap, men de bare sletter jeg.

Sånn. Det er så lett å bli kvitt dem igjen. Er det virkelig så traumatisk å motta dick pics, hvis det som sendes er helt innenfor normalen uten blod og gørr? 

Jeg ville helt fint tålt å motta dick pics ukentlig. Jeg ville ikke satt pris på det, men det ville heller ikke vært veldig plagsomt. Det er mye på Facebook og KG som er mer irriterende enn dick pics.

Skrevet
7 minutter siden, norw said:

Sånn. Det er så lett å bli kvitt dem igjen. Er det virkelig så traumatisk å motta dick pics, hvis det som sendes er helt innenfor normalen uten blod og gørr? 

Jeg ville helt fint tålt å motta dick pics ukentlig. Jeg ville ikke satt pris på det, men det ville heller ikke vært veldig plagsomt. Det er mye på Facebook og KG som er mer irriterende enn dick pics.

For min del er det ikke traumatiserende med dick pics. Men jeg antar da at mannen er useriøs og kun ute etter sex. Jeg er ute etter forhold, så da avskrives han som en potensiell partner. Om fyren etterhvert skulle vise seg å være en bra mann, må jeg likevel anta at han har sendt dick pics til en rekke andre damer før min tid = igjen, ganske uattraktiv som partner.

Forøvrig synes jeg selv det er helt greit å flytte samtalen over til messenger etter noen dager med god kontakt på Tinder. Har ennå til gode å måtte slette eller blokkere noen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Duraton skrev (6 timer siden):

Liker ikke snap. Teksten forsvinner 🤣

Ikke om du slår på knappen at teksten skal være der 24 timer før den forsvinner

Anonymkode: b3a00...f7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter å ha vært utsatt for en veldig ufin fyr jeg chattet med på Tinder og deretter snap, er jeg veldig skeptisk til å dele mine sosiale medier til menn jeg chatter med på Tinder. Prøvde å forklare dette på en høflig måte til en jeg chattet med i dag, og han virket forståelsesfull. Men poof så var han borte gitt. Hvorfor er menn er så utålmodige med å legge til damer på snap etc ? Og hvorfor ikke respektere at man vil se an folk litt før man legger de til? Er det bare for å sende runkevideoer tro? 

Man får jo opp notifications fra Tinder og, så jeg skjønner ikke greia. 

det har jeg aldri opplevd,men de spør om vi skal snakke et annet sted, men blir ikke sure hvis jeg sier at jeg liker og snakke her. har gitt nummret til et par av de da, som jeg har møtt og fortsatt har god kontakt med

Anonymkode: 522ac...5d9

AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (49 minutter siden):

jeg tenker at om de ikke respekterer at man har lyst til å vente så er det ikke seriøse uansett. Det kan hende de er interessert i bilder fordi de vil se om du virkelig ser ut som på bildene, det kan også være at de ønsker å sende bilder av seg selv... Selv har jeg forsåvidt ingen dårlige erfaringer der, men jeg liker generelt ikke å ha samtaler på Snap siden teksten forsvinner.

Jeg har kun brukt naturtro og ufiltrede bilder av meg selv på Tinder, og går etter menn som har gjort det samme. Jeg får kanskje ikke like mange matches fordi jeg ikke ser ut som ei filtret dukke, men tenker i hvertfall at om noen sveiper høyre på meg, så kan de neppe hate trynet mitt. Må si jeg blir like oppgitt hver gang en godt voksen mann på 45+ skal rett på snap uansett. "Fordi samtalen der blir bedre". Nei, det gjør den ikke. Den blir tullete og teit, og forsvinner etter 24 t. Dessuten liker jeg ikke maset om å måtte sende selfies til enhver tid, jeg orker ikke å være fotomodell døgnet rundt. Snap er helt unødvendige for min del.

Men om vi finner tonen på Tinder, kan jeg gjerne ta det videre til Messenger eller irl etter et par dager. Men selv de kleineste mannfolka har sjeldent tid til å bruke TO dager på å bli bedre kjent. De vil ha et ja eller et nei ASAP.

Anonymkode: 37ac3...b49

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men om vi finner tonen på Tinder, kan jeg gjerne ta det videre til Messenger eller irl etter et par dager. Men selv de kleineste mannfolka har sjeldent tid til å bruke TO dager på å bli bedre kjent. De vil ha et ja eller et nei ASAP.

Da finner du jo fort ut av det, å slipper å kaste bort tid. De som er slik er jo ikke noe å bli kjent med uansett. 

Anonymkode: 51b10...8fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Da finner du jo fort ut av det, å slipper å kaste bort tid. De som er slik er jo ikke noe å bli kjent med uansett. 

Anonymkode: 51b10...8fb

Helt enig.

Det som er trist, er at sånn har det blitt. Jeg blir sjekket opp irl både nå og da, og da er det med en helt annen respekt og tone. Høflig sjekking, faktisk. Men på Tinder er man ikke verdt noe som helst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De skylder deg da ingenting? Om de ikke vil ha kontakt med deg må du da akseptere det

Anonymkode: 8f5fa...608

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De skylder deg da ingenting? Om de ikke vil ha kontakt med deg må du da akseptere det

Anonymkode: 8f5fa...608

Normal høflighet bør man kunne forvente av voksne mennesker

Anonymkode: 926c0...63c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...