Gå til innhold

Tips til hvordan dominere en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok ikke så veldig dominant av meg. Kanskje mer switch? Har ikke noe i mot det, synes det er digg å se han bli så tilfredsstilt av det. Men går litt tom for ideer. Oppgaver jeg kan gi ham. Straffemetoder og slik.

Det fine er at endelig har jeg en mann som faktisk gjør husarbeid. 😅 Han har ikke noe andre valg. 

Anonymkode: 6cd1c...de2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner havner ikke i relasjoner hvor de ikke kan dominere menn. Du tenker på fysisk dominans, men dere eier ballene deres på alle andre felt. Så hvis du er en moderne kvinne i en relasjon med en mann har du allerede dominert han :)

Anonymkode: 16fe5...f5e

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg vet ikke, men det er lenge siden jeg tørket støv på listene, du må gjerne sende han over for det. Mens han er her kan han tømme sluken også😅🙈 hater det.  

Hva med at han må bruke den minst dominante hånden til alle gjøremål? 
Spise uten bestikk?  Han kan ha på leppestift på butikken 🤷‍♀️ Sove på siden av sengen på ett lite teppe🤷‍♀️😅 

Skyter bare i blinde her jeg😅🙈

AnonymBruker
Skrevet
Kwest skrev (8 minutter siden):

Har lekt med tanken om kukbur...

Ett rosa ett da, med glitter og Hello Kitty charms på 😘

Anonymkode: 98e51...849

Skrevet (endret)

Funker fint det hvis det er noe du liker🥰

Endret av Kwest
Skrevet

Det er vanskelig å gi tips til sånn, når man ikke vet noe om kinks, eller grenser. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvilket nivå dere er på i dag, og hvilket nivå du/dere ønsker å utvikle det til. Ønsker du å bli mer dominant bør du begrense tilgangen til musa di og begrense hans orgasmer, det er ganske opplagt. Du må bygge opp en sterk lyst, da vil disiplinering gå så mye lettere. Dere bør innføre arbeidslister. Stille krav til hvordan ting utføres. Lære han å respektere deg og verdsette deg ved fysiske handlinger som massasje, slikke og massere føttene dine, gi deg oralsex. Regelmessig fysisk avstraffelse vil lære deg å bli mer dominant. Spanking osv lærer dere begge av. Alt dette må dere avklare sammen selvsagt, utgangspunktet og målet må dere definere sammen. Å være dominant handler ikke om å være usympatisk eller nedlatende. Det skal oppleves som positivt for begge to. Alt handler om samtykke. Han gir deg nøkkelen frivillig, og du benytter den til din fordel, men samtidig med omsorg og ansvar for han. Er du dominant er du også en leder, en god leder viser ansvar og omsorg.

Anonymkode: aae5f...30b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må gjøre det fordi det er noe du liker, noe du tenner på.

Det høres ut som om du vil gjøre det han liker, det han tenner på, for å få bekreftelse fra han, for at han skal begjære deg. Da er du ikke den dominante, da er det han som er det. Han som bestemmer, han som trekker i trådene. Du gjør bare det du tror han liker, heller enn å gjøre det du liker.

Anonymkode: 69411...fd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det høres ut som om du vil gjøre det han liker, det han tenner på, for å få bekreftelse fra han, for at han skal begjære deg. Da er du ikke den dominante, da er det han som er det. Han som bestemmer, han som trekker i trådene. Du gjør bare det du tror han liker, heller enn å gjøre det du liker.

D/s går gjerne på hva de involverte liker.. Ikke bare Dom, men også sub. Og i bunn og grunn, er det sub som "bestemmer" da denne kan avslutte "leken" når som helst ved å si stopp. 

Men så lenge vi ikke vet noe om noens kink, eller enda viktigere, grenser. Er det ikke lett å komme med forslag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er ikke dette en smule overtenking? Det er ganske normalt å gjøre ting som gjør at du blir begjært, dersom dette er tingen for han ser jeg ikke problemet. Forutsatt at viljen er til stede hos begge. Du forsøker å gjøre dette til noe ufrivillig og tvungent. Det er det ikke i følge HI.

Skrevet

Hei TS

Gjør det du føler er rett for deg du.  Føler du å ta med balltre inn på soverommet.. gjør du det. 

Vet mange menn kan foretrekke å bli bundet til sengen. Da har du et overtak og kan finne ut hva han liker og du liker.

Tvi tvi   Alltid moro å eksperimentere!  

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det kommer an på hvilket nivå dere er på i dag, og hvilket nivå du/dere ønsker å utvikle det til. Ønsker du å bli mer dominant bør du begrense tilgangen til musa di og begrense hans orgasmer, det er ganske opplagt. Du må bygge opp en sterk lyst, da vil disiplinering gå så mye lettere. Dere bør innføre arbeidslister. Stille krav til hvordan ting utføres. Lære han å respektere deg og verdsette deg ved fysiske handlinger som massasje, slikke og massere føttene dine, gi deg oralsex. Regelmessig fysisk avstraffelse vil lære deg å bli mer dominant. Spanking osv lærer dere begge av. Alt dette må dere avklare sammen selvsagt, utgangspunktet og målet må dere definere sammen. Å være dominant handler ikke om å være usympatisk eller nedlatende. Det skal oppleves som positivt for begge to. Alt handler om samtykke. Han gir deg nøkkelen frivillig, og du benytter den til din fordel, men samtidig med omsorg og ansvar for han. Er du dominant er du også en leder, en god leder viser ansvar og omsorg.

Hvor mange ganger har du sett Fifty Shades of Grey? 😅😅

Anonymkode: 2db8f...945

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 22.08):

Jeg er nok ikke så veldig dominant av meg. Kanskje mer switch? Har ikke noe i mot det, synes det er digg å se han bli så tilfredsstilt av det. Men går litt tom for ideer. Oppgaver jeg kan gi ham. Straffemetoder og slik.

Det fine er at endelig har jeg en mann som faktisk gjør husarbeid. 😅 Han har ikke noe andre valg. 

Anonymkode: 6cd1c...de2

Bruk ham til å tilfredsstille deg - ikke bind ham og sug kuken hans - da vinner han! Bruk ham til din fordel og nytelse.

Bind ham fast, sett deg på ansiktet hans og krev at han skal slikke. Slå han på pikken om han ikke gjør en god nok jobb. Sett en dildo i munnen hans og knull den.  Knull ham og la ham komme i deg for så å slikke deg ren. 

Anonymkode: a9c2b...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...