AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Hei. Jeg skal endelig legge nytt gulv. Jeg bygde nytt hus for 5 år siden, og la parkett. Aldri mer parkett. Gulvet har blitt så gult 😤 Det er til å bli sprø av. Har nå bestemt meg for å legge laminatgulv, en longplank. Hvilket laminatgulv anbefaler du? Takk på forhånd. Anonymkode: 5514a...3a3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Enig i å velge laminatgulv. Jeg drømmer om det samme… Anonymkode: 82247...f1a
Strange Doll Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Vi har lagt pergo sitt gulv i hele huset, veldig fornøyd med det. Slitesterkt og mange fine nyanser å velge i
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Har Berry Alloc Glorious Jazz XXL og er dritfornøyd. Anonymkode: 23991...bbd
Ulrikke Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Vi la Berry Alloc laminat for to år siden. Har to hunder og generelt mye trafikk. Gulvet er like fint, lett å rengjøre, og var lett å legge.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Vi skal snart legge berry alloc, har hørt mye positivt om dette gulvet😄 Anonymkode: 57945...29d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 jeg har pergo living expression long plank, i fargen Moderne Grå eik (som ikke er grå forøvrig). Jeg er veldig fornøyd med den, men det var ikke første valget, det er litt for mange "kvister". Samtidig, det positivet med det gulvet er at det er veldig lik Berry Alloc Champes D'Elysees, så alt tilbehør fra Berry Alock, slik som lister, trappeneser, osv, passer veldig godt, om du skulle trenge det. Hva med skageneik, hvis ikke du synes den er for gul? https://www.megaflis.no/pergo/pergo-sensation-long-plank-skageneik-laminatgulv jeg tenker, neste gang, altså i neste hus, går jeg for litt https://www.megaflis.no/pergo/pergo-sensation-long-plank-country-eik-laminatgulv litt mørkere gulv, slik som country eik, f.eks. Anonymkode: bf255...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå