AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Utenom manglende mens og feks kvalme, hvor tidlig har dere kjennt tegn på graviditet og hvilke tegn var det ? Anonymkode: b88e5...270
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 En uke etter eggløsning mistet jeg lysten på kaffe. Anonymkode: f65a1...7db 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): En uke etter eggløsning mistet jeg lysten på kaffe. Anonymkode: f65a1...7db Haha akkurat samme som meg! Som en bryter som ble skrudd av 😅 Anonymkode: b99e6...c4f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Mistenkte jeg var gravid ca. en uke før mensen egentlig skulle komme fordi jeg hadde så vondt i puppene, på en litt annen måte enn det som er vanlig for meg før mensen. Viste seg at jeg hadde rett, graviditetstesten viste to streker. Nå er jeg i uke 7 og har fortsatt like vondt i puppene 😅 Anonymkode: 929f5...ef5
Gjest 123 eller noe Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Jeg tror jeg var 8dpo eller noe, da jeg satt ganske henslengt og skjevt i sofaen, og nøys da det plutselig reiv nederst i magen. Tenkte at "pøh, det der er sikkert bare nok et luresymptom, mensen kommer neste uke uansett" men jeg hadde ikke kjent dette de andre gangene før, og dette har jeg kjent ofte etter positiv test som ligamentsmerter... så det kan være tilfeldig eller ikke. Det var veldig tidlig da Ellers ikke noe annet enn sultfølelse fra uke 4, og ekstrem kvalme fra uke 6-11.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Første gang jeg var gravid fikk jeg veldig ømme pupper dagene før mensen. (Har ofte ømme pupper mellom eggløsning og mens, men det gir seg vanligvis før mensen kommer.) Neste gang merket jeg absolutt ingenting før uteblitt mens (og var sikker på at jeg ikke var blitt gravid, for puppene var jo ikke det grann ømme). Tror de fleste sånne tidligsymptomer ikke er til å stole på, da det er samme hormonet (progesteron) som dominerer etter eggløsning uavhengig av om man har blitt gravid. Når egget har festet seg og begynt å produsere hcg er det mulig å kjenne på "ekte" graviditetssymptomer. Anonymkode: 87937...34f 1
GulSitron Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 En ukes tid etter eggløsning. Katten ble plutselig veldig mammadalt. Også smakte plutselig favoritt vinen min skikkelig ekkelt og jeg ble skikkelig kvalm av de to slurkene jeg tok.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Sovnet 18:30 og våknet 06:30. 5 dager før positiv test. Da begynte de rundt meg å mistenke noe. Anonymkode: f65a1...7db
Kanskjekanskje Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Merket ingenting annet enn at jeg hadde mye mindre utflod enn jeg pleier etter eggløsning og at jeg hele tiden var sykt trøtt 😅
Isabel94 Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Jeg føler jeg hadde ganske mange tegn før menstruasjonen uteble. Det var som at jeg visste jeg var gravid før jeg tok testen når mensen ikke kom. Dette er tegnene jeg opplevde: - Trøtt - Mer svett på trening, og mer sliten (tror dette er et tegn da jeg var på gruppetimer jeg regelmessig har gått på) - Metallsmak i munnen i rundt en uke/halvannen - Ømme bryst - Litt før forventet menstruasjon fikk jeg kramper/magesmerter i nedre del av magen, som gjorde at jeg tenkte at nå kommer mensen snart, men det var kraftigere enn jeg pleier å ha. Tror ikke man skal lete etter tegn og få «falske forhåpninger», men kjenner du kroppen godt vil du nok merke at det er noe på gang 💕
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #11 Skrevet 3. august 2021 Jeg har aldri hatt så sterke tegn (kvalme, trøtthet, uggen, ømme pupper osv) som de gangene jeg IKKE var gravid 😅 Ved graviditet har jeg merket lite egentlig. Litt mer trøtt og noe ømhet, men ikke noe påfallende. Anonymkode: cf3e4...0ae
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 13.05): Utenom manglende mens og feks kvalme, hvor tidlig har dere kjennt tegn på graviditet og hvilke tegn var det ? Anonymkode: b88e5...270 Konstant sulten og tett i nesa Anonymkode: 1b69a...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå