AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Del Skrevet 2. august 2021 Toppes med litt ost. Anonymkode: 8ac7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Del Skrevet 2. august 2021 Til middag, nei. Til frokost, ja da hadde jeg blitt temmelig mett 🤣 Eller er det ikke noe annet tilbehør til? Anonymkode: 5beab...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 2. august 2021 #3 Del Skrevet 2. august 2021 Nei. Syns det bør være såpass. Hvis jeg ikke har mye tilbehør da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg bruker ca fem egg når jeg lager til meg og samboer. Men da har jeg i tillegg mye annet fyll. Om det kun er egg og ost syns jeg ikke fire egg er så mye. Anonymkode: 3fee7...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg pleier å bruke to egg, til meg. Er dame med ikke så høyt aktivitetsnivå. Hvis du trener mye, er kanskje fire egg ok? Anonymkode: cac2a...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Del Skrevet 2. august 2021 Alder, kjønn, aktivitetsnivå og til hvilket måltid? Anonymkode: 478b3...36b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg bruker to-tre egg når jeg lager bare til meg. Men bruker en del grønnsaker - f.eks løk, paprika, skinke og ost. Anonymkode: 8dc98...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Til middag, nei. Til frokost, ja da hadde jeg blitt temmelig mett 🤣 Eller er det ikke noe annet tilbehør til? Anonymkode: 5beab...779 Tenker som middag, ja. Vurderer å slenge på chorizo eller pepperoni. Skinke er ikke favoritten. Det som vil være i omeletten er paprika, vårløk og hvitløk. Forslag til noe annet? Anonymkode: 8ac7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 2. august 2021 #9 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg er voksen mann, og syntes det er for mange.. Jeg bruker kun to, og putter da på ost og skinke fex, og på toast.., syntes det holder jeg ihvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alder, kjønn, aktivitetsnivå og til hvilket måltid? Anonymkode: 478b3...36b Kvinne, midten av 20-årene, regelmessig mosjon og noe aktiv jobb, svært overvektig, middag. Anonymkode: 8ac7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #11 Del Skrevet 2. august 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Jeg er voksen mann, og syntes det er for mange.. Jeg bruker kun to, og putter da på ost og skinke fex, og på toast.., syntes det holder jeg ihvertfall Jeg bruker ikke brød til og minimalt med kjøtt om jeg skal inkludere det. Anonymkode: 8ac7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #12 Del Skrevet 2. august 2021 Umulig å svare på. Jeg er kvinne, 40, 160 cm og 53 kilo, høyt aktivitetsnivå. Det hadde ikke vært for mye til meg. Anonymkode: aacd1...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 2. august 2021 #13 Del Skrevet 2. august 2021 Nei, jeg bruker alltid 4 selv. Enten kun 4 egg som eggerøre til frokost, eller med grønnsaker og noe kjøtt som omelett til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #14 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg pleide å bruke 3 egg til lunsj, men da var det kun egg, en skvett melk, og krydder på. Det var når jeg trente og var aktiv. Anonymkode: 685d0...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #15 Del Skrevet 2. august 2021 I omelett bruker jeg f.eks paprika, løk, spinat, sjamingjong, tomat, fetaost, potet.. Man kan igrunnen bruke alt. Anonymkode: 3fee7...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Del Skrevet 3. august 2021 Med ost blir det ca 400 kalorier. Ok som middag. Hadde kun tatt to egg hvis det var til frokost eller lunsj. Om problemet er at den blir tynn med få egg, så kan du heller lage i muffinsform. Et egg per, ha i feks ost, skinke og paprika. Anonymkode: fdd4f...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #17 Del Skrevet 3. august 2021 Kommer vel også an på hvor store eggene er. De største jeg kjøper er jo dobbelt så store som de små. Jeg lager uansett på 2-3 egg avhengig av størrelsen. Med en del grønnsaker og annet fyll, men ikke brød Skiller forøvrig ikke mellom frokost, lunsj og middag. Er det ikke veldig uheldig å putte i seg mye ekstra til et av dagens måltid, i stedet for å bare spise jevnt? Anonymkode: 09179...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 3. august 2021 #18 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg bruker 2 egg i omelett - da blir jeg passe mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #19 Del Skrevet 3. august 2021 Det kommer an på hva slags måltid det er, ja. Og hva slags tilbehør du skal ha. Jeg ser du skriver middag - da er det ikke for mye. Og så kommer det an på hva slags type omelett det er. I f.eks. bondeomelett har man jo ofte i andre ting enn bare egg. Eksempler kan være purre, skinke, bacon, tomat, paprika osv. Anonymkode: d9760...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå