Gå til innhold

Til deg som liker Burger King (Ikke dere andre som hater det og aldri spiser der, nei!^_^)

Anbefalte innlegg

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Hvem har smakt denne?

BUKI0059_Web_Produktbilde_GG_500x540_Dou

Var den god, og var den hot, eller bare rart med avocado på hamburgeren? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har smakt den og synes den var ok-ish. Jeg synes det ble litt kvalmende med litt mye aioli og ble litt rart med avocadokremen.

Anonymkode: 9dae1...7c0

• Liker 2
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ok takk for svar. Det går kanskje an å gi de beskjed om å ikke ta for mye av det gode på? Jeg føler for å spise noe litt rart i dag, bestiller alltid xlong chili cheese når jeg går der, men nå har jeg kjørt forbi det reklameskiltet så mange ganger at jeg lurer på å slå til! :) 

Skrevet

Det så godt ut. Hva heter den burgeren? Nå fikk jeg lyst på hamburger😆

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er den beste burgeren dems, men ikke vær redd for å få for mye guacamole på for det er det minimalt av. Det er så vidt et lag på mengde med smør på en skive. Spist den flere steder, og det var slik hos alle.

Men alikevel god 👍

Anonymkode: f3844...cdd

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Sorry jeg glemte visst å legge til navnet på den i farta 😄 Det er Burgerkings Hot Avocado, tror det er gourmet serien! Ja har også kjempelyst på hamburger i dag! Enten blir det den, ellers blir det en vanlig frossen med innlagt ost, med grønn salat, agurkskiver, selskapsdressing på toppen, med potetsalat blandet med reaper chili saus i bunnen :spise: Den vet jeg er safe iallfall, men den er ganske standard.. den  til BK høres så rar men god ut :)

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er den beste burgeren dems, men ikke vær redd for å få for mye guacamole på for det er det minimalt av. Det er så vidt et lag på mengde med smør på en skive. Spist den flere steder, og det var slik hos alle.

Men alikevel god 👍

Anonymkode: f3844...cdd

Det høres lovende ut! Jeg kan heller lage hjemmeburger i morgen. Det er jo fortsatt sommerferie og lov med litt sånn mat disse dagene^^ 

AnonymBruker
Skrevet

Gourmetserien er god, ja. Og bestill gjerne en alkoholfri øl de har der i samme slengen. Tror det er den beste alkoholfrie varianten jeg har smakt noen gang! :)

Anonymkode: d6832...3ee

Gjest 123 eller noe
Skrevet (endret)

Jeg synes den ble litt overkill, kommer til å gå tilbake til xtralongchilicheese igjen neste gang, den er både sterk og god ^^

Spiste 3/4 da :)

Endret av 123 eller noe
AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (9 timer siden):

Hvem har smakt denne?

Har ikke smakt. Har aldri satt min fot på burger king :fy_fy:

Anonymkode: a1084...7f4

Skrevet

Jeg har ikke smakt, men 15-åringen min liker den!

AnonymBruker
Skrevet

Dæven siiiiiiiiiikle

... ble sulten midt på natta haha

Anonymkode: ac654...df3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så kjempegod ut! 

Anonymkode: 3970d...e39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er ikke dette tråden for deg. 

Anonymkode: d422d...2cd

• Liker 16
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Innlegget var jo spesifisert i overskriften IKKE rettet mot deg da, så den der kunne du spart tid og krefter på 😄

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ja hvis dere liker guacamole og aioli er den god, men følte det smuldret veldig fort opp siden det var en så fuktig blanding av ingredienser. Måtte skrape av halvparten av aiolien som ei annen her nevnte det var mye av også. Men jeg er glad jeg prøvde den :) Er fortsatt chili cheesen jeg drømmer om på natta. Jeg ELSKER jalapenos på min hamburger ❤️ 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

🤣🤣🤣 ikke jeg heller, etter at de sluttet med fedon burgern 

Skrevet
skruttveig skrev (På 2021-8-2 den 13.15):

Hvem har smakt denne?

Mannen smakte den og kom hjem og fortalte meg om den faktisk 😂

Guacamolen var unødvendig. Burgerkjøttet var veldig tørt. Kan ha vært uheldig med at den var stekt for lenge, men det har aldri skjedd før. Konklusjonen var at han ikke kom til å kjøpe den igjen. 

Skrevet

Min Burger King favoritt er Tasty Truffle Beef. Nytes med Oreo-milkshake. :arwen:

Skrevet

Ikke prøvd og siden jeg ikke er spesielt glad i guacamole så kommer jeg nok ikke til å prøve den heller. Jeg er traust og kjedelig og holder meg til gode gamle Whopper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...