Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen du følte deg fysisk tiltrukket av avviste deg fordi h*n sa h*n ikke var fysisk tiltrukket av deg. Hvordan hadde du følt deg? Stygg?

Anonymkode: f0705...9ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vel lurt på hvorfor han mente at det var nødvendig å informere meg om at han ikke var fysisk tiltrukket. Et nei hadde holdt i lange baner for meg.

Anonymkode: 58e12...470

• Liker 8
Gjest padawan
Skrevet

jeg hadde egentlig ikke brydd meg noe særlig. Smaken er som smaken. 

AnonymBruker
Skrevet

Det har jo skjedd meg men jeg kunne aldri sagt det rett ut. Da hadde jeg sagt at følelsene har dukket opp. Men trenger ikke være så ærlig og såre folk med vilje.

Anonymkode: 84036...85b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis fått såpass bra selvfølelse med årene at jeg fint takler en avvisning. Har full forståelse for at ikke alle mennesker i verden er tiltrukket av meg, det betyr overhodet ikke at jeg er stygg. Det betyr kun at denne ene personen er tiltrukket av noe som jeg ikke helt treffer.

Anonymkode: 53dcd...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en ærlig sak. Du er ikke stygg bare fordi én mann ikke er fysisk tiltrukket av deg. Om tjue menn sier det samme kan du begynne å tenke på neseoperasjon 😂

Anonymkode: 6dcba...26e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er en ærlig sak. Du er ikke stygg bare fordi én mann ikke er fysisk tiltrukket av deg. Om tjue menn sier det samme kan du begynne å tenke på neseoperasjon 😂

Anonymkode: 6dcba...26e

Så jeg er incel?

Anonymkode: c66be...379

AnonymBruker
Skrevet

De fleste tåler å bli avvist pga utseende. De færreste tåler å alltid bli avvist av alle pga utseende.

Vi er ikke så ulike egentlig. De som går rundt med høy selvtillit er jo ikke de som ikke har bra nok utseende for noen. De evner nok ikke å forstå hvordan det føles.

Anonymkode: 5d354...d66

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde vel lurt på hvorfor han mente at det var nødvendig å informere meg om at han ikke var fysisk tiltrukket. Et nei hadde holdt i lange baner for meg.

Anonymkode: 58e12...470

Samme her. Et nei holder i lange baner, enten man avviser eller blir avvist :P 

Endret av Blått
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Folk er forskjellig, smaken også😊 

Endret av Tusj
Gjest venom31
Skrevet

Det har skjedd meg såpass mange ganger at jeg reagerer ikke lenger. Man blir vant til det.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at han trengte sterkere briller 😂

Anonymkode: 7016e...9e5

Skrevet

Den var rar. Slik jeg har opplevd menn så vil de ikke være kjæreste fordi jeg sikkert ikke er bra nok, men å ha sex har de ikke noe problem med og jeg er ikke noe fruktfat så aldri opplevd at en mann ikke har tent på den kroppen jeg har da.. så den syns jeg var veldig rar. Ja jeg hadde nok følt meg jævlig stygg hvis en mann sa til meg at han avviste meg for at han ikke følte seg fysisk tiltrukket. Jeg har blitt avvist på kjæreste fronten men godtatt til sex av samme person over laaaang tid. Han der må du bare komme deg langt unna og finn en som ikke er så opptatt av kropp som han der tydeligvis er. Han vi kanskje bare være platonisk venn da eller??? 

Skrevet

Det spørs. Bryr meg ikke om folk jeg er mildt interessert i avviser meg. Men å bli avvist på den måten av en jeg var skikkelig forelsket i, var KJEMPEVONDT.

• Liker 2
Skrevet
Jacuzzi skrev (42 minutter siden):

Det spørs. Bryr meg ikke om folk jeg er mildt interessert i avviser meg. Men å bli avvist på den måten av en jeg var skikkelig forelsket i, var KJEMPEVONDT.

Ja det er jeg enig i. Kommer an på av hvem. 

Skrevet (endret)
Jacuzzi skrev (2 timer siden):

Samme her. Men nå, mange år senere, er det muligens noe av det beste som har skjedd meg. For å si det sånn.

Eller, enda bedre er nok alle avslagene jeg fikk på jobbsøknader og -intervjuer da jeg gikk arbeidsledig. For alt jeg vet hadde jeg kanskje vært miserabel i en av disse drittjobbene i dag, eller på ny arbeidsledig som følge av pandemi. Isteden befinner jeg meg i en slags limbo der jeg er i ferd med å huke av alle ambisjonene jeg har strebet etter hele mitt voksne liv, og er mer stresset over hva jeg skal finne på å strekke meg etter videre i livet. Det er ganske uvant og rett og slett litt skummelt å skulle leve uten å ha klart for meg hva neste målsetting er. First world problems, I guess.

Det er nok ikke bare sunt for alle å oppleve avvisning og nederlag iblant, men kan noen ganger også være en direkte velsignelse i retrospekt. Et nederlag i dag kan være ditt livs største seier noen år inn i fremtiden.

Endret av so_what
  • Liker 2
Skrevet
so_what skrev (1 time siden):

Samme her. Men nå, mange år senere, er det muligens noe av det beste som har skjedd meg. For å si det sånn.

Eller, enda bedre er nok alle avslagene jeg fikk på jobbsøknader og -intervjuer da jeg gikk arbeidsledig. For alt jeg vet hadde jeg kanskje vært miserabel i en av disse drittjobbene i dag, eller på ny arbeidsledig som følge av pandemi. Isteden befinner jeg meg i en slags limbo der jeg er i ferd med å huke av alle ambisjonene jeg har strebet etter hele mitt voksne liv, og er mer stresset over hva jeg skal finne på å strekke meg etter videre i livet. Det er ganske uvant og rett og slett litt skummelt å skulle leve uten å ha klart for meg hva neste målsetting er. First world problems, I guess.

Det er nok ikke bare sunt for alle å oppleve avvisning og nederlag iblant, men kan noen ganger også være en direkte velsignelse i retrospekt. Et nederlag i dag kan være ditt livs største seier noen år inn i fremtiden.

Takk for oppmuntringen :) 

Er selv 33 år og fortsatt jomfru, så jeg er blitt godt vant til avvisning etter hvert. Krysser fingrene for at alle avvisningene senere skal kunne tolkes som velsignelser. Foreløpig kjennes det bare som drepen for selvtilliten. 

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (4 timer siden):

Den var rar. Slik jeg har opplevd menn så vil de ikke være kjæreste fordi jeg sikkert ikke er bra nok, men å ha sex har de ikke noe problem med og jeg er ikke noe fruktfat så aldri opplevd at en mann ikke har tent på den kroppen jeg har da.. så den syns jeg var veldig rar. Ja jeg hadde nok følt meg jævlig stygg hvis en mann sa til meg at han avviste meg for at han ikke følte seg fysisk tiltrukket. Jeg har blitt avvist på kjæreste fronten men godtatt til sex av samme person over laaaang tid. Han der må du bare komme deg langt unna og finn en som ikke er så opptatt av kropp som han der tydeligvis er. Han vi kanskje bare være platonisk venn da eller??? 

Ja, det stemmer. Vil kun være venner, liker meg visst veldig godt og vil ikke ødelegge det vi har.

TS

Anonymkode: f0705...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...