AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg ønsker å besøke klubben, men har lest mye negativt om klubben og eieren og jeg blir veldig usikker. Eieren er hallikdømt to ganger. Er noen av dere medlem og har noen erfaringer å dele? Er det trygt og en god opplevelse? Hva skjer når dere ikke lenger vil være medlemmer? Setter stor pris på det. Jeg er fullt klar over at det finnes flere klubber men grunnet situasjonen for tiden er det ikke lett å reise. De få som finnes i Norge ligger langt unna mitt bosted og resten er i utlandet men grunnet corona er det uaktuelt å reise. Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Del Skrevet 3. august 2021 TS her. Glemte å nevne at jeg er kvinne, nylig separert og det frister med en slik opplevelse. Har aldri prøvd noe slik før. Vurderer å dra sammen med ei singel venninne. Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2021 #3 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eieren er hallikdømt to ganger. Dette er alt du behøver å vite før du bestemmer deg. Spørsmålet er egentlig: Vil du bidra til forretningene til en menneskehandler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Del Skrevet 3. august 2021 Alterego666 skrev (32 minutter siden): Dette er alt du behøver å vite før du bestemmer deg. Spørsmålet er egentlig: Vil du bidra til forretningene til en menneskehandler? TS her. Takker for svar. Har tenkt det samme som deg. Problemet er at den andre klubben som virker mer seriøs er i Tønsberg og jeg kan dessverre ikke dra dit for øyeblikket. Samme for klubbene i Oslo. Klubbene i utlandet er også helt uaktuelle i disse tider. Muligens jeg må vente til neste år. Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg tenker at det ikke nødvendigvis behøver å bety noe at han er hallikdømt. Han benekter selv anklagene. Hva dreier egentlig sakene seg om? At prostituerte har oppsøkt klubben og har tatt imot betaling? Og at politiet mener eieren visste om det og formidlet kontakt? Eller handler det om andre forhold? Om han selv eventuelt har brutt loven på dette punktet, så behøver jo ikke klubben å være et dårlig sted likevel? Jeg har ikke vært der da. Anonymkode: 14e38...05d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2021 #6 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS her. Takker for svar. Har tenkt det samme som deg. Problemet er at den andre klubben som virker mer seriøs er i Tønsberg og jeg kan dessverre ikke dra dit for øyeblikket. Samme for klubbene i Oslo. Klubbene i utlandet er også helt uaktuelle i disse tider. Muligens jeg må vente til neste år. Anonymkode: 032db...4a4 Partner og jeg har lagt det på vent, på tross av at Tønsberg er et realistisk alternativ. Vi vurderer klubber i Norden utenfor Norge. Vi har bestemt at det har ingen hast, vi kan alltid vente på nytelse mens vi bygger spenning. Siden du er ny-single forstår jeg utålmodigheten din, men Club4 virker bare -ut fra omtale- som bånnsubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2021 #7 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker at det ikke nødvendigvis behøver å bety noe at han er hallikdømt. Han benekter selv anklagene. Han er hallikdømt -> Han er en hallik. Straffeloven § 315.Hallikvirksomhet og formidling av prostitusjon Med bot eller fengsel inntil 6 år straffes den som a) fremmer andres prostitusjon, eller b) leier ut lokaler og forstår at lokalene skal brukes til prostitusjon eller utviser grov uaktsomhet i så måte. Den som i offentlig kunngjøring utvetydig tilbyr, formidler eller etterspør prostitusjon straffes med bot eller fengsel inntil 6 måneder. Med prostitusjon menes i denne paragraf at en person mottar vederlag for å ha seksuell omgang eller foreta seksuell handling med en annen eller for å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv. Han har tjent penger på menneskehandel. Ikke vennekrets-materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Del Skrevet 4. august 2021 Som Altereto666 sier, så er det fakta at han er hallikdømt svar nok i seg selv. Deltar du der, støtter du indirekte prostitusjon og hallikvirksomhet. Da stiller du med en gang på likt med en mann som handler prostituerte som kanskje handler om menneskehandel. Så kåt og desperat er du ikke. Jeg er selv kvinne og fantaserer om sexklubb med mannen. Men etter grundig research har jeg skjønt at dette oftest er en skitten virksomhet på lik linje med resten av sexindustrien. Det er svært vanskelig å få en sexklubb til å gå rundt, og da er veien kort til mer lønnsomme virkemidler. Man kan egentlig vite om en sexklubb er 100% stueren. At eierne ikke har blitt tatt for noe, trenger ikke bety de er uskyldige. Har to eksempler. Her er første: Da mannen og jeg snuste på sexklubb markedet for første gang, var tanken først å ta debuten i utlandet. Da peilet vi oss inn på mer eksklusive klubber som franske ‘Libertine’. Det kostet riktignok en del (for begge to’, men vi tenkte det var verdt det mtp kvalitet og at det så ut til å gå ordentlig for seg. Kort fortalt tok vi feil. Det viste seg at stedet vi hadde peilet ut benyttet seg av eskorter som skulle fungere som trekkplaster på de godt betalende kundene. Det var vanskelig å skille dem, men observasjoner av væremåter og måten de opptredde ift eierne og samtaler med dem tydet på at de jobbet fast for klubben. Ingen bevis som jeg vet, men det var ikke vanskelig å avsløre om man gikk inn for det. Personen som delte erfaringen og observasjonene med oss, trodde nok de fleste egentlig skjønte det, men valgte å sette litt skylapper på for den gode stemningens skyld. Eskortene var nok viktige for helheten og hjalp folk med å slippe seg mer løs ved å tilby sine tjenester for så mange. Andre helt annet eksempel: I byen jeg bor, fikk vi en kort periode en mye omtalt strippeklubb. Mange var selvfølgelig i mot dette i den ellers så uskyldige byen. Ikke minst kom kvinnefronten sterkt på banen med flere demonstrasjoner.. Dette var ca 12-13 år siden. Stripperne ble importert fra øst-Europa og pratet ikke norsk. Det tok ikke lang tid før det kom fram at eierne kom med mindre stuerene tilbud til kundene sine. Da etter stengetid. Det meste var riktignok basert på rykter + av en journalist (anmelder)m som vitne i en artikkel/anmeldelse han skrev. Eierne fikk likevel kun bot for å stadig holde åpent etter stengetid. Ingenting ble bevist. Men da klubben ble såpass nøye overvåket etter dette, gikk den fort konkurs. Det er klart det sikkert finnes sexklubber uten noen form for kriminell virksomhet, men det kan man altså aldri vite. Det blir litt som dersom det skulle blitt lovlig å både selge og kjøpe sex. Og man da bare må gamble på å treffe på og benytt seg av en prostituert der ikke menneskehandel er involvert. Man kan kan altså ikke vite, og da er det best og bare la være for å ikke risikere å bli ubevisst del av menneskehandel og misbruk. Ser hvordan svaret mitt kan virke veldig moraliserende her. Men husk at det kun er basert på mine egne refleksjoner. Altså fra ei liberal dame som selv tenner på ideen om sexklubber. Både med partner eller som singel.. Og som etter nærmere research har skjønt det ikke var så enkelt likevel. Det vi prøver å finne ut nå, er hvordan vi kan klare å finne ei dame eller et par på privaten, som er lysten på en erotisk og uforpliktende hyggestund😄 Ikke så enkelt det heller. Prøver å finne ut om der er noen seriøse datingside til dette formål…Men finnes de?!🙈 Anonymkode: 2a851...5ff 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Del Skrevet 4. august 2021 Jeg vil tro at klubben i Tønsberg, og for eksempel de tre Cityswingersklubbene i Danmark drives ganske stuerent. Anonymkode: 8a348...aa9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2021 #10 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser hvordan svaret mitt kan virke veldig moraliserende her. Men husk at det kun er basert på mine egne refleksjoner. Altså fra ei liberal dame som selv tenner på ideen om sexklubber. Både med partner eller som singel.. Og som etter nærmere research har skjønt det ikke var så enkelt likevel. Jeg synes du kommer med en god refleksjon rundt forskjellige røde flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2021 #11 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil tro at klubben i Tønsberg, og for eksempel de tre Cityswingersklubbene i Danmark drives ganske stuerent. Anonymkode: 8a348...aa9 Club Fantasy ble jo raidet uten at det -såvidt jeg vet- fikk et rettslig etterspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det vi prøver å finne ut nå, er hvordan vi kan klare å finne ei dame eller et par på privaten, som er lysten på en erotisk og uforpliktende hyggestund😄 Ikke så enkelt det heller. Prøver å finne ut om der er noen seriøse datingside til dette formål…Men finnes de?!🙈 Anonymkode: 2a851...5ff Prøv kontaktannonsegruppene på Fetlife 😉 Anonymkode: f7e89...096 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august 2021 #13 Del Skrevet 4. august 2021 Alle som bor i Trondheim og området rundt vet at Club4 er et lugubert sted. Innehaver er -med rette - dømt to ganger for hallikvirksomhet. Han har blant annet latt unge narkomane jenter selge seg på klubben på tidlig 2000-tall. Bånnsubb var egentlig en god beskrivelse fra en annen bruker over her. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Del Skrevet 4. august 2021 TS her. Takker for alle svar og innspill. For meg var det det mest praktiske å besøke club4 og ikke andre klubber. Er ikke lett å reise for tiden. Jeg har lest om klubben i Tønsberg og hva som skjedde da politiet kom, det var nok for å sjekke om det var frivillig sex eller om det foregikk prostitusjon. Men de fant ikke noe ulovlig virksomhet utfra det jeg har lest. Kanskje det mest fornuftige er å vente til neste år. Er bare litt utålmodig og ønsker et eventyr siden jeg har levd i et mer eller mindre sexløst ekteskap og vil leve livet nå. Anonymkode: 032db...4a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Del Skrevet 4. august 2021 Cupido.no, SpicyMatch og Lyst-Club er kurante steder å finne erotiske kontakter. Noen får vel til noe inne på Nakenprat også. Anonymkode: 8a348...aa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Del Skrevet 4. august 2021 Alterego666 skrev (23 timer siden): Dette er alt du behøver å vite før du bestemmer deg. Spørsmålet er egentlig: Vil du bidra til forretningene til en menneskehandler? Det her. Fristelsen bør vike. Vil du virkelig opprettholde en business med ufrivillige aktører som tvinges inn i et sånt liv. Hvis du har et moralsk kompass så bruk det. Anonymkode: 0029d...f75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cupido.no, SpicyMatch og Lyst-Club er kurante steder å finne erotiske kontakter. Noen får vel til noe inne på Nakenprat også. Anonymkode: 8a348...aa9 Takker for tips, men problemet mitt er ikke å finne sexpartnere. Ønsker å dra på sexklubb siden det frister å prøve alt det de har i lokalene. Så episoden på Insider der de hadde omvisning på klubben. TS Anonymkode: 032db...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2021 #18 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cupido.no, SpicyMatch og Lyst-Club er kurante steder å finne erotiske kontakter. Noen får vel til noe inne på Nakenprat også. Anonymkode: 8a348...aa9 Etter hva jeg har hørt er det paret bak Lyst-Club som driver Club Fantasy utenfor Tønsberg. Jeg har bekjente med svært finstilt moralsk kompass som har vært der (via Lyst-Club), og de har aldri nevnt noe om prostitusjon. Mitt inntrykk er at dette nærmest er en slags venners-venner-gjeng som springer ut fra cupido, og som har et visst kommersielt tilsnitt, men ikke noe snusk. Jeg presiserer at jeg ikke har noen egenerfaring, så les dette som svogerforskning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. august 2021 #19 Del Skrevet 4. august 2021 Jeg har vært der et par ganger på 90 tallet uten resultat å vise... det eneste minnet jeg har var tom peng pung, og ei forferdelig magesyre av all den sure champagnen. Så jeg kommer aldri til å sette min fot innenfor slike steder igjen🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Del Skrevet 4. august 2021 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Jeg har vært der et par ganger på 90 tallet uten resultat å vise... det eneste minnet jeg har var tom peng pung, og ei forferdelig magesyre av all den sure champagnen. Så jeg kommer aldri til å sette min fot innenfor slike steder igjen🙄 Har du vært på club4? Eller andre plasser? TS Anonymkode: 032db...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå