Gå til innhold

Hva er din definisjon på en god date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at en kommer godt overens med hverandre. Tenker spesielt på Tinder dates da man ikke har truffet hverandre før og kanskje møtes hjemme hos han eller henne første gang (om man er trygg på at den man møter utgir seg for å være reell selvsagt).

Her tror jeg å møtes hos han. Drikke alkohol bare for å få en avslappet og god atmosfære der praten går lett for så å bli litt fulle og ende opp i senga før man tilbringer hele neste dag i nevnte seng redusert med Netflix, sex og søvn (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen😅) 🥰

Skal hjem til en fyr jeg har skrivd lenge med til helgen så er nysgjerrig på hva andre mener er en god første-date og hvordan man redder seg ut om det er skikkelig mismatch.

Anonymkode: 3ccb8...45e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde faktisk en Tinderdate nesten nøyaktig som du beskriver for et par uker siden. Kjempegod kjemi, og en herlig kveld, natt, og begynnelse på dagen derpå… 🥰 Har ikke ledd så godt på lang tid.

Nå gjenstår det å se om det blir noe mer mellom oss, men det var uansett et herlig møte med en veldig fin fyr. 

I ettertid skulle jeg kanskje ønsket det ble _litt_ mindre alkohol, visse deler av kvelden er litt blurry 🙈 Tar gjerne en sånn date igjen, men det er dessverre langt mellom hver gang jeg føler kjemi. Tror vi hadde flaks her!

Turdater/kaffe er perfekt om man er litt usikker på forhånd, disse er det enklere å komme seg bort fra ;). 

Lykke til på date - ha lave skuldre og kos deg! 😀

Anonymkode: 2bf4c...e88

• Liker 2
Skrevet

Min date er det motsatte - ut i skog og mark, eller iallefall i en bypark. Dele en diger milkshake eller iskaffe eller noe. Snakke om alt mulig rart rundt oss. Ha så god stemning at vi blir sittende og prate til stjernene kommer frem, og så kysser vi for første gang under stjernene/i solnedgangen. Har gjerne sex tidlig i forholdet, men første date blir FOR tidlig. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde første daten med kjæresten på en restaurant. Praten fløt, hadde masse å prate om. Og kjemien fantastisk fra første stund. En vellykket første date! 

Skrevet
Veggdyret skrev (56 minutter siden):

Min date er det motsatte - ut i skog og mark, eller iallefall i en bypark. Dele en diger milkshake eller iskaffe eller noe. Snakke om alt mulig rart rundt oss. Ha så god stemning at vi blir sittende og prate til stjernene kommer frem, og så kysser vi for første gang under stjernene/i solnedgangen. Har gjerne sex tidlig i forholdet, men første date blir FOR tidlig. 

Signerer denne. Å møtes hjemme første gang, kombinert med alkohol... Niks. Det er mye større sjanse for at det ikke blir klaff enn at det blir klaff, å legge opp til en sånn start kan føre til mye anger i ettertid. men det høres perfekt ut for date nr 3 feks.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror også jeg foretrekker alkohol og sofa, men kan godt være ute. Tur i skog og mark blir ofte litt kompis og litt uromantisk, og for min del passer det bedre når gjensidig interesse er etablert.

Anonymkode: fb9e5...02d

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg ville aldri møtt noen hjemme hos de eller hos meg første gang, men jeg er litt nøye på sånt. 

Tenker at første møte kan være lagt opp til at man kan trekke seg, men også sånn at man kan for eksempel fortsette daten et annet sted om det virkelig er klaff. 

Jeg er ikke så glad i å sitte på hver sin ende av et bord når man er nervøs så jeg tror at en tur eller noe kunne vært greit. 

Skrevet

De gode datene er når man merker at man har mye til felles, det er en kjemi der og samtalene flyter lett og begge to bidrar  omtrent jevnbyrdig. En merker fort om dette skjer, og at begge koser seg. Når dette skjedde var jeg alltid åpen for date nr. 2 og det har enda ikke skjedd at der begge har kost seg så har det ikke blitt en date nr. 2. Om de var tur eller en enkel restaurant betydde mindre. Men en liten lett tur gjør at man nesten aldri går tom for samtaleemner om man er litt nervøs. Om det er fint vær og så treffes og date så se på en nydelig solnedgang :) Finnes ikke bedre dater faktisk. En fantastisk ramme om det er sommer eller vinter.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At man liker personen umiddlebart og kjemien er på plass og man bare har sååååå lyst til å møte dem igjen... da er den vellykket for meg for det skjer ikke ofte. 

Anonymkode: 598fa...69e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (4 timer siden):

De gode datene er når man merker at man har mye til felles, det er en kjemi der og samtalene flyter lett og begge to bidrar  omtrent jevnbyrdig. En merker fort om dette skjer, og at begge koser seg. Når dette skjedde var jeg alltid åpen for date nr. 2 og det har enda ikke skjedd at der begge har kost seg så har det ikke blitt en date nr. 2. Om de var tur eller en enkel restaurant betydde mindre. Men en liten lett tur gjør at man nesten aldri går tom for samtaleemner om man er litt nervøs. Om det er fint vær og så treffes og date så se på en nydelig solnedgang :) Finnes ikke bedre dater faktisk. En fantastisk ramme om det er sommer eller vinter.  

Jeg liker deg.

Anonymkode: f059a...18e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...