AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Nyttårsaften er dessverre for oss en av årets verste dager. Det er noe med den dagen som bare ikke likes. I år lurer vi på å reise bort sammen med barna i romjulen og nyttårshelgen. Da slipper man familiekonflikter osv. Har noen noe tips til hvor vi kan reise, eller hva vi kan gjøre? Anonymkode: 2cccd...78d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Leie en hytte på fjellet? Anonymkode: 57c4f...17a 5
Fabienne Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Leie hytte på fjellet eller rom på høyfjellshotell eller fjellstue. På disse hotellene er det gjerne gode middager der man også kan bli kjent med andre. Det kommer jo litt an på hvor gamle barna er. Det er jo vanskelig å si hvordan covid-situasjonen vil være rundt juletider, men det går jo også an å reise til en europeisk storby (igjen, det kommer an på barnas alder) eller rett og slett en uke i Syden. Et annet alternativ er å alliere seg med venner/vennefamilier og feire nyttårsaften sammen. Romjulen kan også benyttes til middagsbesøk, kino, shopping, skitur/aketur/skøyter (væravhengig) eller andre turer, lekeland, middag på restaurant, brettspill/yatzy/kortspill, tur til nabobyen etc etc etc. Dette alternativet utgår jo hvis det er familie som "krever" besøk, men det bør jo være mulig å gi beskjed om at man er opptatt? 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 I min oppvekst var vi ofte på hyttetur i romjulen, nyttårsaften. Kun foreldrene mine, meg og mine søsken. Har mange gode minner. Vi gikk på ski, spilte brettspill, leste bøker etc. Dette var på 80-tallet så vi hadde ikke Internett. Anonymkode: 79315...951 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Støtter forslag om hytte. Det er koselig i julen! Anonymkode: 74621...f01 1
Strange Doll Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Lei en hytte eventuelt en leilighet i en storby om dere ønsker mye fyrverkeri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå