Gå til innhold

Dama mi blir dramatisk når hun drikker?!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun klarer rett og slett ikke oppføre seg når hun får i seg alkohol. Hun løper rundt, og hyler og gråter. Forrige uke var jeg ute med noen kompiser, og jeg tok med dama mi. Kvelden endte med at jeg måtte løpe etter hun fordi hun ville hoppe ut av et stup. Og hvorfor hun ville det??? Det var fordi et tidligere hook hilste på meg, og sa hei. Derfor. Jeg orker ikke å ha henne med på byen når hun oppfører seg slik.
Hvis hun ikke liker noe jeg gjør, så burde hun si det. Jeg har prata med hun om dette så mange ganger, og hun forstår enda ikke at jeg blir lei meg når hun holder på slik. Vi krangler alltid når det er alkohol involvert, og hun klarer ikke å beherske seg selv på alkohol. Noen tips til hva jeg burde gjøre???

Anonymkode: fb17d...f9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere burde slutte å drikke alkohol 

Anonymkode: b4742...bca

• Liker 17
Skrevet

Sett deg ned og snakk med henne en siste gang. Forsøk å holde deg til fakta, samtidig som du forteller henne hva dette gjør med dine følelser. Hva med å inngå en avtale om å være edru på fest og på byen framover? 

• Liker 3
Skrevet

Slutte å drikke sammen eller droppe forholdet.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere burde slutte å drikke alkohol 

Jeg drikker sjeldent siden jeg blir dårlig av det. Når hun drikker, og jeg spør om hun kan la være, så bryr hun seg ikke. Det er så irriterende. Det skjer alltid rundt folk også. Kleint at alle skal se det

• Liker 1
Gjest DramaTheLama
Skrevet

For meg hadde det vært uaktuelt. Jeg hadde forlatt henne når hun begynner sånn. La henne hyle alene. Hopper hun så er det hennes valg.

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (1 minutt siden):

Sett deg ned og snakk med henne en siste gang. Forsøk å holde deg til fakta, samtidig som du forteller henne hva dette gjør med dine følelser. Hva med å inngå en avtale om å være edru på fest og på byen framover? 

Jeg har tatt den praten meg hun 5 ganger siden sist uke. Og jeg får høre det samme hver gang «dette har vi prata om før og denne saken er vi ferdig med». Blir helt oppgitt, fordi jeg er veldig saklig når jeg snakker med hun. Jeg holder meg alltid til saken,  og hva jeg følte der og da. Og da sier hun «du føler så mye»

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har tatt den praten meg hun 5 ganger siden sist uke. Og jeg får høre det samme hver gang «dette har vi prata om før og denne saken er vi ferdig med». Blir helt oppgitt, fordi jeg er veldig saklig når jeg snakker med hun. Jeg holder meg alltid til saken,  og hva jeg følte der og da. Og da sier hun «du føler så mye»

Dere er ikke kompatible.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg drikker sjeldent siden jeg blir dårlig av det. Når hun drikker, og jeg spør om hun kan la være, så bryr hun seg ikke. Det er så irriterende. Det skjer alltid rundt folk også. Kleint at alle skal se det

Jeg hadde sagt at hun fikk velge mellom meg eller festing. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ville kuttet ut alt av hard alkohol, sprit - brennevin etc. jeg var ganske lik din kjæreste når jeg var yngre, fordi jeg drakk sprit. Be hun å holde seg til en type alkohol og pass på at hun drikker (masse) vann i løpet av kvelden. 

Anonymkode: 8f271...142

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt at hun fikk velge mellom meg eller festing. 

Vil prøve å komme til en løsning før jeg gir henne et ultimatum. Men jeg blir helt oppriktig lei meg, og det betyr ikke noe for hun når jeg sier det 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få spørre om hva dere drikker? Kjenner mange som ikke tåler sprit eller vin, meg selv inkludert. Hvis dette er tilfelle så anbefaler jeg at hun holder seg til noe hun TÅLER og selvfølgelig normale mengder. Hvis det er all alkohol generelt så bør hun ikke drikke i det hele tatt.

Tar hun seg ikke sammen så må du nesten revurdere hele forholdet. Jeg hadde ikke orket dette.

Anonymkode: b3dba...3b5

• Liker 6
Skrevet

Vil prøve å komme til en løsning før jeg gir henne et ultimatum. Men jeg blir helt oppriktig lei meg, og det betyr ikke noe for hun når jeg sier det 

Men du HAR prøvd å komme til en løsning.

Hva har endret seg nå siden du tror svaret er annerledes?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville kuttet ut alt av hard alkohol, sprit - brennevin etc. jeg var ganske lik din kjæreste når jeg var yngre, fordi jeg drakk sprit. Be hun å holde seg til en type alkohol og pass på at hun drikker (masse) vann i løpet av kvelden. 

Ja men det er faktisk litt irriterende og løpe et etter dama si. Synes hun selv burde ta det ansvaret. Hva om jeg ikke er der, eller ikke kan passe på hun? Hvorfor gjør hun ikke disse tingene selv 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

... jeg blir helt oppriktig lei meg, og det betyr ikke noe for hun når jeg sier det 

Dette er jo det verste. Du må jo være sammen med noen som kan møte dine følelser. 

• Liker 7
Skrevet

Folk som skal lage drama når de drikker er så totalt uappetittelig som det går an. 
De tåler ikke alkohol rett og slett, og i tillegg så er de så fulle av uforløste problemer og styr at det bare eksploderer når de får en promille innabords. 
Det er bare å sette et krav om at det er slutt på alkohol inntil hun har fått hjelp av psykolog og eller tar grep om problemene sine. 
Hvis ikke det skjer så er det kroken på døra. 
Det må være en konsekvens for sånne mennesker, ellers så forandrer de seg aldri. 
De greier å ta knekken på forholdet før eller siden med en sånn oppførsel. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få spørre om hva dere drikker? Kjenner mange som ikke tåler sprit eller vin, meg selv inkludert. Hvis dette er tilfelle så anbefaler jeg at hun holder seg til noe hun TÅLER og selvfølgelig normale mengder. Hvis det er all alkohol generelt så bør hun ikke drikke i det hele tatt.

Tar hun seg ikke sammen så må du nesten revurdere hele forholdet. Jeg hadde ikke orket dette.

Anonymkode: b3dba...3b5

All alkohol generelt. Men jo fortere hun blir full, jo verre er kvelden for min del. Så jeg vil tro at vin og vodka er problemet her

AnonymBruker
Skrevet

Ja men det er faktisk litt irriterende og løpe et etter dama si. Synes hun selv burde ta det ansvaret. Hva om jeg ikke er der, eller ikke kan passe på hun? Hvorfor gjør hun ikke disse tingene selv 

Ja, absolutt!! Ville bare ikke spurt hun om å bli med ut.. mulig hun skjønner det da. Hvordan hun er når du ikke er med henne er faktisk ikke dit problem. Men jeg kjenner meg veldig igjen i det. Mulig hun har noen traumer som kommer opp når hun er full - ingen unnskyldning selvsagt. Du kan jo si at hvis hun skal bli med ut , så må hun holde seg til en alkohol sort og masse vann.: hvis ikke drar dere hjem - og det med en gang. Kanskje du kan filme henne? Så hun ser hvordan hun oppfører seg? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun er ferdig med å prate om det. Da er det opp til deg å bestemme deg for om du ønsker å leve med dette videre eller om det er på tide å avslutte forholdet. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (7 minutter siden):

Men du HAR prøvd å komme til en løsning.

Hva har endret seg nå siden du tror svaret er annerledes?

Jeg skal si at jeg må vurdere forholdet hvis det fortsetter slik. Siden det tar veldig på meg når jeg må løpe etter hun på byen osv. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...