AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Jeg elsker følelsen av at typen begjærer meg, tanken på hvor kåt han blir av og se på meg, noen ganger kan også jeg typ stå modell for han i forskjellige positurer som for eksempel doggy. Han bruker rett og slett synet av meg til tilfredsstille seg selv. I går ba han meg stille meg i doggy for han ville sprute på rumpa mi. Vanskelig og forklare , men Han runket på en måte penisen mot vulva mens hode teaset meg i åpningen. Den rytmiske dunkingen gjorde meg ubeskrivelig kåt og det endte med at jeg fikk orgasme . Det fikk han også, så han sprutet inn i meg uten og være inni meg. Flere som liker og bli begjært og «brukt» på tilsvarende måte ? K28 Anonymkode: 0e7f1...36d 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Liker ikke alle å bli begjært? Ingen ting er vel deiligere enn å se dypt inn i øynene til noen som er ville av begjær 🤩
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Ja.....det er vel vanlig i forbindelse med sex? Anonymkode: 78a84...cc3 1
so_what Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 (endret) Elder Millennial skrev (2 timer siden): Liker ikke alle å bli begjært? Ingen ting er vel deiligere enn å se dypt inn i øynene til noen som er ville av begjær 🤩 Jo, alle gjør det. Dessverre finnes det kvinner som ikke helt har skjønt dette. edit: Det demrer for meg akkurat nå at det nok er en vesentlig korrelasjon mellom denne gruppen og dem som aldri helt har sett poenget med blowjobs. Endret 2. august 2021 av so_what 2
Gjest ABM Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Dette er jo ikke noe kvinnefenomen...jeg som mann elsker og tanken på en kvinne bare MÅ ha meg..
wandagirl Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Er ikke begjær en ingrediens i oppskriften til deilig sex?😅 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 so_what skrev (16 timer siden): Jo, alle gjør det. Dessverre finnes det kvinner som ikke helt har skjønt dette. edit: Det demrer for meg akkurat nå at det nok er en vesentlig korrelasjon mellom denne gruppen og dem som aldri helt har sett poenget med blowjobs. Enkelte kvinner skjønner ikke en gang at de kan vekke et stort begjær på helt enkle måter. De korrelerer ofte med lite lyst til å bli slikket. Anonymkode: c6b28...e79
Fioljenta Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Jeg elsker å vekke begjæret hans slik du beskriver. Litt positurer, baken litt høyt, riste litt på brystene, smile litt frekt, glemme å ta på klær. Sånne ting. 🤗 Men. Det krevde litt av meg i starten. Jeg var ikke særlig fornøyd med kroppen min og hadde mest lyst til å gjemme den. Men han tenner på kroppen min, så hvorfor ikke? Nå har jeg også lært meg å akseptere hele meg. Så nå gjør jeg det med selvsikkerhet. 💜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå