Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har greie på astrologi som kan svare? Jeg skorpion kvinne, blir ofte tiltrukket av løver når det gjelder vennskap, jeg må bare bli kjent med de og dette er også før jeg vet de er født i løvene.  Noen som vet grunnen?

Anonymkode: e6ed1...2b4

Videoannonse
Annonse
Gjest Trøst
Skrevet (endret)

Fisken, krepsen og skorpionen vil i utgangspunktet ikke tiltrekkes så lett av løven ettersom den brøler høyt og krever mye plass. Men det kan gi mening at løven tiltrekkes litt av vanntegn, for den søker anerkjennelse og bekreftelse, også fra hvem som helst. Fisken og krepsen er generøs når det kommer til ros, skorpionen derimot vil ikke gi for mye av seg selv med en gang. Min tolkning er at krepsen er den naive og skorpionen er den mistenksomme, av vanntegnene, og fisken svømmer mellom. 

Grunnen kan være at du er på banelengde med løven. Dere begge er intense og lidenskapelige, og jeg ser for meg at på det dypere plan kan det oppstå fyrverkeri. Ser også for meg at løven og skorpionen er de som krangler sammen på fest, men som finner hverandre i det private rom. Skorpionen vil nok lene seg på løven for støtte og omsorg, mens løven vil bli sett på en ny måte av skorpionen. Som skorpion er du forståelsesfull, og du ser forbi arrogansen til løven, du skjønner at det er noe mer til dem enn et stort ego og oppmerksomhetsbehov. 

Jeg styrer unna mannlige løver, de er for brutale. Har til gode å møte en mannlig løve jeg liker. Men kvinnelige løver kan jeg like. Det kan bli slitsomt med jaget etter bekreftelse, jeg føler noen ganger at uansett hva jeg sier eller gjør, så er det ikke bra nok for dem. Men våre ulikheter kan utfylles og vi lærer av hverandre. Jeg lar meg inspirere av selvsikkerheten deres, de kan hjelpe meg å puste over vann. 

Endret av Trøst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...