Alpelue Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Jeg har hatt veldig god suksess på tinder etter jeg løy om jobbstilling og har tatt bilder som indikerer at jeg er på "jobb". Jeg vil ikke si hvilken stilling jeg har løyet om.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Vi vet det er "lege". Når man først skal lyve om jobbstilling, så velger man selvsagt den som gir mest damer. Nei, det er ikke ulovlig. Anonymkode: 0ec99...261 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Ja, du kan vente at politiet tropper opp hos deg nå hvert øyeblikk. Anonymkode: fbac0...2ea
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Ja, iom at det du legger ut på Tinder er offentlig informasjon, så er det ulovlig å lyve. Det blir som å lyve på CV når du søker jobb. Av samme grunn er det også i prinsippet ulovlig å lyve om vekt og høyde hvis man legger ut dette. Anonymkode: 661a7...e47 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Alpelue skrev (50 minutter siden): Jeg har hatt veldig god suksess på tinder etter jeg løy om jobbstilling og har tatt bilder som indikerer at jeg er på "jobb". Jeg vil ikke si hvilken stilling jeg har løyet om. Du kan lyve om alt. Men treffer du en seriøs fyr så kommer sannheten for en dag etterhvert og for de fleste så er nok store løgner en skikkelig dealbreaker. Anonymkode: 8f7ae...0aa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja, iom at det du legger ut på Tinder er offentlig informasjon, så er det ulovlig å lyve. Det blir som å lyve på CV når du søker jobb. Av samme grunn er det også i prinsippet ulovlig å lyve om vekt og høyde hvis man legger ut dette. Anonymkode: 661a7...e47 Vet det er ulovlig å lyve offentlig, men husker ikke hvilken lov man bryter. Du har ikke link til lovdata, sånn tilfeldigvis? Anonymkode: fbac0...2ea
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Selvsagt er det ikke ulovlig å lyve, verken privat eller offentlig. Ellers ville alle politikere sittet i fengsel i dette øyeblikk. Det er kun ulovlig å lyve til politiet eller i domstolene på direkte spørsmål. Ellers er løgn en sosial norm, ikke en juridisk. Anonymkode: 648a4...800
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Det er jo bare pinlig! Jobb mer med selvrespekten din du. Anonymkode: ae4d5...239
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er kun ulovlig å lyve til politiet Ikke hvis du er siktet! Anonymkode: fbac0...2ea
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Du er inne på noe. Kanskje jeg skal begynne å gjøre det samme. Legge ut bilder av båten som damene tror er min, eller en dyr bil de også tror er min. Bra med agn da Anonymkode: d60e0...bf6
TinaChristina Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell eller politi f.eks.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 Det er faktisk ulovlig å utgi seg som lege, politi, sykepleier etc som krever lisens etc Anonymkode: 811a5...e46
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #13 Skrevet 2. august 2021 1 minutt siden, TinaChristina said: Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell eller politi f.eks. Det er sant. Det er også ulovlig å fremme trusler mot andre, selv om du ikke skulle mene det. Anonymkode: fbac0...2ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå