AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Mulig jeg kaster meg selv til ulvene, men jeg synes det begynner å bli i overkant mye representasjon av heteroseksualitet i tv-serier og film nå. Jeg synes det er fint at de blir representert i filmer og serier av og til, men trenger vi det virkelig i hver bidige serie og film? Det må jo også være greit om man ikke tar det med, vi vet jo at det er normalt å være hetro. Men likevel må vi se på heterofile som kysser, har sex osv. Det virkelig litt påtatt og kunstig liksom. Må alle ha kjærester i det store og hele? Jeg har vært singel i 30 år, og føler meg faktisk litt truffet av at det er så mye heteroseksualitet på tv. Dette har gått alt for langt. Jeg mister litt respekten for heterofile når det skal trykkes opp i trynet vårt hver dag på tv. Jeg respekterte faktisk heterofile mer før, men nå begynner jeg å miste respekten for alle heterofile i hele verden siden mange film og tv-serier har med sånne. HVORFOR MÅ HETEROFILE TRYKKE SEKSUALITETEN SIN OPPI TRYNET PÅ FOLK?? Anonymkode: a32e6...df4 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Det verste er aller filmer/serier hvor mennene kaster seg over hun pene dama. Som om alle menn bryr seg om damer! Ser mennene på film en kvinne med store bryster blir de helt fra seg i begeistring i stedet for å kommentere at små bryster ville fremhevet genseren mye bedre! Anonymkode: b10ba...b8f 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Det verste er aller filmer/serier hvor mennene kaster seg over hun pene dama. Som om alle menn bryr seg om damer! Ser mennene på film en kvinne med store bryster blir de helt fra seg i begeistring i stedet for å kommentere at små bryster ville fremhevet genseren mye bedre! Anonymkode: b10ba...b8f Dust. Anonymkode: 5a3a5...113
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Siden det overveldende flertallet av folk er heterofile, blir også det meste media produsert av heterofile. Jeg kunne gjerne tenkt meg flere filmer og serier som besto av flere aseksuelle, slik at den klininga og sexinga ikke kom i veier for en god historie. Kan jeg ikke få se en eneste komedie UTEN at noen skal boinke liksom? Blir litt mye når det skjer HVER gang ! Anonymkode: 43866...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Jeg blir kvalm av all heteroknullinga de dytter oppi trynet mitt i hver bidige serie. 🤡 Anonymkode: 50001...95a 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Helt enig TS, heier på at homofile blir bedre representert i filmer og serier, som deg. Det har de gjort seg fortjent til Anonymkode: 9b21f...c13 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Nevn gjerne i fleng de seriene fra de siste årene hvor homoseksuelle ikke er representert. Anonymkode: 24abb...039 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 21.51): Nevn gjerne i fleng de seriene fra de siste årene hvor homoseksuelle ikke er representert. Anonymkode: 24abb...039 Skal man begynne å nevne serier og filmer der homofile ikke er representert blir man sittende her i timesvis. Vil heller utfordre deg til å finne en eneste film eller serie der hovedkarakterene er homofile hvor heteroseksuelle ikke er representert. Lykke til. Du vil ikke finne en eneste en. Anonymkode: 711f5...44f 2
Hårstrikk79 Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vil heller utfordre deg til å finne en eneste film eller serie der hovedkarakterene er homofile hvor heteroseksuelle ikke er representert. Lykke til. Du vil ikke finne en eneste en. Anonymkode: 711f5...44f Det er jo ikke så rart?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal man begynne å nevne serier og filmer der homofile ikke er representert blir man sittende her i timesvis. Vil heller utfordre deg til å finne en eneste film eller serie der hovedkarakterene er homofile hvor heteroseksuelle ikke er representert. Lykke til. Du vil ikke finne en eneste en. Anonymkode: 711f5...44f Ok nevn 5 da, siden du virker å ha stålkontroll bør jo dette kunne gjøres på et par minutter. Anonymkode: 24abb...039
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 21.19): Ok nevn 5 da, siden du virker å ha stålkontroll bør jo dette kunne gjøres på et par minutter. Anonymkode: 24abb...039 Filmer eller serier? Anonymkode: 711f5...44f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Skrevet 15. august 2021 Det er absolutt mangel på homofil representasjon i media, og av det vi har er det mangel på "rettferdig" representasjon. Ofte er det hetereofile som spiller en stereotype av homofile. Jeg syns det kan være morsomt, men det blir ganske mange Jack (Will and Grace) or Cam (Modern Family). Homofile menn blir ofte en "klovn" og noe som skal være morsomt, og lesbiske kvinner blir ofte hun seriøse, butche damen uten humor som er flink til å bygge ting. Jeg er også lei av queer baiting. Vi er ikke interessert i implisert romanse, vi vi ha ekte vare. Jeg er veldig glad for at de kom ut med en ny serie av The L Word, og jeg er glad at de moderniserte den til å passe samfunnet slik det er i dag. Den nye serien har med ulike etnisiteter, den har med transpersoner, den har med en som har en funksjonshemming, den har liksom alt. Alle som vanligvis ikke får en sjanse har fått være med. Anonymkode: 79d16...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå