Gå til innhold

Må dere vente i evigheter hos tannlegen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går til tannlegen for tida, og han har tydeligvis for mange pasienter per dag. Når jeg kommer til min time må jeg i alle fall vente 30 minutter før jeg kommer inn, og når jeg har kommet inn så bytter tannlegen på meg og en annen pasient. Jeg kan sitte der i tannlegestolen i opptil 20-30 minutter og kikke i lufta fordi tannlegen holder på med den andre pasienten i rommet ved siden av. Og da lurer jeg på; er dette vanlig? Mulig det bare er meg som reagerer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd å vente. Fra jeg kommer inn døra til jeg er ferdig tar det under 10 minutter (dersom jeg har null hull ved den årlige kontrollen). :-)

Jeg vil anbefale deg å skifte tannlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss dette hørtes merkelig ut!

Hos min tannlege kommer jeg inn max 5 min for sent og blir behandlet uten stopp... Men jeg har byttet fordi han var så innmari dyr og som student får jeg halv pris hos andre gjennom studenforeningen.

Endret av Pamella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært borti det du beskriver hos noen tannlege. Så jeg ville sterkt vurdert å bytte tannlege hvis jeg var deg.

Der jeg går nå får jeg alltid første time på morgenen, og da er det ingen venting :)

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke.. Jeg er livredd tannlegen, så når jeg endelig greier å komme meg dit, Må jeg inn med en gang, ellers går jeg igjen.. Dette er tannlegen min klar over, så jeg kommer alltid inn med en gang jeg setter foten innenfor døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri opplevd, jeg venter maks 5-10 min og det hele tar ikke mer enn 10 min hvis jeg ikke har hull. Jeg hadde skiftet tannlege, høres ikke ut som om han bryr seg så alt for mye om pasienten sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg kommer som regel inn presis, heldigvis. (Men må møte opp en halvtime før, for å få nerveberoligende.) Samboeren min må ofte vente i inntil 30 minutter, men han går til en tannlege som også tar akuttpasienter.

Endret av Varg-Menja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det ja. Det hender at de får inn akuttilfeller som naturligvis får gå først eller at noe skjer i løpet av dagen slik at de ikke greier å holde timeplanen.. Det er i høyeste grad verd de ekstra minuttene når man har en tannlege man liker og føler seg komfortabel med. Har vært hos rene slaktere så jeg har ikke tenkt å slippe tannlegen min så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at tannlegen har blitt forsinket, men da har alltid assistenten kommet ut og beklaget at det blir noen minutter ekstra. Og da er det liksom greit....

------ hos legen derimot.. Jeg har opplevd at legen er over 1 time forsinket, og at de nesten har blitt sure når en sier at en ikke kan vente lenger... Spesielt dersom en skal på jobb, og har beregnet at "dette greier jeg bra" :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...