Gå til innhold

Date holder kontakten men vil ikke møtes igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dro på date med en flott fyr som viste mye interesse. Daten gikk veldig bra, og jeg fikk et meget godt inntrykk av han. Fikk inntrykk av at han selv også syntes daten var svært vellykket, da han sendte melding ganske raskt etter jeg hadde dratt, takket og sa det var veldig koselig, og spurte om jeg hadde kommet meg trygt hjem. I tillegg fikk jeg inntrykket av at han likte meg, da jeg var der. 

Han fortsatte å ta kontakt, og jeg foreslo å møtes igjen. Praten var fremdeles høflig, hyggelig og flørtende. Han sa ja. Jeg har forsøkt et par ganger å initiere å møtes. Første gangen jeg spurte var han opptatt. Andre gangen sa han ja, men avlyste i siste liten. Begrunnelsene hans fremstår som dårlige unnskyldninger. 

Han tar fremdeles kontakt 1-2 ganger i uka som før vi møttes, og jeg samme, så vi prater lett hver andre til tredje dag. Praten flyter lett, han er flørtete, gir komplimenter, og har til og med referert til daten vår på en positiv måte. Vi har til og med sextet litt. 

Syntes det er meget spesielt å holde kontakten slik, dersom han faktisk ikke ville møtes igjen. Da hadde jeg forventet å bli ghostet rett etter daten. I det minste at det bare var jeg som tok kontakt, og han som svarte for å være høflig. 

Om ikke annet hadde jeg forventet at han ville hatt besøk bare for sex.. 

Han er veldig ungkar, vant til å være alene, og ikke vært i forhold på åtte år, så lurer på om han bare er for "sær" blitt og derfor ikke klarer å prioritere noen andre inn i livet sitt også?

Anonymkode: ee77c...c95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som alt er som før. 

Men disse unnskyldningene og avlysningene...hva er de, hva sier han? Hadde vært lettere å svare om vi visste. 

Anonymkode: 5877d...d7d

• Liker 1
Skrevet

Det er visstnok mange som dobbeldater. Kanskje han er opptatt av å finne ut av kjemien mellom han og en annen. 🤷🏼‍♀️ Men kan likte deg såpass at han holder deg varm. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker som alt er som før. 

Men disse unnskyldningene og avlysningene...hva er de, hva sier han? Hadde vært lettere å svare om vi visste. 

Jeg skrev feil. Jeg har foreslått tre dager. Første gangen måtte han jobbe overtid og hadde ikke overskudd. Andre gangen var han opptatt og skulle møte noen av kompisene sine (som han ser mange ganger i uka, så rart å ikke kunne dra fra de litt tidligere for eksempel), tredje gangen sa han ja, men avlyste fordi han var sliten og kommet hjem senere fra en båttur enn han hadde planlagt. 

@CorvusCorax Det jeg er litt redd for. Men hvis han dobbeldater med god samvittighet burde han vel også møtt meg samtidig? Han forsnakket seg ved et uhell og røpte at det var noen måneder siden sist han hadde sex, så da har han møtt noen andre etter vår date. Eventuelt en eks?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke giddet å bruke tid på. Såpass har jeg lært av dating

Anonymkode: 7738c...337

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

@CorvusCorax Det jeg er litt redd for. Men hvis han dobbeldater med god samvittighet burde han vel også møtt meg samtidig? Han forsnakket seg ved et uhell og røpte at det var noen måneder siden sist han hadde sex, så da har han møtt noen andre etter vår date. Eventuelt en eks?

Han prioriterer vel personen han er mest interessert i? Er det flere mnd. siden deres først (og eneste) date? Kan jo være han mente flere mnd. før dere møttes. 🤷🏼‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skrev feil. Jeg har foreslått tre dager. Første gangen måtte han jobbe overtid og hadde ikke overskudd. Andre gangen var han opptatt og skulle møte noen av kompisene sine (som han ser mange ganger i uka, så rart å ikke kunne dra fra de litt tidligere for eksempel), tredje gangen sa han ja, men avlyste fordi han var sliten og kommet hjem senere fra en båttur enn han hadde planlagt. 

Første kan jeg forstå og godta men de to, markerte, nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første kan jeg forstå og godta men de to, markerte, nei.

Derfor jeg lurer! Syntes det er tynne unnskyldninger, og derfor veldig rart at han holder kontakten. Selv om han ikke er like etterspørrende som før er stemningen like god, han sender utfyllende personlige meldinger på messenger. Liker bildene mine på instagram, og kommenterer av og til. Bruker en del positive emojier, flørter og sexter.

Virker imidlertid som at interessen har gradvis dabbet etter daten. Som er naturlig siden det begynner å bli en stund siden. Vi er begge ferdige med ferie, så kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å treffes.. 

Frister å gi han opp, men ikke møtt noen jeg har hatt det sånn med på et par år, så vanskelig å gi slipp. Vil ikke spørre rett ut, i tilfelle mye sitter i hodet mitt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Derfor jeg lurer! Syntes det er tynne unnskyldninger, og derfor veldig rart at han holder kontakten. Selv om han ikke er like etterspørrende som før er stemningen like god, han sender utfyllende personlige meldinger på messenger. Liker bildene mine på instagram, og kommenterer av og til. Bruker en del positive emojier, flørter og sexter.

Virker imidlertid som at interessen har gradvis dabbet etter daten. Som er naturlig siden det begynner å bli en stund siden. Vi er begge ferdige med ferie, så kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å treffes.. 

Frister å gi han opp, men ikke møtt noen jeg har hatt det sånn med på et par år, så vanskelig å gi slipp. Vil ikke spørre rett ut, i tilfelle mye sitter i hodet mitt. 

Hvis det stemmer at han har hatt sex med noen andre samtidig og har avslørt seg er det ikke noe mer å lure på. Adferden viser at han holder på med den andre, og vil ikke at noen andre skal ha deg så han holder fast ved deg samtidig som han ikke ikke er hos deg fast. Min antagelse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr som holdt på sånn her i fjor vår/sommer. Han ville absolutt date meg og holde kontakten, men avlyste eller drøyde møtene - gjerne i siste liten. Han dobbeltdatet ikke, det vet jeg sikkert, men han hadde mye problemer på privaten. Jeg droppet han, men han fortsatte å ta kontakt med jevne mellomrom. I våres tok han kontakt igjen etter et lengre opphold og lovet meg gull og grønne skoger. Ga han en sjanse, men han fortsatte i samme sporet. Har blokkert han overalt nå. 

Tror de greiene der har lite for seg…

Anonymkode: 8323e...d86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det dere var på date? Og det var kun én?

Jeg står midt i noe lignende, men her er det to uker siden date og ferie på hver vår kant som har satt en stopper. Han sier han gjerne vil treffes igjen, sender noen få meldinger hver dag - men jeg kjenner jeg blir litt i tvil når han drøyer med å finne en dag. Meldingene er også veldig «nøytrale». Jeg har foreslått neste helg – dropper han det da, så dropper jeg ham. Om man virkelig vil treffe den andre, så får man det til! Jeg har en kjempehektisk hverdag, men ville ha ryddet tid til ham any time.

Tror ganske sikkert jeg hadde droppet han om jeg fikk vite at han hadde hatt sex etter vår date og – selv om de selvfølgelig er «frie» til å gjøre det når man bare har møttes en gang…

Anonymkode: e4596...59d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overanalyser.

Chat og ha det kjekt, lev livet ditt og ta det som det kommer med han. Så lenge han fortsatt tar kontakt så er det jo uansett en interesse der, så ting kan jo også utvikle seg naturlig. Og kanskje det du opplever som unnskyldninger, ikke var det.

Anonymkode: 760fb...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tolket det som at han ikke var interessert og gått videre. Her har han hatt tre sjanser! Det virker som om denne fyren synes du er ei hyggelig dame, men er du hans drømmedame? Neppe. Har vært i denne situasjonen selv og det gjør vondt, men det er best å bare date videre.

Anonymkode: 7d2e6...9dd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

bli kjølig mot han så ser du hvordan han da reagerer

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke overanalyser.

Chat og ha det kjekt, lev livet ditt og ta det som det kommer med han. Så lenge han fortsatt tar kontakt så er det jo uansett en interesse der, så ting kan jo også utvikle seg naturlig. Og kanskje det du opplever som unnskyldninger, ikke var det.

jeg syns ts kan deite andre og og ikke vente på han. livet er for kort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du her? Han har hatt sex for noen måneder siden, var det før eller etter dere møttes? Hvor lenge siden er det dere var på date? 

Anonymkode: a6c6a...483

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor dere? 

Anonymkode: 701e0...a71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 21.50):

Hvis det stemmer at han har hatt sex med noen andre samtidig og har avslørt seg er det ikke noe mer å lure på. Adferden viser at han holder på med den andre, og vil ikke at noen andre skal ha deg så han holder fast ved deg samtidig som han ikke ikke er hos deg fast. Min antagelse. 

Nei, før meg :) At det er flere måneder siden han hadde sex sist før meg, derfor syntes jeg det er rart om han plutselig dobbeldatet. 

AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 22.07):

Hvor lenge siden er det dere var på date? Og det var kun én?

Jeg står midt i noe lignende, men her er det to uker siden date og ferie på hver vår kant som har satt en stopper. Han sier han gjerne vil treffes igjen, sender noen få meldinger hver dag - men jeg kjenner jeg blir litt i tvil når han drøyer med å finne en dag. Meldingene er også veldig «nøytrale». Jeg har foreslått neste helg – dropper han det da, så dropper jeg ham. Om man virkelig vil treffe den andre, så får man det til! Jeg har en kjempehektisk hverdag, men ville ha ryddet tid til ham any time.

Tror ganske sikkert jeg hadde droppet han om jeg fikk vite at han hadde hatt sex etter vår date og – selv om de selvfølgelig er «frie» til å gjøre det når man bare har møttes en gang…

Anonymkode: e4596...59d

Kun én date, halvannen uke siden. Høres likt ut som min...

AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 22.14):

Ikke overanalyser.

Ja, redd jeg overtenker og stresser med progresjon. Han tar jevnlig kontakt, senest for noen timer siden sendte han en melding. 

AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 22.44):

Hva mener du her? Han har hatt sex for noen måneder siden, var det før eller etter dere møttes? Hvor lenge siden er det dere var på date? 

Anonymkode: a6c6a...483

Flere måneder før vi møttes. Halvannen uke :)

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvor bor dere? 

Anonymkode: 701e0...a71

Jeg bor midt i Oslo, og han litt utenfor. Tar ikke mer enn 12min å komme seg dit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...