AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #61 Del Skrevet 6. august 2021 Er det virkelig noen som fortsatt tror at det finnes klubber av denne sorten som er et bra sted å oppsøke???? Lyser det ikke enten menneskehandel, blottere, kjønnssykdommer eller sexgale tullinger lang vei??? Det finnes vel ikke normale oppadgående mennesker der inne? *Grøsss*** Anonymkode: 64ccd...fcb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #62 Del Skrevet 6. august 2021 grøss 🤢 🤢 Anonymkode: 518cd...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #63 Del Skrevet 10. august 2021 Takk til alle dere som svarte. Setter pris på det 🙂 TS Anonymkode: 032db...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et hen Skrevet 10. august 2021 #64 Del Skrevet 10. august 2021 Boka "The ethical slut" kan også være en innfallsport. Når det gjelder å finne ut hvilke klubber som er helt...etiske?..så har jeg ikke peiling. Spørre noen i miljøet.. Jeg er ikke en del av miljøet i Norge. Har lekt i Cap d'Agde og de klubbene jeg besøkte der var etisk og godt innafor drevet. Bare morro å oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #65 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 06/08/2021 den 22.59): Er det virkelig noen som fortsatt tror at det finnes klubber av denne sorten som er et bra sted å oppsøke???? Lyser det ikke enten menneskehandel, blottere, kjønnssykdommer eller sexgale tullinger lang vei??? Det finnes vel ikke normale oppadgående mennesker der inne? *Grøsss*** Anonymkode: 64ccd...fcb Det der er en drøy påstand. Full av fordommer, uvitenhet og fordømmelse. At voksne mennesker utfolder seg akkurat slik de vil trenger du ikke henge deg opp i, eller snakke nedlatende om. Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et hen Skrevet 10. august 2021 #66 Del Skrevet 10. august 2021 Det finnes også et godt utvalg podcaster om swingers-swinging, pluss fx Club Sapphire på YouTube. 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #67 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 20.30): Jeg ønsker å besøke klubben, men har lest mye negativt om klubben og eieren og jeg blir veldig usikker. Eieren er hallikdømt to ganger. Er noen av dere medlem og har noen erfaringer å dele? Er det trygt og en god opplevelse? Hva skjer når dere ikke lenger vil være medlemmer? Setter stor pris på det. Jeg er fullt klar over at det finnes flere klubber men grunnet situasjonen for tiden er det ikke lett å reise. De få som finnes i Norge ligger langt unna mitt bosted og resten er i utlandet men grunnet corona er det uaktuelt å reise. Anonymkode: 032db...4a4 Neineinei! Mannen vil selvfølgelig ikke innrømme det. Byen Trondheim er ikke så stor, og folk flest vet hvem han er. Han drev en periode og tok bilder av berusede unge jenter i alle posisjoner. Han er også dømt, så da er han skyldig. Er ingen hemmelighet hva han hat holdt på med i byen. Og tro meg, dette er ikke noe du vil støtte. Anonymkode: bc8f1...fae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #68 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Neineinei! Mannen vil selvfølgelig ikke innrømme det. Byen Trondheim er ikke så stor, og folk flest vet hvem han er. Han drev en periode og tok bilder av berusede unge jenter i alle posisjoner. Han er også dømt, så da er han skyldig. Er ingen hemmelighet hva han hat holdt på med i byen. Og tro meg, dette er ikke noe du vil støtte. Anonymkode: bc8f1...fae Enig. Hilsen trondhjemmer, kvinne, som er aktiv i bdsm miljøet her. Anonymkode: 4ee5e...706 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #69 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Neineinei! Mannen vil selvfølgelig ikke innrømme det. Byen Trondheim er ikke så stor, og folk flest vet hvem han er. Han drev en periode og tok bilder av berusede unge jenter i alle posisjoner. Han er også dømt, så da er han skyldig. Er ingen hemmelighet hva han hat holdt på med i byen. Og tro meg, dette er ikke noe du vil støtte. Anonymkode: bc8f1...fae Jeg tenker akkurat det samme som deg og er derfor skeptisk. Samtidig så jeg episoden på Insider og der virket medlemmene de intervjuet veldig fornøyde og hadde bare gode ting å si om klubben. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig. Hilsen trondhjemmer, kvinne, som er aktiv i bdsm miljøet her. Anonymkode: 4ee5e...706 Finnes det en slik klubb også? Trodde at det ikke var flere klubber enn club4. TS Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 11. august 2021 #70 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tenker akkurat det samme som deg og er derfor skeptisk. Samtidig så jeg episoden på Insider og der virket medlemmene de intervjuet veldig fornøyde og hadde bare gode ting å si om klubben. TS Anonymkode: 032db...4a4 Jeg har bare erfaring fra Oslo og Tønsberg, og disse stedene har jeg full tiltro til at drives/ble drevet helt stuerent. For det meste veldig normalt og oppegående klientell. Opplevde én gang en som hadde fått seg et par glass for mye og ble litt pågående. Han fikk et spark i ræva rett ut med beskjed om å ikke komme tilbake. Har ingen grunn til å mistenke at det foregikk noe prostitusjon eller annet snusk. Kun hyggelige og gode minner. Ut fra det jeg har blitt fortalt fra folk som har vært på Club4 i løpet av de siste årene, så tror jeg ting foregår i relativt ordnede former, ihvertfall på ordinære klubbkvelder. Jeg har forstått det sånn at det har vært arrangert gangbangs og den slags utenom offisiell åpningstid for spesielt inviterte, og at det var dette som var grunnlaget for dommene? Hva han har drevet med ellers vet jeg lite om, men han virker jo som en noe slesk fyr, ut fra det jeg har sett av intervjuer etc. Går du på klubben innenfor vanlige åpningstider tror jeg ikke du har noe som helst å frykte. Du treffer nok bare vanlige folk som er glade i sex, men som du sier, alt rundt ødelegger litt for lysten. Normalt ville jeg ha sjekket ut en klubb som det hvis jeg besøkte byen, men med de dommene pluss ryktene som florerer, så hadde jeg nok hatt en litt uggen følelse og stått over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #71 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 7.18): Jeg vil tro at klubben i Tønsberg, og for eksempel de tre Cityswingersklubbene i Danmark drives ganske stuerent. Anonymkode: 8a348...aa9 Kan bekrefte at den i Tønsberg (altså Club fantasy) er stueren. Har vært der en gang selv, og var kun samtykkende voksne mennesker der. En som skriver at det er eskorter på slike steder, men det var det absolutt ikke på klubben i Tønsberg. Jeg dro på en såkalt gangbang-kveld, i desember 2019. Var en fantasi jeg hadde hatt lenge. Jeg var eneste single kvinne der, tre andre kvinner var der men de var del av par. Var ca 40 menn. Ble en veldig deilig kveld for meg. Jeg er 38, ser bra ut og kom i snakk med en hyggelig og attraktiv mann som liksom passet litt på meg denne kvelden. Er ikke alle menn på slike steder som er attraktive, så man må sile ut. Men for meg ble det som sagt en deilig kveld, og på denne klubben er de veldig strenge på at alt skal være samtykkende, så det er trygt å være der. Endte opp med å ha sex med åtte menn denne kvelden, helt utrolig pirrende og deilig hvordan de stilte seg i kø og bare ventet på å bruke meg. Følelsen av nye, fremmede pikker som grådig trengte seg inn i meg, bli regelrett knullet etter tur, igjen og igjen. Noen var ekstra kåte og kom tilbake for flere runder. Og han mannen jeg ble kjent med, passet på at kun de jeg ville ha fikk nærme seg. Jeg var så kåt at jeg trengte ikke glidemiddel en gang. Så, det kan være en fin opplevelse men du må gå et sted som er seriøst. Nå er jeg i et fast forhold, men om jeg fremdeles hadde vært singel hadde jeg nok oppsøkt klubben i Tønsberg igjen. Anonymkode: e5e59...b24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #72 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker akkurat det samme som deg og er derfor skeptisk. Samtidig så jeg episoden på Insider og der virket medlemmene de intervjuet veldig fornøyde og hadde bare gode ting å si om klubben. Finnes det en slik klubb også? Trodde at det ikke var flere klubber enn club4. TS Anonymkode: 032db...4a4 Er en bdsm-klubb i Trondheim ja; losje sol og måne. Dette er altså ikke en sexklubb som club4, men mer ren bdsm-klubb/forening. Anonymkode: e5e59...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #73 Del Skrevet 11. august 2021 Påkrevd skrev (10 timer siden): Jeg har bare erfaring fra Oslo og Tønsberg, og disse stedene har jeg full tiltro til at drives/ble drevet helt stuerent. For det meste veldig normalt og oppegående klientell. Opplevde én gang en som hadde fått seg et par glass for mye og ble litt pågående. Han fikk et spark i ræva rett ut med beskjed om å ikke komme tilbake. Har ingen grunn til å mistenke at det foregikk noe prostitusjon eller annet snusk. Kun hyggelige og gode minner. Ut fra det jeg har blitt fortalt fra folk som har vært på Club4 i løpet av de siste årene, så tror jeg ting foregår i relativt ordnede former, ihvertfall på ordinære klubbkvelder. Jeg har forstått det sånn at det har vært arrangert gangbangs og den slags utenom offisiell åpningstid for spesielt inviterte, og at det var dette som var grunnlaget for dommene? Hva han har drevet med ellers vet jeg lite om, men han virker jo som en noe slesk fyr, ut fra det jeg har sett av intervjuer etc. Går du på klubben innenfor vanlige åpningstider tror jeg ikke du har noe som helst å frykte. Du treffer nok bare vanlige folk som er glade i sex, men som du sier, alt rundt ødelegger litt for lysten. Normalt ville jeg ha sjekket ut en klubb som det hvis jeg besøkte byen, men med de dommene pluss ryktene som florerer, så hadde jeg nok hatt en litt uggen følelse og stått over. Tusen takk, jeg setter stor pris på all infoen. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan bekrefte at den i Tønsberg (altså Club fantasy) er stueren. Har vært der en gang selv, og var kun samtykkende voksne mennesker der. En som skriver at det er eskorter på slike steder, men det var det absolutt ikke på klubben i Tønsberg. Jeg dro på en såkalt gangbang-kveld, i desember 2019. Var en fantasi jeg hadde hatt lenge. Jeg var eneste single kvinne der, tre andre kvinner var der men de var del av par. Var ca 40 menn. Ble en veldig deilig kveld for meg. Jeg er 38, ser bra ut og kom i snakk med en hyggelig og attraktiv mann som liksom passet litt på meg denne kvelden. Er ikke alle menn på slike steder som er attraktive, så man må sile ut. Men for meg ble det som sagt en deilig kveld, og på denne klubben er de veldig strenge på at alt skal være samtykkende, så det er trygt å være der. Endte opp med å ha sex med åtte menn denne kvelden, helt utrolig pirrende og deilig hvordan de stilte seg i kø og bare ventet på å bruke meg. Følelsen av nye, fremmede pikker som grådig trengte seg inn i meg, bli regelrett knullet etter tur, igjen og igjen. Noen var ekstra kåte og kom tilbake for flere runder. Og han mannen jeg ble kjent med, passet på at kun de jeg ville ha fikk nærme seg. Jeg var så kåt at jeg trengte ikke glidemiddel en gang. Så, det kan være en fin opplevelse men du må gå et sted som er seriøst. Nå er jeg i et fast forhold, men om jeg fremdeles hadde vært singel hadde jeg nok oppsøkt klubben i Tønsberg igjen. Anonymkode: e5e59...b24 Spennende opplevelse, takk for at du delte 🙂 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er en bdsm-klubb i Trondheim ja; losje sol og måne. Dette er altså ikke en sexklubb som club4, men mer ren bdsm-klubb/forening. Anonymkode: e5e59...b24 Godt å vite 🙂 Hilsen TS Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 11. august 2021 #74 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 06/08/2021 den 22.59): 1: Er det virkelig noen som fortsatt tror at det finnes klubber av denne sorten som er et bra sted å oppsøke???? 2: Lyser det ikke enten menneskehandel, blottere, kjønnssykdommer eller sexgale tullinger lang vei??? 3: Det finnes vel ikke normale oppadgående mennesker der inne? *Grøsss*** Anonymkode: 64ccd...fcb Ok, jeg tar for meg setning for setning. 1: Ja, det er absolutt folk som tror (og vet) at klubber av denne sorten er et fint sted å være. Ellers hadde de ikke eksistert. 2: Nei, at folk liker sex, med partner eller andre lyser på ingen måte menneskehandel. De ønsker bare sex, med partner eller andre. Enkelt og greit. Blottere? En blotter eksponerer seg selv for folk som ikke ønsker det. På en swingersklubb går man for å se og bli sett. Da heter det voyeurisme og ekshibisjonisme. Det er det motsatte av blotting. Ang. kjønnssykdommer, så er swingere generelt mye bedre på å teste seg enn befolkningen generelt. Man registrerer seg på en klubb, bl.a spesifikt for å kunne bli kontaktet om det skulle dukke opp et sykdomstilfelle blant gjestene. Jeg har aldri blitt kontaktet ang. det, og heller aldri hørt om noen "utbrudd". Like frisk ved hver sjekk. Kondombruken på en klubb ligger på et astronomisk nivå sammenliknet med tilfeldig sex ellers i samfunnet. Sexgale tullinger? Tja, du kan kalle det sexglad eller seksuelt utforskende f.eks. Det passer bedre. Og tullinger, det er de du finner på puben. På swingersklubb oppfører folk seg langt mer sivilisert enn på et hvilket som helst annet utested. 3: Så, jo. Det finnes så godt som kun normale, "oppadgående" (regner med du mente oppegående) mennesker der inne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #75 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-4 den 9.24): Prøv kontaktannonsegruppene på Fetlife 😉 Anonymkode: f7e89...096 Nei, Fetlife er en sosial nettside for kinksters. Unicornhunters og gangbangere kan holde seg til lyst-club.. Katten.2.0 skrev (På 2021-8-4 den 12.14): Kan legge til at eieren er klepphæslig. Jeg var innom sexbutikken en god del ganger med partnere, og han prøvde så ufattelig intenst å få oss til å møte opp på klubben samt kom med veldig, veldig granskende spørsmål relatert til sexlivet vårt. Noen ganger er det definitivt bedre å vente, uansett hvor utålmodig man er. Nå er jo det at akkurat du omtaler ham som "klæpphæslig" et slags kompliment..? For alle oss andre, som ikke har nesa så høyt i sky og tror så godt om oss selv og det vi driver med, så er helt vanlige folk ganske okay. Om noen, som driver et konsept muligens er litt i overkant interessert i rekruttering, så betyr jo bare det at han vil dele det som for ham er gode opplevelser. Kanskje det hadde vært bedre for deg om han var litt mer akademisk og flott, i alt? Katten.2.0 skrev (På 2021-8-4 den 12.25): Han pleide også å jevnlig kjefte på forskjellige grupper og fora fordi folk ikke møtte opp. Edit: Altså ikke folk som hadde meldt seg på, men til gruppen som helhet. Typ: 'Nå har jeg ordnet xxxx og satt igang et arrangement, og så er det så få som dukker opp!' og mye, mye verre. Akkurat dette har jeg full forståelse for, kjeftingen altså. Det er mange som vil, det er mange som maser om, men ofte få som møter opp. Kjipt å ha funnet frem en villig jente for gangbang og så er det ingen som dukker opp, er det ikke? AnonymBruker skrev (På 2021-8-4 den 17.49): Jeg vet ikke om kvinner har gratis inngang. Har bare lest på nettsiden at man må bli medlem først. Og det gjelder sikkert for både kvinner og menn? Ellers enig i det du skriver. Det hadde sikkert vært hyggelig med en slik "klubb" hjemme, men da må man finne folk som disponerer slike fasiliteter (stort hus etc). Jeg personlig har ikke det. Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Det høres ut som om han ikke kan oppføre seg. Men likevel så har klubben fortsatt mange medlemmer? Rart. TS Anonymkode: 032db...4a4 Jeg tror du skal ta tilbakemeldingene her med en klype salt. Noen har ikke interesse for swingers/kink, og synes personen er ubehagelig av den grunn, og hadde antageligvis synes det uansett. Andre er så fisefine og har massevis av teoretisk erfaring, men synes personen er "klæpphæslig". Rart da, at så mange aktive medlemmer i det miljøet synes han er en åpen og trivelig fyr? Det beste du kan gjøre er jo å møte opp, og se selv. Jeg tror de aller fleste i det miljøet er mer fokusert på treffene enn om personen bak har gjort noen uheldige valg rundt en lov der det er lett å trå feil. Lykke til! Anonymkode: 44d3b...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2021 #76 Del Skrevet 12. august 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Nå er jo det at akkurat du omtaler ham som "klæpphæslig" et slags kompliment..? For alle oss andre, som ikke har nesa så høyt i sky og tror så godt om oss selv og det vi driver med, så er helt vanlige folk ganske okay. Om noen, som driver et konsept muligens er litt i overkant interessert i rekruttering, så betyr jo bare det at han vil dele det som for ham er gode opplevelser. Kanskje det hadde vært bedre for deg om han var litt mer akademisk og flott, i alt? For all del. Det å ha en godt voksen mann hengende over og siklende etter partnerne mine er, for meg, klæpphæslig. Spesielt når han ikke gir seg. Det å nevne det én gang er helt innafor. To er også innafor. Det å følge etter oss med spørsmål om sexlivet vårt og gjentatte forespørsler om å komme til klubben er for drøyt. 6 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat dette har jeg full forståelse for, kjeftingen altså. Det er mange som vil, det er mange som maser om, men ofte få som møter opp. Kjipt å ha funnet frem en villig jente for gangbang og så er det ingen som dukker opp, er det ikke? Hvis du må kjefte på kundene dine for å få dem til å komme til arrangementer, da har man feilet på flere nivåer. 7 hours ago, AnonymBruker said: Rart da, at så mange aktive medlemmer i det miljøet synes han er en åpen og trivelig fyr? Rart at han har et rykte på seg som stemmer godt overens med det som kommer fram her i tråden. Også i miljøet. 7 hours ago, AnonymBruker said: Det beste du kan gjøre er jo å møte opp, og se selv. Jeg tror de aller fleste i det miljøet er mer fokusert på treffene enn om personen bak har gjort noen uheldige valg rundt en lov der det er lett å trå feil. Lykke til! Anonymkode: 44d3b...3ee Vedkommende er vel dømt to ganger for hallikvirksomhet, og mtp hva vedkommende har gjort er det ikke snakk om uheldige valg. Bevisste valg som var tydelig ulovlige. For min del bryr jeg meg ikke så fryktelig mye om det. Jeg ville dog aldri anbefalt en partner å dra dit basert på atferden hans. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. august 2021 #77 Del Skrevet 12. august 2021 Alterego666 skrev (På 2021-8-4 den 0.52): Han er hallikdømt -> Han er en hallik. Straffeloven § 315.Hallikvirksomhet og formidling av prostitusjon Med bot eller fengsel inntil 6 år straffes den som a) fremmer andres prostitusjon, eller b) leier ut lokaler og forstår at lokalene skal brukes til prostitusjon eller utviser grov uaktsomhet i så måte. Den som i offentlig kunngjøring utvetydig tilbyr, formidler eller etterspør prostitusjon straffes med bot eller fengsel inntil 6 måneder. Med prostitusjon menes i denne paragraf at en person mottar vederlag for å ha seksuell omgang eller foreta seksuell handling med en annen eller for å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv. Han har tjent penger på menneskehandel. Ikke vennekrets-materiale. Jeg kjenner en hallikdømt, som egentlig er ganske uskyldig. Man trenger ikke være hallik for å bli dømt for det. Han eide en bygård, og så viste det seg at en leieboer hadde utført prostitusjon hjemme. Det var nok til å bli dømt. Han hadde ingenting med virksomheten å gjøre men hadde mottat normal leieinntekt fra en leieboer som misbrukte sin leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 12. august 2021 #78 Del Skrevet 12. august 2021 (endret) I Grosny skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner en hallikdømt, som egentlig er ganske uskyldig. Man trenger ikke være hallik for å bli dømt for det. Han eide en bygård, og så viste det seg at en leieboer hadde utført prostitusjon hjemme. Det var nok til å bli dømt. Han hadde ingenting med virksomheten å gjøre men hadde mottat normal leieinntekt fra en leieboer som misbrukte sin leilighet. Mesteparten av alle som er straffedømt sier de er uskyldig dømt. Sannheten er at beviskravene i straffesaker er skyhøye. Han er nok ikke så uskyldig som han hevder, hallikvennen din. Det samme gjelder eieren av Club4. Endret 12. august 2021 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. august 2021 #79 Del Skrevet 12. august 2021 Alterego666 skrev (4 timer siden): Mesteparten av alle som er straffedømt sier de er uskyldig dømt. Sannheten er at beviskravene i straffesaker er skyhøye. Han er nok ikke så uskyldig som han hevder, hallikvennen din. Det samme gjelder eieren av Club4. Han jeg kjenner til var litt gjerrigdum, brukte ikke nok penger på advokat. Fullt mulig at club4 mannen er verre. Men jeg mener er at hallikloven er for drøy og at man ikke bør kreve at leiegårdeiere til enhver tid har kontroll på hva leieboerne drive med. Sønnen til den dømte var styreformann i det boligselskapet og ble i den forbindelse raidet på hybelen sin av fullt væpnet terrorpoliti. Gutten ble livredd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #80 Del Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 3.14): Som Altereto666 sier, så er det fakta at han er hallikdømt svar nok i seg selv. Deltar du der, støtter du indirekte prostitusjon og hallikvirksomhet. Da stiller du med en gang på likt med en mann som handler prostituerte som kanskje handler om menneskehandel. Så kåt og desperat er du ikke. Jeg er selv kvinne og fantaserer om sexklubb med mannen. Men etter grundig research har jeg skjønt at dette oftest er en skitten virksomhet på lik linje med resten av sexindustrien. Det er svært vanskelig å få en sexklubb til å gå rundt, og da er veien kort til mer lønnsomme virkemidler. Man kan egentlig vite om en sexklubb er 100% stueren. At eierne ikke har blitt tatt for noe, trenger ikke bety de er uskyldige. Har to eksempler. Her er første: Da mannen og jeg snuste på sexklubb markedet for første gang, var tanken først å ta debuten i utlandet. Da peilet vi oss inn på mer eksklusive klubber som franske ‘Libertine’. Det kostet riktignok en del (for begge to’, men vi tenkte det var verdt det mtp kvalitet og at det så ut til å gå ordentlig for seg. Kort fortalt tok vi feil. Det viste seg at stedet vi hadde peilet ut benyttet seg av eskorter som skulle fungere som trekkplaster på de godt betalende kundene. Det var vanskelig å skille dem, men observasjoner av væremåter og måten de opptredde ift eierne og samtaler med dem tydet på at de jobbet fast for klubben. Ingen bevis som jeg vet, men det var ikke vanskelig å avsløre om man gikk inn for det. Personen som delte erfaringen og observasjonene med oss, trodde nok de fleste egentlig skjønte det, men valgte å sette litt skylapper på for den gode stemningens skyld. Eskortene var nok viktige for helheten og hjalp folk med å slippe seg mer løs ved å tilby sine tjenester for så mange. Andre helt annet eksempel: I byen jeg bor, fikk vi en kort periode en mye omtalt strippeklubb. Mange var selvfølgelig i mot dette i den ellers så uskyldige byen. Ikke minst kom kvinnefronten sterkt på banen med flere demonstrasjoner.. Dette var ca 12-13 år siden. Stripperne ble importert fra øst-Europa og pratet ikke norsk. Det tok ikke lang tid før det kom fram at eierne kom med mindre stuerene tilbud til kundene sine. Da etter stengetid. Det meste var riktignok basert på rykter + av en journalist (anmelder)m som vitne i en artikkel/anmeldelse han skrev. Eierne fikk likevel kun bot for å stadig holde åpent etter stengetid. Ingenting ble bevist. Men da klubben ble såpass nøye overvåket etter dette, gikk den fort konkurs. Det er klart det sikkert finnes sexklubber uten noen form for kriminell virksomhet, men det kan man altså aldri vite. Det blir litt som dersom det skulle blitt lovlig å både selge og kjøpe sex. Og man da bare må gamble på å treffe på og benytt seg av en prostituert der ikke menneskehandel er involvert. Man kan kan altså ikke vite, og da er det best og bare la være for å ikke risikere å bli ubevisst del av menneskehandel og misbruk. Ser hvordan svaret mitt kan virke veldig moraliserende her. Men husk at det kun er basert på mine egne refleksjoner. Altså fra ei liberal dame som selv tenner på ideen om sexklubber. Både med partner eller som singel.. Og som etter nærmere research har skjønt det ikke var så enkelt likevel. Det vi prøver å finne ut nå, er hvordan vi kan klare å finne ei dame eller et par på privaten, som er lysten på en erotisk og uforpliktende hyggestund😄 Ikke så enkelt det heller. Prøver å finne ut om der er noen seriøse datingside til dette formål…Men finnes de?!🙈 Anonymkode: 2a851...5ff Tror vi bor i samme by, den historien om strippeklubben er omtrent identisk med den som var i byen jeg bor i. Anonymkode: 9d4ec...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå