AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Jeg meldte meg på tinder igjen etter to år, og det første som skjer er at tre bekjente sender meg stjerne. Personlig synes jeg stjernesending er dritkleint, og det er alltid fra noen jeg ikke er interessert i, uten unntak. Sender man en stjerne er det jo nesten garantert at den du sender det til får beskjed om det? Så HVORFOR i huleste tar de (ALLE TRE, wtf) deretter videre kontakt med meg på alle soMe-kanaler når interessen (fra meg) uteblir? Jeg har verken matchet eller gitt fra meg en eneste lyd fordi jeg overhodet ikke er interessert i disse mennene. Klarer de rett og slett ikke å forstå at uteblitt respons på likes og stjerner betyr null interesse eller må de ha de inn med teskje? Blir så IRRRRITERT, og må få det ut før jeg river av meg håret og slår høl i veggen. Slutt å mas liksom. Jeg er så dritt lei at jeg rett og slett ikke klarer å svare dem, og jeg kommer jo til å møte dem i sosiale sammenkomster. Takk for at dere hørte på sinnatalen min. Anonymkode: 3dbfa...9e7 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Er det ikke bedre å si det til dem i stedet for oss? Vi har ikke sendt deg noen stjerner. Anonymkode: eae92...05d 13
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke bedre å si det til dem i stedet for oss? Vi har ikke sendt deg noen stjerner. Anonymkode: eae92...05d Nei Anonymkode: 3dbfa...9e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Jeg driver å river av meg håret nå. En som har prøvd å tvinge seg på meg i ukesvis har i kveld KRANGLET på at jeg skal gå på date med han når jeg sier nei. Jeg har sagt nei 5 ganger men siden han er i felles krets vil jeg ikke være direkte ufin, hver gang jeg har sagt nei har han svart «fordi??». Er ikke mer enn 2 måneder siden sist jeg måtte krangle med en annen som nektet å ta nei for et nei og sa jeg må møte han uansett om jeg ikke vil siden han så gjerne vil se meg. Kjenner jeg klikker nå, forstår deg 100% ts. Også fått stjerner av bekjente men akkurat de har godtatt nei så plages ikke av dem. Anonymkode: 4e94a...aad 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Så la være å være på datesider da vel. Alle er ikke på dateapper, selv om de som er der selv selvfølgelig tror det. Ikke noe problem å treffe folk uten apper altså Anonymkode: 70361...34d 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Slike problemstillinger er jo akkurat hvorfor det er genialt å bare ghoste. Kvitt deg med dem på SoMe og sperr telefonnummeret. Anonymkode: 8c0e7...43c 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Problemet er at du er en feig kvinne. Du må tørre å være direkte og ærlig. Si at du ikke er interessert i dem. Du finner dem ikke attraktive. De har dårlige gener. Anonymkode: 580cb...8fd 7
Stars Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Har du ikke sett sen fine funksjonen til Tinder der du kan blokkere folk fra kontaktlisten din? 😁 4
Gjest TheCatLady Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Si fra og blokker dem om de ikke da gir seg. Mange forstår ikke at manglende respons betyr at man ikke er interessert og fortsetter å mase helt til de får respons.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Det å mase er visst en vanlig feil mange gjør: Quote Hva gjør de fleste menn når de møter en kvinne de virkelig liker - når hun derimot ikke er så veldig interessert? De prøver å få henne til å forandre mening. Problemet er at det nærmest er umulig å forandre på en kvinnes følelser, når det kommer til dette med tiltrekning. Å komme med «logiske og reflekterte» argumenter om hvorfor dere passer sammen, vil bare gjøre det verre. https://www.nettavisen.no/tjenester/dette-gjor-menn-feil/s/12-95-3061747 Anonymkode: e53a7...ae5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 4 hours ago, TheCatLady said: Si fra og blokker dem om de ikke da gir seg. Mange forstår ikke at manglende respons betyr at man ikke er interessert og fortsetter å mase helt til de får respons. Og mange maser enda mer etter et klart og tydelig nei. Anonymkode: 4e94a...aad 2
Gjest TheCatLady Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og mange maser enda mer etter et klart og tydelig nei. Anonymkode: 4e94a...aad Ja, jeg vet det og derfor må man blokkere. Enkelte tar ikke et nei for et nei og slutter ikke før de ikke lenger kan ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Verre andre veien og når de sier de ikke er interessert men fortsetter å mase om å treffes igjen. Anonymkode: 8e93b...d83
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Problemet er at du er en feig kvinne. Du må tørre å være direkte og ærlig. Si at du ikke er interessert i dem. Du finner dem ikke attraktive. De har dårlige gener. Anonymkode: 580cb...8fd Jeg er dritfeig! Men man skulle jo tro at de aller fleste er oppegående nok til å forstå at om jeg velger å ikke respondere på en blå stjerne på tinder, så betyr det at jeg ikke er interessert. Det er virkelig så enkelt å forstå. Om jeg skulle sende en stjerne til en fyr, vel vitende om at han kommer til å få direkte beskjed om dette, for så å ikke få noe match, ville jeg skygget banen. Men det er kanskje enkelt for meg å si som er en feig dame med gode antenner. Anonymkode: 3dbfa...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 20.39): Jeg driver å river av meg håret nå. En som har prøvd å tvinge seg på meg i ukesvis har i kveld KRANGLET på at jeg skal gå på date med han når jeg sier nei. Jeg har sagt nei 5 ganger men siden han er i felles krets vil jeg ikke være direkte ufin, hver gang jeg har sagt nei har han svart «fordi??». Er ikke mer enn 2 måneder siden sist jeg måtte krangle med en annen som nektet å ta nei for et nei og sa jeg må møte han uansett om jeg ikke vil siden han så gjerne vil se meg. Kjenner jeg klikker nå, forstår deg 100% ts. Også fått stjerner av bekjente men akkurat de har godtatt nei så plages ikke av dem. Anonymkode: 4e94a...aad Takk for forståelsen. Så mye unødvendig krangling på grunn av manglende respekt, spør du meg. Stå på ditt! Anonymkode: 3dbfa...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dritfeig! Men man skulle jo tro at de aller fleste er oppegående nok til å forstå at om jeg velger å ikke respondere på en blå stjerne på tinder, så betyr det at jeg ikke er interessert. Det er virkelig så enkelt å forstå. Om jeg skulle sende en stjerne til en fyr, vel vitende om at han kommer til å få direkte beskjed om dette, for så å ikke få noe match, ville jeg skygget banen. Men det er kanskje enkelt for meg å si som er en feig dame med gode antenner. Anonymkode: 3dbfa...9e7 Du er ikke feig, for mange av oss krever det litt å sette grenser siden det er ubehagelig. Det er de som totalt mangler sosiale antenner og føler verden (kvinner) skylder dem noe. Du har respekt for andre mennesker og deres grenser, derfor ville du skygget banen etter avvisning som du sier. 31 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for forståelsen. Så mye unødvendig krangling på grunn av manglende respekt, spør du meg. Stå på ditt! Anonymkode: 3dbfa...9e7 Takk det samme. Fått flere pågående meldinger i dag men har bare gitt opp og sluttet å svare. Om det blir kleint når vi møtes igjen er det ikke på min kappe for å si det slik, det feiler virkelig slike mennesker noe. Anonymkode: 4e94a...aad
Gjest Maxwell Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 (endret) Fordi enkelte er desperate uansett hvilken respons de får tilbake. Endret 4. august 2021 av Maxwell
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Du liker bare chad du Anonymkode: afdf9...a61
Million Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du liker bare chad du Anonymkode: afdf9...a61 Det finnes tusenvis av andre menn og flere nivåer enn den evinnelige "Chad" som dere menn maser om støtt. Man er ikke NØDT TIL som kvinne og like alt av kreti og pleti som prøver seg på sjekkeapper. Endret 5. august 2021 av Million 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå