AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Jeg mottok skattemeldingen 7. april å sendte den inn igjen samme dag med bare 1 endring. Jeg kjenner flere som har fått pengene, men her sitter jeg å venter enda. 🤷🏼♀️ Anonymkode: dbc88...ef8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Ja. Det er alltid noen som ikke får utbetalt før i oktober-november. Men hvorfor behovet for å skrive om det? https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalender/ Anonymkode: f789c...136
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Har du mottatt skatteoppgjøret også? Eller kun skattemeldingen? Anonymkode: 5ee37...681
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Det er alltid noen som ikke får utbetalt før i oktober-november. Men hvorfor behovet for å skrive om det? https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalender/ Anonymkode: f789c...136 Hvorfor jeg spør?? Fordi jeg lurte på det. Anonymkode: dbc88...ef8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du mottatt skatteoppgjøret også? Eller kun skattemeldingen? Anonymkode: 5ee37...681 Kun skattemeldingen. Anonymkode: dbc88...ef8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor jeg spør?? Fordi jeg lurte på det. Anonymkode: dbc88...ef8 Ah, okei. Jeg tenkte at dette var noe alle visst og om man lurte på det så ville man bruke 30 sekunder på google for å finne det ut. Trodde du bare ville snakke om det og det skjønte jeg ikke grunnen til. Anonymkode: f789c...136
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun skattemeldingen. Anonymkode: dbc88...ef8 Du mottar pengene etter du har mottatt skatteoppgjøret. Det er dette som er "endelig" vedrørende skatten. Da pleier det bare å gå et par dager til utbetalingen kommer på konto. Anonymkode: 5ee37...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå