AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Lang historie kort. Over 10 års ekteskap, jeg er dritt lei av mannen min. Tenner ikke på han lenger, alt han gjør irriterer meg. Vi har tre barn, et hus som sannsynligvis må selges med tap ved skilsmisse, jeg må sannsynligvis på leiemarkedet i en alder av 35 hvis det blir slutt. Tanken på å feire høytider uten barna annenhvert år er også grusom. Hadde nok forlatt han hadde det ikke vært for alt vi har bygt opp sammen. Han har ikke de samme tankene som meg, og mener vi er som skapt for hverandre. Noen som har vært gjennom det samme? Men som fant tilbake til hverandre? Anonymkode: 46898...883 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Vi hadde ikke vært sammen like lenge. Men vi hadde barn sammen + jeg hadde ett fra før. Vi begynte i parterapi, og det gjor at vi fant tilbake til hverandre. Jeg fikk hjelp til å grave frem følelsene som lå gjemt langt inni meg. Det funket i 3 år.. Nå skal vi til på en ny runde. Men jeg er redd for at det nå er forsent. Her jobber han borte 3 uker i slengen, å jeg nyter ukene han er borte. Hele dynamikken i familien er bedre når han er borte 😳 Det kan kansje ha noe med at jeg går konstant å irriterer meg over alt han gjør.. Men prøv parterapi. Det funket for oss første gangen. Anonymkode: b9f0a...666
Lorieen Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Nei, har man først fått avsmak så er det kjørt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Med 3 felles barn er det vel verdt forsøket? 🤷♀️ Anonymkode: 9e7db...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Om huset må selges med tap har du kanskje råd til å kjøpe ut mannen? Anonymkode: 6f74d...e91 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Nei så absolutt ikke. Anonymkode: 3c08c...741
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Nope. Når jeg har fått avsmak for noen blir jeg irritert over at de eksisterer. Anonymkode: 27e33...78c 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Livet er for kort. Anonymkode: ad6d4...c09
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Kjeder seg ja, avsmak nei. Anonymkode: 5c533...c62 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 For meg var det ikke mulig, jeg skilte meg, men vi hadde ikke barn. Dersom det var tilfelle hadde jeg kanskje jobbet litt hardere for å få det Til å funke. DIn man virker som Han vil ha deg enda, er det mulig for dere å gå i parterapi, forsøke å løse dette? Anonymkode: 69fda...8f3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 Har ikke vært gjennom det samme nei, så sånn sett kan jeg ikke si at jeg har vært der og det ordnet seg for oss. Men jeg er interessert i fenomenet og har dermed fulgt med, lyttet og lest enormt mange historier om dette, og det som stadig går igjen er at mannen har hatt mer makt enn kona gjennom hele forholdet, og til slutt brenner hun ut. Med mer makt mener jeg at menn maser mer, tar mer plass, prater mer, gjør mindre, tar i større grad som en selvfølge at han skal få det som han vil osv, så til slutt er hun tom. Det eneste som kan funke, er at mannen øyeblikkelig innretter seg etter henne og at hun tar full kontroll. Med full kontroll mener jeg ikke at hun skal måtte ha overblikket over alt mulig, det har hun typisk fra før, og hun kan godt overlate mye til han. Men at han ikke skal mase, ikke trumfe gjennom sin vilje, osv. At hun skal få - ALVORLIG MYE MER - plass enn hun tidligere har hatt. Anonymkode: ea662...f43 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har vært gjennom det samme? Men som fant tilbake til hverandre? Ja. Men nei. Anonymkode: 0bce6...72d 1
Anjatapinjata Skrevet 2. august 2021 #13 Skrevet 2. august 2021 Ja har vært gjennom det samme. Bare kortere forhold. Men nei, avsmaken forsvinner ikke. Ender bare opp med avsky og hat. Så her er det game over.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 De sier at når man kommer til avsky så er det vanskelig å redde, men du er ikke helt der ennå? Dere bør komme dere til parterapi snarest! barna fortjener at dere prøver alt før du evt gir opp. Og som skilt selv, det er forferdelig å miste så mye tid med barna. Så det er virkelig verdt også for egendel å prøve å få det bra der du er. Men om du ikke klarer det så skal du huske at også barna trenger foreldre som har det bra. Anonymkode: 1506f...33b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 Nei, jeg tror ikke det. Anonymkode: fa16e...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå