Anya66 Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Dere som har bestilt fra folk som lager spesielt fine kaker, hva måtte dere betale?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Jeg må betale 1200kr for en kake ala dette, bare tilpasset konfirmanten min. Anonymkode: e0376...b79
Anya66 Skrevet 2. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2021 Det var det jeg betalte for forrige kake, for 4 år siden...hin jeg snakket med nå ville ha 4000,-, det høres litt mye ut? 😅🤔
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Anya66 skrev (2 minutter siden): Det var det jeg betalte for forrige kake, for 4 år siden...hin jeg snakket med nå ville ha 4000,-, det høres litt mye ut? 😅🤔 Ja det hørtes voldsomt ut🙈 jeg får denne til 1200kr i september Anonymkode: e0376...b79
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Jeg bestillte på Baker Hansen. Bløtkake med bilde og pynt kom på 1000 kr. Anonymkode: 6ec15...933
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Kommer litt an på størrelse, innhold (mye dyre ingredienser), hvor mye og hvor forseggjort pynt, kostnad til brett og eske, farger, sprayer, perler osv, samt at man skal tjene noe på alle timene man legger i det. Tar lang tid å lage slike kaker, fort en full arbeidsdag med baking av bunner, laging av kremer, ikke minst pyntlaging, montering… hadde du giddet å jobbe en arbeidsdag gratis fordi ingredienser + utstyr er så dyrt at folk allerede føler de betaler mye for kaken? Når det er sagt synes jeg 4000 virker mye dersom du skal ha en 2 etg (kommer ikke frem av innlegget ditt) ala den AB over la ved bilde av. Nå er den på bildet rimelig amatørmessig utført, ses på trekket, kvaliteten på blomstene osv, men skal du ha en i samme str med tilsvarende pynt i høy kvalitet ville jeg sagt i alle fall 2500. Kommer an på hvor du bestiller fra. Er det foretak må du huske at det skal betales moms osv og. Anonymkode: 85558...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå