Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før sommeren skaffet jeg meg fast deltidsjobb for alle 3 studieår. Kom ikke inn på studie, og sa dermed til den jobben at jeg blir mye mer tilgjengelig enn jeg trodde. Men nå er det ledige studieplasser på samme studie bare deltid. Men dette krever 40% ansettelse i relevant sektor for å få plass. Har nå søkt jobber og blitt kalt inn på intervju for det.

men hva gjlr jeg hvis jeg får den jobben som hører til studiet? Da kan heg ikke jobbe i den butikken jeg i utganspubktet skulle, og har allerede forpliktet meg til massevis av vakter. Har 2 ukers oppsigelse men føler meg så stygg som dro på opplæring og alt for å så si opp. Men ingenting er jo sikkert ennå må først få svar på søknaden og få en stilling

what to do? Si ifra til sjef om situasjonen? Eller vente til jeg vet med sikkerhet?

Anonymkode: d6370...e81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier opp. Jobben tenker på seg og du på deg. De hadde sagt deg opp på flekken om det var de som evt måtte nedbemanner. 

Jeg måtte gjøre det samme en gang, det gikk helt fint:)

Anonymkode: 2baba...8be

AnonymBruker
Skrevet

Vent til du vet med sikkerhet, så sier du opp. 

Anonymkode: 48552...172

AnonymBruker
Skrevet

Dette er sånn som skjer og som jobben er vant til - du sier opp hvis du får en bedre/mer relevant jobb.

Anonymkode: 738c6...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...