AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Kan det være noe i dette? Har vært gjennom skilsmisse nettopp og får til tider knekkene. Ser tilfeldig på tlf og 23:23 , pluss 23% på strøm. Ut av intet. Kv29 Anonymkode: 4e04d...a78
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 The number 23 expresses a personal sense of freedom. The numerology number 23 represents a companionable essence expressing a personal sense of freedom. In addition to that essence, however, 23 contains elements of companionship, diplomacy, and teamwork energies, and also creativity. ... Anonymkode: 62c46...546
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 The number 23 is curious, quick-thinking, only a little judgmental, and determined to express all of itself to as many as possible. She also inspires others to create while dealing with them effectively. The number 23 also includes an optimism which helps motivate others all by itself. Anonymkode: 62c46...546
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): The number 23 expresses a personal sense of freedom. The numerology number 23 represents a companionable essence expressing a personal sense of freedom. In addition to that essence, however, 23 contains elements of companionship, diplomacy, and teamwork energies, and also creativity. ... Anonymkode: 62c46...546hpogl Har googlet akkurat det. Vil bare vite litt mer.☺ Anonymkode: 4e04d...a78
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Her var Angel numbers også: https://thesecretofthetarot.com/angel-number-23/ Anonymkode: 62c46...546
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Høres ut som en referanse til Korinterbrevet i Bibelen. Anonymkode: fbea6...9d4
Gjest Tenk positivt Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Ville bare gi deg en lang trøsteklem ts💓det blir bedre❤️
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Tenk positivt skrev (5 minutter siden): Ville bare gi deg en lang trøsteklem ts💓det blir bedre❤️ Takk. Det gikk greit til å begynne med. Nå er det i grunnen bare blitt verre. Selv flere mnd etter. Dukker opp minner, sanger vi hørte på, bildene på snap. 😞 Anonymkode: 4e04d...a78
Gjest Tenk positivt Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk. Det gikk greit til å begynne med. Nå er det i grunnen bare blitt verre. Selv flere mnd etter. Dukker opp minner, sanger vi hørte på, bildene på snap. 😞 Anonymkode: 4e04d...a78 Dette må vi dessverre alle igjennom i sorg, mist ikke motet, har du noen å snakke med. ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Tenk positivt skrev (19 timer siden): Dette må vi dessverre alle igjennom i sorg, mist ikke motet, har du noen å snakke med. ❤️ Ja, det går fint💟😊 Jeg har familie og venner. Og har troen på ny kjærlighet. Det savner jeg allerede. Anonymkode: 4e04d...a78
Gjest Tenk positivt Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, det går fint💟😊 Jeg har familie og venner. Og har troen på ny kjærlighet. Det savner jeg allerede. Anonymkode: 4e04d...a78 ❤️❤️❤️❤️Det skjer når man minst forventer. Keg bar dårlig behandlet i ekteskapet og klarte tilslutt å gå, var helt innstilt på å være lenge alene, to mnd etter datt min nåverende samboer inn i livet mitt, og jeg har fått det veldig bra ❤️
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Tenk positivt skrev (8 timer siden): ❤️❤️❤️❤️Det skjer når man minst forventer. Keg bar dårlig behandlet i ekteskapet og klarte tilslutt å gå, var helt innstilt på å være lenge alene, to mnd etter datt min nåverende samboer inn i livet mitt, og jeg har fått det veldig bra ❤️ Åh, høres ut som det var meningen. 😍 Var det når du minst ante det? Hvor traff dere hverandre? Jeg har veldig lyst å ga en å dele livet mitt med. Bli lykkelig forelsket. Anonymkode: 4e04d...a78
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 Jeg ser mye doble tall jeg også, i hverdagen. Tolker det litt som at noen passer litt på meg, har vært ganske tøffe tider i noen år nå og det begynte for over to år siden nå. Ikke hver gang jeg ser på klokka eller mobilen nå lengre, men tidligere var det virkelig HVER gang, føltes veldig sprøtt. Hvorfor tok jeg ikke opp mobilen ett minutt senere eller tidligere liksom? Men nå har det altså roet seg, men det skjer fortsatt ofte. Rare greier dette. Jeg tror noen passer på deg TS! Anonymkode: 32410...76b 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser mye doble tall jeg også, i hverdagen. Tolker det litt som at noen passer litt på meg, har vært ganske tøffe tider i noen år nå og det begynte for over to år siden nå. Ikke hver gang jeg ser på klokka eller mobilen nå lengre, men tidligere var det virkelig HVER gang, føltes veldig sprøtt. Hvorfor tok jeg ikke opp mobilen ett minutt senere eller tidligere liksom? Men nå har det altså roet seg, men det skjer fortsatt ofte. Rare greier dette. Jeg tror noen passer på deg TS! Anonymkode: 32410...76b Ja, det er helt merkelig! Virker som at det skjer i perioder man har det litt tøft. Jeg tolker det også som at noen vil formidle noe via tallet. Jeg så idag også , rett på mobilen kl 23:23. Uten at jeg tenkte over/så på kl i forkant. Takk som tror😊 Anonymkode: 4e04d...a78
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 Lurer på hvem som passer på...🤔☺ Anonymkode: 4e04d...a78
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Jeg har det også sånn, bare med 23.14. Jeg er ikke religiøs eller overtroisk, men rart når jeg hele tiden ser dette tallet! Anonymkode: 0b6b4...ac7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har det også sånn, bare med 23.14. Jeg er ikke religiøs eller overtroisk, men rart når jeg hele tiden ser dette tallet! Anonymkode: 0b6b4...ac7 Kanskje et fam medlem har falt bort på det tidspunktet? Anonymkode: 4e04d...a78
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Åh, høres ut som det var meningen. 😍 Var det når du minst ante det? Hvor traff dere hverandre? Jeg har veldig lyst å ga en å dele livet mitt med. Bli lykkelig forelsket. Anonymkode: 4e04d...a78 På en utedans. Bare visdte at.. Der er han.. Å sånn ble det❤️ Anonymkode: 343e9...c1f
Gjest Tenk positivt Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På en utedans. Bare visdte at.. Der er han.. Å sånn ble det❤️ Anonymkode: 343e9...c1f Vsr ikke meningen å trykke på anonym.
Nicathv Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 (endret) . Endret 5. august 2021 av Nicathv Fjernet pga dobbeltinnlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå