AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Hei! Jeg trenger sårt tips før jeg mister vettet helt. I år er det helt ekstremt mye husfluer hos meg og jeg smekker hvertfall 50 stykker hver bidige dag. Det kryr på utsiden av huset også. Naboen er en gård, men det har aldri vært så ille før! Det som er gjort til nå er å ha fremme fluefeller fra felleskjøpet, fluepapir som skiftes ofte og alt av søppel fjernes fortløpende. Nå skal jeg ha avløpsrens i alle avløp i tilfelle de kan ha opprinnelse fra noe sånt. Er det noen som har noen gode råd så blir jeg VELDIG glad for jeg blir helt sprø av situasjonen!! Dette har vart nå i flere uker og jeg orker snart ikke være hjemme lenger... Anonymkode: 7b27a...179 1
Lipyros Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Du kan jo få satt på netting på vinduer slik at du får luftet uten at de kommer inn.. Mener jeg så et tips om å henge opp gjennomsiktige poser med vann (husker ikke hvorfor det hjalp, men gjorde visst det) 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Takk for tips! Jeg lufter veldig lite om dagen for å hindre at de kommer inn, men det kryr allikevell.. Så jeg mistenker at de formerer seg inne i huset også, jeg bare fatter ikke hvor! Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke ut! 🙌 Anonymkode: 7b27a...179
Ti.09 Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Her er også noen tips. Har ikke prøvd det ut selv, men håper de hjelper! 😊 https://veientilhelse.no/6-naturlige-tips-for-a-holde-fluer-unna/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå