Gå til innhold

Noen som har besøkt club4 i Trondheim og vil dele sin erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Alterego666 skrev (10 timer siden):

Han er hallikdømt -> Han er en hallik.

Straffeloven § 315.Hallikvirksomhet og formidling av prostitusjon

Med bot eller fengsel inntil 6 år straffes den som

a) fremmer andres prostitusjon, eller
b) leier ut lokaler og forstår at lokalene skal brukes til prostitusjon eller utviser grov uaktsomhet i så måte.

Den som i offentlig kunngjøring utvetydig tilbyr, formidler eller etterspør prostitusjon straffes med bot eller fengsel inntil 6 måneder.

Med prostitusjon menes i denne paragraf at en person mottar vederlag for å ha seksuell omgang eller foreta seksuell handling med en annen eller for å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

Han har tjent penger på menneskehandel. Ikke vennekrets-materiale.

Her mistolker du paragrafen. Man trenger ikke å motta vederlag (tjene penger) for å bli dømt for denne paragrafen. Det holder å videreformidle kontakt mellom kjøper og de som selger. Noe det dog er klare bevis for at han har gjort. Det er også ting som antyder at han kanskje har stukket av med litt av pengene også. Uten at det finnes konkrete bevis for dette.

Anonymkode: 9e3cd...a65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Etter hva jeg har hørt er det paret bak Lyst-Club som driver Club Fantasy utenfor Tønsberg. 
Jeg har bekjente med svært finstilt moralsk kompass som har vært der (via Lyst-Club), og de har aldri nevnt noe om prostitusjon. Mitt inntrykk er at dette nærmest er en slags venners-venner-gjeng som springer ut fra cupido, og som har et visst kommersielt tilsnitt, men ikke noe snusk.

Jeg presiserer at jeg ikke har noen egenerfaring, så les dette som svogerforskning.

Takk for info😀

TS

Anonymkode: 032db...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her mistolker du paragrafen. Man trenger ikke å motta vederlag (tjene penger) for å bli dømt for denne paragrafen. Det holder å videreformidle kontakt mellom kjøper og de som selger. Noe det dog er klare bevis for at han har gjort. Det er også ting som antyder at han kanskje har stukket av med litt av pengene også. Uten at det finnes konkrete bevis for dette.

Ille nok for meg med god margin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For øvrig, jeg har ikke vært på Club4 selv. Men jeg har både møtt og snakket med flere som har vært der. Og ingen av de har vært raringer eller hatt dårlige opplevelser derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takker for tips, men problemet mitt er ikke å finne sexpartnere. Ønsker å dra på sexklubb siden det frister å prøve alt det de har i lokalene. Så episoden på Insider der de hadde omvisning på klubben.

TS

Jeg så også dette på Insider, frister ikke å besøke steder. 

Anonymkode: b5a3f...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*Stedet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For øvrig, jeg har ikke vært på Club4 selv. Men jeg har både møtt og snakket med flere som har vært der. Og ingen av de har vært raringer eller hatt dårlige opplevelser derfra.

Godt å vite, takk for info. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er forskjellige, for noen frister det, for andre ikke.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Godt å vite, takk for info. 

TS

Prøv det 🙂 Blir det rart er det lov å bare dra hjem og aldri komme tilbake.
Det er åpent i kveld. Og onsdager er det gjerne litt ferre folk enn ellers. Vurderer sterkt å hoppe i det selv faktisk ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brusebukken87 skrev (3 minutter siden):

Prøv det 🙂 Blir det rart er det lov å bare dra hjem og aldri komme tilbake.
Det er åpent i kveld. Og onsdager er det gjerne litt ferre folk enn ellers. Vurderer sterkt å hoppe i det selv faktisk ☺️

Ser på nettsiden til club4 nå at man må bli medlem med fullt navn først? Har du gjort det? 

Ellers tusen takk for info.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje det mest fornuftige er å vente til neste år. Er bare litt utålmodig og ønsker et eventyr siden jeg har levd i et mer eller mindre sexløst ekteskap og vil leve livet nå.

Dersom dette ikke er avtalt med partneren din så skjønner jeg ikke hvorfor du vil gjennomføre utroskapen foran mange mennesker. Det kan jo være kjente der. Kontaktannonser må jo være langt mer diskret.

Anonymkode: 8f627...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom dette ikke er avtalt med partneren din så skjønner jeg ikke hvorfor du vil gjennomføre utroskapen foran mange mennesker. Det kan jo være kjente der. Kontaktannonser må jo være langt mer diskret.

TS her. Hvis du hadde giddet å lese tråden så hadde du sett at jeg har skrevet at jeg er separert nå. Og jeg har ingen intensjoner om å bli sammen med eksmannen min igjen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at eieren er klepphæslig. Jeg var innom sexbutikken en god del ganger med partnere, og han prøvde så ufattelig intenst å få oss til å møte opp på klubben samt kom med veldig, veldig granskende spørsmål relatert til sexlivet vårt.

Noen ganger er det definitivt bedre å vente, uansett hvor utålmodig man er.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS her. Hvis du hadde giddet å lese tråden så hadde du sett at jeg har skrevet at jeg er separert nå. Og jeg har ingen intensjoner om å bli sammen med eksmannen min igjen. 

Ok, det er relevant. Ser den. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Kan legge til at eieren er klepphæslig. Jeg var innom sexbutikken en god del ganger med partnere, og han prøvde så ufattelig intenst å få oss til å møte opp på klubben samt kom med veldig, veldig granskende spørsmål relatert til sexlivet vårt.

Noen ganger er det definitivt bedre å vente, uansett hvor utålmodig man er.

TS her. Tusen takk for at du delte din opplevelse. Ikke noe gøy hvis eieren er slik og synd å høre at du har opplevd noe slik. Det er jo derfor jeg spurte om hva som skjer når folk ikke lenger vil være medlemmer. Ser for meg at eieren maser på single damer om at de må komme tilbake til klubben. Da blir det ubehagelig for å si det mildt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har du vært på club4? Eller andre plasser?

TS

Jeg har kun vært på club4 og var der for nyskjerrighet og for å stjele ideer, men det er for lenge siden til å konkludere noe... Dyrt for vip og dyre drinker, menn kommer uansett. Kvinnene hadde gratis inngang, men slik er det vel nå også?

Det må jo være både mere hyggelig, gøy og sosialt å ha en klubb hjemme, boblebad og bobler i glass. Det å lage  god mat naken kun iført forkle er faktisk veldig skøy.

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. Tusen takk for at du delte din opplevelse. Ikke noe gøy hvis eieren er slik og synd å høre at du har opplevd noe slik. Det er jo derfor jeg spurte om hva som skjer når folk ikke lenger vil være medlemmer. Ser for meg at eieren maser på single damer om at de må komme tilbake til klubben. Da blir det ubehagelig for å si det mildt.

Han pleide også å jevnlig kjefte på forskjellige grupper og fora fordi folk ikke møtte opp.

Edit: Altså ikke folk som hadde meldt seg på, men til gruppen som helhet. Typ: 'Nå har jeg ordnet xxxx og satt igang et arrangement, og så er det så få som dukker opp!' og mye, mye verre.

Endret av Katten.2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Jeg har kun vært på club4 og var der for nyskjerrighet og for å stjele ideer, men det er for lenge siden til å konkludere noe... Dyrt for vip og dyre drinker, menn kommer uansett. Kvinnene hadde gratis inngang, men slik er det vel nå også?

Det må jo være både mere hyggelig, gøy og sosialt å ha en klubb hjemme, boblebad og bobler i glass. Det å lage  god mat naken kun iført forkle er faktisk veldig skøy.

Jeg vet ikke om kvinner har gratis inngang. Har bare lest på nettsiden at man må bli medlem først. Og det gjelder sikkert for både kvinner og menn? Ellers enig i det du skriver. Det hadde sikkert vært hyggelig med en slik "klubb" hjemme, men da må man finne folk som disponerer slike fasiliteter (stort hus etc). Jeg personlig har ikke det.

Katten.2.0 skrev (5 timer siden):

Han pleide også å jevnlig kjefte på forskjellige grupper og fora fordi folk ikke møtte opp.

Edit: Altså ikke folk som hadde meldt seg på, men til gruppen som helhet. Typ: 'Nå har jeg ordnet xxxx og satt igang et arrangement, og så er det så få som dukker opp!' og mye, mye verre.

Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Det høres ut som om han ikke kan oppføre seg. Men likevel så har klubben fortsatt mange medlemmer? Rart.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk er forskjellige, for noen frister det, for andre ikke.

TS

Ja, altså det var ikke konseptet som ikke fristet. Var mere steder og noen av folka. 
vært på sånne steder før jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foruten medlemskap så betaler man for inngang.

Par og single menn betaler det samme : 600,-

Single kvinner: 100,-

Noe som man kan fundere dypt over, men dette er relativt vanlig prisforskjellssetting nedover Europa. 

Anonymkode: 8a348...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...