AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Jeg vurderer å kjøpe meg Ford mustang match e, er det noen som vet hvordan det er å sove i bilen når man legger ned baksetene? Hvis det er dårlig plass kan jeg heller vurdere tesla x, da får jeg camp mode. Vil helst ha mustang, så hvis noen som har bilen eller kjenskap kan gi meg litt info hadde det vært helt suverent, jeg er 184 cm lang Anonymkode: 25f5b...4a9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Jeg må bare spørre.. hvorfor skal du sove i bilen? Hvorfor ikke telt eller hengekøye? Mer komfortabelt det.. Anonymkode: 69472...964 1
Gjest Saph Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Prøv å søk det opp på YouTube. Folk camper i alle biler for tiden.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Er ikke det enklest bare å prøve? Du bør nå prøvekjøre bilen uansett. Anonymkode: a1a0f...193 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Det er ikke sikkert du trenger Model X. Har hørt mye bra om å sove i Tesla Model 3. Spesielt på vinteren er det veldig bra å sove i elbil ettersom den kan holde deg varm uansett hvor kaldt det blir. Anonymkode: 249c7...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå