Gå til innhold

Skjønner ikke oppførselen hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater med en mann (43) som ble ut av veldig lange forhold for halvår siden.Han hadde ikke andre kvinner unntatt kona. 

Jeg merket i starten at han følte seg litt sjenert og var ganske dårlig på å flørte. Til tross for det fikk vi 100% match på kommunikasjon og interesser.  

Om 1,5 måned med dating hadde vi sex. Sexen var ganske dårlig. Han var nervøs, lite selvsikker og klarte ikke å komme. Men jeg har forståelse for det. 

Jeg er omvendt veldig bevist på min seksualitet og ganske sikker på meg selv. Jobbet tidligere som modell, har fortsatt mange beundrende, så er avslappende i forhold til kommunikasjon med motsatt kjønn.

Imidlertid oppførselen hans ødelegger alt. Vi holder kontakt daglig ( han skriver først).Hvis jeg sender sexy bilder eller prøver å flørte/sexting , svarer han tilbake noe tullete med 😂😅 emoji eller haha/hehe. Aldri gir meg komplimenter eller flørter tilbake.Det begynner å bli turn off for meg. 

Hvordan ta det med ham?

Anonymkode: 1e64c...0d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måååå du sende så mye bilder og holde på da. Det er jo tydelig her at han kanskje ikke er helt komfortabel med det .. 

Anonymkode: d3647...553

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje heller flørte i samme rom først. 

Anonymkode: 11b2e...5ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er litt mye på en gang? 
Jeg hadde i hvert fall trukket meg tilbake om den jeg drev på med sendte "sexy" bilder i tide og utide. Det er ikke alltid jeg er "up for it" og da blir det mer ubehagelig enn kos å få bilder.

Anonymkode: 0c6de...505

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke er komfortabel med sexy bilder, eller vet ikke hvordan han helt skal respondere på det.

Du kan også kontakte han først innimellom, vise han at du også er interessert.

Anonymkode: cc239...556

• Liker 3
Skrevet

Dere matcher jo ikke akkurat 100% på kommunikasjon da.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor må du sende ham sexy bilder og sexte når du vet han ikke er interessert? Han blir ikke mer interessert av mas. 

Det er tydelig at han ikke er komfortabel. 

Høres ikke ut som du er like sikker på deg selv som du påstår - om du higer etter komplimenter. 

• Liker 5
Skrevet

Han er tydeligvis usikker på seg selv. Kan nok hende at den oppførselen er en måte å holde det litt på avstand. Kan godt hende at han ikke klarer helt å tro at han er så heldig at du liker ham. Derfor er det lett å tulle det bort. En forsvarsmekanisme. Spør ham om det med bildene. Han har sikkert ikke noe i mot det. Han er bare ikke vant til å bli kurtisert enda. Dette kommer seg etter hvert

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

100% match på kommunikasjon er dere jo tydeligvis ikke. Du henger fast i et mønster, der du er vant til den typen menn, som lever og ånder for bilder, og seksualisert samtale.  I stedet for å være nysgjerrig, ydmyk, og prøve å nærme deg denne mannen fra undersiden, så overkjører du ham med ditt bekreftelsesbehov, og blir forvirret /skuffet, når han ikke responderer som de andre.  

Er kropp og sex din eneste verdi, eller hva er disse andre felles interessene? 

Anonymkode: 29749...7cf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes heldigvis menn som er mer opptatt av indre kvaliteter enn utseendet til damene. Virker som du har funnet en sånn. Da bør du ta godt vare på han, og ikke gjøre han ukomfortabel som du tydelig gjør nå. Kanskje heller vise at du har litt i topplokket også? Det er supert å være trygg på egen kropp og seksuelt, men det kan slå veldig feil å pushe dette på andre. Du fremstår fort som kun opptatt av akkurat dette.

Anonymkode: 13333...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til tross for det fikk vi 100% match på kommunikasjon

Åpenbart ikke.

Anonymkode: 90ba9...1a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den russiske/ østeuropeiske kurtisekulturen ligner svært lite på den norske. Om du skal lykkes i å få en norsk kvalitetsmann på kroken, må du roe ned «horefaktene». 

Anonymkode: e8441...2cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du 17 år? Voks opp. Du er jo helt på styr. Ro ned og behersk deg. Ikke alle er instagram wannebe modeller som hyler etter oppmerksomhet.

Anonymkode: 1dff8...610

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...