AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Vi ligger sammen, og det er det.. Jeg holder lav profil og det er han som tar initiativ til å treffes. Nå har jeg fått følelser for han. Er det noe håp? Hvordan gå frem for å få han til å like mer enn bare kroppen min? Anonymkode: 882d6...6a1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Neppe. Du kan jo spørre, men ville sluttet å ha sex med han. Anonymkode: 463a5...1c7 1
Gjest Henkjønnet Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Hvis du vil at han skal være interessert i noe mer så må du også være noe mer. Hvis du bare sitter på ræva og antar han skal gjøre alt finner han seg en annen som faktisk gidder ta initiativ Du er sikkert en fin person men det er grenser for hvor mye menn gidder jobbe for kvinnfolk. Du viser han også hva en fremtid med deg innebærer. Nemlig at du holder en lav profil og han må dra lasset. Turnoff Men til hans forsvar så får han jo pult så det er litt forståelig at han gidder å ta initiativ. Men sekundet han finner en han vil bli sammen med forsvinner du ut av livet hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå