AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #41 Del Skrevet 4. august 2021 Tidligere da man kunne se hvem som likte Facebook-siden til club4, så oppdaget jeg at to venner hadde likt flere innlegg der. Utseende- og iq-messing er de veldig like innehaveren. (Ikke så veldig smarte eller tiltrekkende nok til at jeg ville hatt sex med de..) Anonymkode: 71902...176 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 4. august 2021 #42 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 20.30): Jeg ønsker å besøke klubben, men har lest mye negativt om klubben og eieren og jeg blir veldig usikker. Eieren er hallikdømt to ganger. Er noen av dere medlem og har noen erfaringer å dele? Er det trygt og en god opplevelse? Hva skjer når dere ikke lenger vil være medlemmer? Setter stor pris på det. Jeg er fullt klar over at det finnes flere klubber men grunnet situasjonen for tiden er det ikke lett å reise. De få som finnes i Norge ligger langt unna mitt bosted og resten er i utlandet men grunnet corona er det uaktuelt å reise. Anonymkode: 032db...4a4 Ville ha holdt meg unna klubb 4 ja, men om du ønsker har du spicymatch appen. Arrangeres ofte ‘treff’ eller fester via den. Er vel snart noe i Trondheim om jeg ikke husker helt feil ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #43 Del Skrevet 4. august 2021 Tøvftta skrev (1 time siden): Ville ha holdt meg unna klubb 4 ja, men om du ønsker har du spicymatch appen. Arrangeres ofte ‘treff’ eller fester via den. Er vel snart noe i Trondheim om jeg ikke husker helt feil ☺️ Noen av de treffene arrangeres i Club4 sine lokaler. Så da er man like langt hvis man ikke vil putte energi og penger inn i Club4maskinen. Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #44 Del Skrevet 4. august 2021 Som singel og fri så velger jeg å ikke møte par/single som frekventerer Club4. Tror litt på energi og hva man støtter opp om og ikke. Synd egentlig at Club4 her i min hjemby har et rykte. Skulle ønske den var stueren. Anonymkode: 8a348...aa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #45 Del Skrevet 4. august 2021 Høres helt grusomt ut. Fullt av prostitusjon og kjønnssykdommer høres det ut som. Jeg ville styrt langt unna. Anonymkode: e8df6...b38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #46 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tidligere da man kunne se hvem som likte Facebook-siden til club4, så oppdaget jeg at to venner hadde likt flere innlegg der. Utseende- og iq-messing er de veldig like innehaveren. (Ikke så veldig smarte eller tiltrekkende nok til at jeg ville hatt sex med de..) Anonymkode: 71902...176 Hørtes ikke fristende ut hvis det er tilfelle. Tøvftta skrev (10 timer siden): Ville ha holdt meg unna klubb 4 ja, men om du ønsker har du spicymatch appen. Arrangeres ofte ‘treff’ eller fester via den. Er vel snart noe i Trondheim om jeg ikke husker helt feil ☺️ Aldri hørt om denne appen, men takk for tips! AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen av de treffene arrangeres i Club4 sine lokaler. Så da er man like langt hvis man ikke vil putte energi og penger inn i Club4maskinen. Anonymkode: 8a348...aa9 Men ikke alle treffene? AnonymBruker skrev (9 timer siden): Høres helt grusomt ut. Fullt av prostitusjon og kjønnssykdommer høres det ut som. Jeg ville styrt langt unna. Anonymkode: e8df6...b38 Man kan bruke kondom mot kjønnssykdommer. Men jeg liker ikke at det har foregått mye prostitusjon i lokalene der før. TS Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #47 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hørtes ikke fristende ut hvis det er tilfelle. Aldri hørt om denne appen, men takk for tips! Men ikke alle treffene? Man kan bruke kondom mot kjønnssykdommer. Men jeg liker ikke at det har foregått mye prostitusjon i lokalene der før. TS Anonymkode: 032db...4a4 Oralsexens gleder gir mange mye. Hvor mange bruker beskyttelse med kondom da? Ting å tenke på. Som gjør at jeg holder meg til en fast partner Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #48 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hørtes ikke fristende ut hvis det er tilfelle. Aldri hørt om denne appen, men takk for tips! Men ikke alle treffene? Man kan bruke kondom mot kjønnssykdommer. Men jeg liker ikke at det har foregått mye prostitusjon i lokalene der før. TS Anonymkode: 032db...4a4 I gledens hete så har det skjedd at avtalt spill med beskyttelse med kondom ble glemt av begge parter. Så ingenting i livet er risikofritt. Kjenne seg selv og playmates godt er lurt. Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #49 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oralsexens gleder gir mange mye. Hvor mange bruker beskyttelse med kondom da? Ting å tenke på. Som gjør at jeg holder meg til en fast partner Anonymkode: 8a348...aa9 Ser den. Men det går an å bruke kondom også når man har oralsex. Det finnes kondomer med forskjellige smaker til slik bruk. Utfører man oralsex på ei kvinne kan man bruke de såkalte slikkelappene som beskytter mot sykdommer. Du får google det. TS Anonymkode: 032db...4a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #50 Del Skrevet 5. august 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ser den. Men det går an å bruke kondom også når man har oralsex. Det finnes kondomer med forskjellige smaker til slik bruk. Utfører man oralsex på ei kvinne kan man bruke de såkalte slikkelappene som beskytter mot sykdommer. Du får google det. TS Anonymkode: 032db...4a4 Hahaha ser for meg deg på sexklubb, ingen gidder ha sex med deg der du sitter med sugekondomene og slikkelappene dine. Anonymkode: 06b63...752 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #51 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ser den. Men det går an å bruke kondom også når man har oralsex. Det finnes kondomer med forskjellige smaker til slik bruk. Utfører man oralsex på ei kvinne kan man bruke de såkalte slikkelappene som beskytter mot sykdommer. Du får google det. TS Anonymkode: 032db...4a4 Har Googlet det for lenge siden. Burde skrevet det. Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #52 Del Skrevet 5. august 2021 Har kun vært i butikken. Snakket med eier og fikk et godt inntrykk av han. Noe «på» og mange spørsmål, men synes det passer godt med butikken han driver. Mange år siden, typ 10-11. ellers synes jeg TS viker som er fornuftig dame. Håper du finner et treff via apper/sider du har fått tips om. Og at du får det slik du ønsker det. Anonymkode: dda4d...9e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #53 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men ikke treffene? Det var et høstevent planlagt av noen i Trondheim i september, det lå listet på SpicyMatch. Lokasjon var ikke kjent. Det eventet finner jeg ikke igjen på SpicyMatch i dag. Hilsen singel mann Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #54 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg har forøvrig hatt stort utbytte av å ha profil på Fabswingers. Det er for dating i Storbritannia, men har et forum også. Der får man innsikt i det frie livet i hele sin bredde, gleder og utfordringer. Husker ikke om man får tilgang til forumet som rent gratismedlem. Hilsen samme single anonyme mann Anonymkode: 8a348...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 5. august 2021 #55 Del Skrevet 5. august 2021 Eieren av Club4 er for øvrig broren til Rita Ottervik. Grunn nok i seg selv til å holde seg borte 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #56 Del Skrevet 5. august 2021 Niek79 skrev (8 minutter siden): Eieren av Club4 er for øvrig broren til Rita Ottervik. Grunn nok i seg selv til å holde seg borte 😂 Stemmer ikke. Prøv et googlesøk. Anonymkode: 8a348...aa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 5. august 2021 #57 Del Skrevet 5. august 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmer ikke. Prøv et googlesøk. Anonymkode: 8a348...aa9 Jo det er han. Han er stebroren til Rottervik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 5. august 2021 #58 Del Skrevet 5. august 2021 Må ikke finne på å dra til Club4. Usja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #59 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 10.39): Hahaha ser for meg deg på sexklubb, ingen gidder ha sex med deg der du sitter med sugekondomene og slikkelappene dine. Anonymkode: 06b63...752 Idiotisk kommentar. Jeg tar ansvar for egen helse og vil bruke kondom. TS Anonymkode: 032db...4a4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #60 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 13.01): Det var et høstevent planlagt av noen i Trondheim i september, det lå listet på SpicyMatch. Lokasjon var ikke kjent. Det eventet finner jeg ikke igjen på SpicyMatch i dag. Hilsen singel mann Anonymkode: 8a348...aa9 AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 14.23): Jeg har forøvrig hatt stort utbytte av å ha profil på Fabswingers. Det er for dating i Storbritannia, men har et forum også. Der får man innsikt i det frie livet i hele sin bredde, gleder og utfordringer. Husker ikke om man får tilgang til forumet som rent gratismedlem. Hilsen samme single anonyme mann Anonymkode: 8a348...aa9 Tusen takk! TS Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå