AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Dere som har hatt trekant med en ekstra mann. Har dere lyst å fortelle om seansen? Hvordan føltes det? Hvordan startet dere? Ville dere gjort det igjen? Anonymkode: 404c0...1e2 1
KineAnd Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Da jeg endelig fant to menn som ikke var så redd for at penisene deres skulle touche hverandre, var det ganske fantastisk! Vi fant rytmen, kan man vel si. 😅 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Min store fantasi som kanskje ikke blir noe av siden hun jeg er sammen med ikke vil 😕 Vet ikke hvorfor jeg fantaserer om dette, men har hatt en bi-opplevelse i min ungdom som frister til gjentakelse. Utroskap er utelukket. Anonymkode: 3367d...c9d 2
Frank Franke Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Nå er jeg en mann da, men har hatt trekant med et ektepar i 8 år. Forteller deg gjerne om det, men ikke her.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Viktig å tenke igjennom hvilke stillinger man vil benytte før man gjennomfører. Anonymkode: d183c...030
Hunmedham Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Min erfaring: Fantasien er bedre enn virkeligheten. Det blir fort mange armer og ben som skal plasseres, vinkler som må tilpasses osv. Dessuten er det vanskelig å finne to menn som faktisk er helt komfortable med å vise hverandre ståpikkene sine og å ha kroppskontakt i en seksuell setting. Skulle du være så eeeeekstremt heldig at gutta faktisk kan gjøre ting med hverandre underveis også, løser det mye. Men det er jo sjelden. 3
lh45 Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Jeg har vært med på trekant, FMM. Vi gutta er bifile og damen satte pris på at vi lekte med henne og hverandre. Ikke noe analt men runking og suging. Hun ville knulles og koses med av oss begge. Hun var 10 år eldre enn meg og 15 år eldre min venn. Hun var i midten av sekstiårene da dette skjedde og hadde stor glede av dette. Jeg besøkte henne flere ganger siden og vi hadde fin sex til hun var i midten av syttiårene. Hun er desverre ikke blant oss lengere. 😢 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min store fantasi som kanskje ikke blir noe av siden hun jeg er sammen med ikke vil 😕 Vet ikke hvorfor jeg fantaserer om dette, men har hatt en bi-opplevelse i min ungdom som frister til gjentakelse. Utroskap er utelukket. Anonymkode: 3367d...c9d Kan du ikke like gjerne gjøre det slutt? Tror aldri jeg har hørt en historie om en mann som surver over seksuelle ting han ikke får lov til, uten at dama ender opp som lut lei og mister lysten. Ta nå et voksent valg, enten gå helhjertet inn for dama di, eller ta ansvar og bryt opp. Ingenting er mer usexy enn masete menn. Og jo, vi merker det, selv de gangene dere ikke sier det. Dere sitter feks på internett og sutrer i trådene, som her. Det går ut over innstillingen. Anonymkode: 73850...4c5 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 Hunmedham skrev (7 timer siden): Min erfaring: Fantasien er bedre enn virkeligheten. Det blir fort mange armer og ben som skal plasseres, vinkler som må tilpasses osv. Dessuten er det vanskelig å finne to menn som faktisk er helt komfortable med å vise hverandre ståpikkene sine og å ha kroppskontakt i en seksuell setting. Skulle du være så eeeeekstremt heldig at gutta faktisk kan gjøre ting med hverandre underveis også, løser det mye. Men det er jo sjelden. Virkeligheten er så sykt mye bedre enn fantasien. hilsen kvinne Anonymkode: e6c60...f4f 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 Jeg hadde trekant med 2 som var søskenbarn i 2009. Det føltes ikke så veldig "ekte" da, for han ene hadde pikken inni meg mens jeg hadde han andre i munnen. Ikke begge i hver sitt hull det nede. Men det var godt da, og husker ikke noe annet fra det enn det jeg nettopp beskrev nå 😅 Var litt full på den festen ja. Ble med han ene hjem da, og vi var en greie en stund . Kunne gjerne gjort det igjen, også slt jeg ikke fikk prøvd 🤭 Anonymkode: b70e8...8ae 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 Har hatt mange trekanter med to menn. Syns det er gøy og deilig. To velutstyrte menn som syns det er gøy og ikke tar seg selv høytidelig er moro. Har hatt fleste sammen med min mann men også prøvd med to «ukjente». Begge deler er veldig gøy. Anonymkode: b72ad...3f1 4
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 (endret) Jeg har kun vært den ekstra mannen, og jeg vil si det har vært gøy og spennende! Partner og jeg har lenge diskutert dette, og nå som begge er fullvaksinerte tenker jeg diskusjonen vil intensifiseres. Hun tenner på at jeg er bi-nysgjerrig, så her er det gode muligheter for alle! Endret 18. august 2021 av Alterego666
Spikes Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 Hei. Selv er jeg mann og som par har testet dette ved flere anledninger de siste årene . Tar gjerne å deler historien om du/dere ønsker, men da over PM.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 16.39): Dere som har hatt trekant med en ekstra mann. Har dere lyst å fortelle om seansen? Hvordan føltes det? Hvordan startet dere? Ville dere gjort det igjen? Anonymkode: 404c0...1e2 Jeg og kjæresten hadde en ekstra mann i sommer, vi digget det begge to og gjør det gjerne igjen 🙂 Jeg hadde 2 peniser inni samtidig, hahaha Anonymkode: 99831...e35 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde 2 peniser inni samtidig, hahaha Skal man ha «2 peniser inni samtidig hahaha» så bør man være en del eldre enn 14. Og da bør man kanskje også høres sånn ut. Du får dette til å høres ut som noe du ikke hadde noen kontroll over i det hele tatt, og at det var noen andre som fortalte deg at du egentlig hadde det gøy. Har du ingen egne, personlige følelser omkring dette? Anonymkode: 73850...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #16 Skrevet 18. august 2021 Hunmedham skrev (21 timer siden): Min erfaring: Fantasien er bedre enn virkeligheten. Det blir fort mange armer og ben som skal plasseres, vinkler som må tilpasses osv. Dessuten er det vanskelig å finne to menn som faktisk er helt komfortable med å vise hverandre ståpikkene sine og å ha kroppskontakt i en seksuell setting. Skulle du være så eeeeekstremt heldig at gutta faktisk kan gjøre ting med hverandre underveis også, løser det mye. Men det er jo sjelden. Jeg synes det er det minste problemet, føler nesten alle menn er binysgjerrig eller bilight. Vi har iallefall ikke hatt noe problem med å finne menn som gjerne også er borti mannen her og mer til. Anonymkode: 3a3ac...92c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå